Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dvd/pc

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikode
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Nikode

New Member
anteeksi "uusi" aiheeni :)
ps2:ssa toimii vaan cd:lle tehdyt pelit eli kirkaspohjaset ei lähde pelaamaan(dvd)
vikailmoitus on vaan DRE tai no data. eli onko lukupää pa*kana vai jokin muu vika kone on scph-30004 eli vanhempaa kaartia?

Vastaus: dvd/pc

jujze sanoi:
Aikansa elänyttä alkaa olla, oletko putsannut konetta koskaan?

jooh tossa tänään avasin tai oikeestaan ostin koko koneen 30€ niin ni avasin ja putsasin lukupään
siitä päältä topspuikolla mutta ei tuntunu auttavan ja muutenkin putsailin sisältä pölyjä
ps. olin tietoinen että kone ei toista kirkkaita levyjä eli dvd:tä

hmm..mutta eihän tossa koneessa pitäisi toimia ollenkaa mitkään pelit jos lukupää ois sökö näin ainakin maalaijärellä ajatellen kuuluisi olla :)

Lukupää on kulunut, voihan sitä yrittää itse säätää, se vain on aika arpapeliä onnituuko.
Sain sillä tavalla hieman eloa vanhaan pleikkaani.

Mielenrauhan saa, jos ostaa vaan uuden koneen, on aika kalliita nuo lukupäätkin.

jujze sanoi:
Lukupää on kulunut, voihan sitä yrittää itse säätää, se vain on aika arpapeliä onnituuko.
Sain sillä tavalla hieman eloa vanhaan pleikkaani.

Mielenrauhan saa, jos ostaa vaan uuden koneen, on aika kalliita nuo lukupäätkin.
tuosta lukupään säätämisestä mites se onnistuu.?

Säätämällä sen kulmaa. Onhan tuosta jo aikaa, kun olen noita rassannut, mutta muistaakseni siinä oli jotkin systeemit miten sitä sai vaikkapa nostettua ta laskettua, liikaa ei kannata nostaa jos et halua levyjesi naarmuuntuvan.
Kokeile pitää konetta sekä pysty että vaaka-asenossa.

mitäs tuota vielä.. rankka päivä niin ei ajatus kulje yhtään.
Täällä taisi olla juttua tuosta säätämisestä jos en pahemmin väärin muista.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom