Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Dvdboxoffice tilaukset

Rauru

New Member
Pahoittelen uuden ketjun aloittamista aiheesta, mutta pitäisi saada vähän infoa boxofficen tilauksista.

Elikkä kannattaako useamman tuotteen tilaukset tehdä eriaikoina, että ne eivät jäisi tulliin vai onko suurilla tilauksilla merkitystä jos yksittäisten tuotteiden hinta on vain alle 40?

Yksittäiset tilaukset ovat ainakin tähän mennessä toimineet ongelmitta.
 
Tilasin pari viikkoa sitten kaksi DVD-boxia, yhteishinta jotain 150 euroa. Molemmat tulivat kiltisti lähipostiin ilman tullin häiriköintiä.
 
Tilaukset tulevat eri paketeissa, ja itselläni ei ole jäänyt tulliin mitään muuta kuin PS2-konsoli, mutta se tulikin kuriiripalvelun kautta. Tänään tuli juuri postista Espn Hockey ja Pgr2. Olen tilannut sieltä yli 20 kertaa ja aina on pelit tullut nätisti kotiovelle. Joskus pelien lähteminen vaan kestää todella kauan, ilmeisesti tuolla firmalla ei ole kovin kattavia varastoja.
 
Ovatko muut joutuneet vahvistamaan tilausta lähettämällä tiliotteen faxilla ja kirjoittamaan siihen tilausnumeron?
Minulta nimittäin pyytävät tälläistä ja ikinä ei oikein tullut faxailtua, saati sitten canandaan. Pelkkä tietojen lähettäminen sähköpostitse ei riittänyt.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Ovatko muut joutuneet vahvistamaan tilausta lähettämällä tiliotteen faxilla ja kirjoittamaan siihen tilausnumeron?

Ensimmäisellä kerralla oli jotain tälläistä muistaakseni, en tosin sitten muista onnistuiko se pelkällä skannaamisella ja sen skannin lähettämisellä emailina kylläkin.
 
Juu, on noita faxi-vahvistuksia ekan tilauksen yhteydessä joutunut joihinkin firmoihin laittamaan (Dvdboxofficea en tosin ole käyttänyt). Myöhemmissä tilauksissa homma on kyllä hoitunut ilman ihmeempiä muodollisuuksia.
 
Jep, kiitos. Taidan laittaa sähköpostilla liitetiedoston, sujuu helpommin. Ihmettelin vain kun ikinä ennen eivät ole sitä kysyneet.
Taitaa johtua liian suuresta tilauksesta kerralla ja täten joutuvat vahvistamaan asian tiliotteen kautta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rauru
Ovatko muut joutuneet vahvistamaan tilausta lähettämällä tiliotteen faxilla ja kirjoittamaan siihen tilausnumeron?
Minulta nimittäin pyytävät tälläistä ja ikinä ei oikein tullut faxailtua, saati sitten canandaan. Pelkkä tietojen lähettäminen sähköpostitse ei riittänyt.
Itselleni tulee aina tuollainen sähköposti tilauksen koosta huolimatta. En ole vielä kertaakaan lähettänyt mitään tiliotetta (syy: omistan Sammon Visa Electronin, sellaista ei yksinkertaisesti ole). Huvittavinta siinä on se, että jos tuon tiliotteen faxaamisen kanssa laiskottelee, DVDBO lähettää tilatut kamat joka tapauksessa (tosin vasta pitkän ajan kuluttua)...

Kaikista merkillisin asia on kuitenkin sähköpostin lopussa lukeva "Please sign up for the Verified by visa program at your bank so this doesn't happen again." Mitenköhän tuo olisi tarkoitus suorittaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Kaikista merkillisin asia on kuitenkin sähköpostin lopussa lukeva "Please sign up for the Verified by visa program at your bank so this doesn't happen again." Mitenköhän tuo olisi tarkoitus suorittaa?

Itse lähetin netin kautta mailia Sampoon ja ne lähetti mulle kortin, jossa on tunnuslukuja ja muita avainnumeroita. Tällä kortilla sitten hyväksytään ostokset netissä ostettaessa. Esim. DvdBoxOfficessa ostosta tehdessä se siirtyy Verfied by Visa palveluun, jossa se kysyy tunnuslukuja (löytyy siltä kortilta). Eli pyydä Sampoa lähettämään sinulle Verified by Visa palveluun liittyvä avainkortti. (^_^)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou
Itse lähetin netin kautta mailia Sampoon ja ne lähetti mulle kortin, jossa on tunnuslukuja ja muita avainnumeroita. Tällä kortilla sitten hyväksytään ostokset netissä ostettaessa. Esim. DvdBoxOfficessa ostosta tehdessä se siirtyy Verfied by Visa palveluun, jossa se kysyy tunnuslukuja (löytyy siltä kortilta). Eli pyydä Sampoa lähettämään sinulle Verified by Visa palveluun liittyvä avainkortti. (^_^)
Siis tuota korttiahan tarvitsee jo silloin, jos haluaa siirtää netin kautta tililtä rahaa. Eli kortti kyllä löytyy ja juuri noita tunnuslukuja näppäilemällä VbV-palvelussa olen "maksanut" kaikki ostokset. Olen vielä tarkistanut tilin saldon maksun jälkeen, ja tililtä on tosiaan varattu kys. tuotteen euromääräinen hinta. Siltikin ovat jostain syystä lähettäneet noita sähköposteja.

:confused:
 
Ylös Bottom