Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

dvd-r / cd-r

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Juhook
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: dvd-r / cd-r

saako dvd levyjäki alle 1 :o kerro mullekki mistä saa... kyllähän tavallisia cd tä saa alle mutta en oo nähny niitäkää 60centillä myytävän... voi olla tietysti että jostaki saa halvemmalla

SCEE itse kertoo viimeisimmistä PS2-malleista:
Compatible format - PlayStation format CD-ROM PlayStation 2 format CD-ROM PlayStation 2 format DVD-ROM Audio CD DVD-Video* DVD-RW (VR mode) * The term "DVD-Video" is used to refer to DVD-R, DVD-RW (Video mode), DVD+R and DVD+RW discs.
Ehkä ei ole meidän asia päättää, miten ihmiset levyjään käyttävät, kunhan eivät puhu pelien, leffojen, musan ja muun tekijänoikeussuojaa nauttivan materiaalin polttelusta ja kopioinnista täällä.

Juhook sanoi:
saako dvd levyjäki alle 1 :o kerro mullekki mistä saa... kyllähän tavallisia cd tä saa alle mutta en oo nähny niitäkää 60centillä myytävän... voi olla tietysti että jostaki saa halvemmalla

Mutta tossa ylempänähän sä juuri kyselit että käykö nuo cd:t ps2:een, joiden hintaa mainostit olevan tuon euron. DVD:n hintaan et ollut mihinkää kirjoittanut..

juu nose.... eli on aika halvat levyt :) ku dvd 1 nyt jopa sanoin mikä maksaa 1 :D

Tuli tässä mieleeni että onko mahdollista ostaa yli 120minuuttisesta dvd-r levyä. Tarkotuksena ois hankkia tuommoinen 140-160pitkä dvd-r levy. Jos olis tietoo nii laittakaa viestiä mistä voisi hommata tämmöisiä levyjä. (löytysköhän gigantista)?

Dual Layer levyt ovat 240 minuttia, mistään välikoosta en ole itse ainakaan koskaan kuullut.

Shaban sanoi:
Dual Layer levyt ovat 240 minuttia, mistään välikoosta en ole itse ainakaan koskaan kuullut.
Ainakin Nierlessä maksaa DL-levyt lähemmäs kymmenen euroo, joten kalliita ainakin ovat. DVD-levyjä on kahta kokoa: se alle 5G ja 9G. Välikokoja ei ole.

E:csi:lle piti quotata, mutta olkoon.

Ylös Bottom