Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (Lue aikataulut sun muut ensimmäisestä viestistä!)

Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Yksi peli mistä toivoisin informaatiota, on Valkyria Chronicles 2. Valkyria Chronicles on mielestäni PS3:n paras peli ja olen odottanut kakkosta kieli pitkällä jo pitkään, vaikka se ilmestyy PSP:lle. Japanissa peli on ilmestynyt jo tammikuussa ja Pohjois-Amerikan julkaisusta wikipedia sanoo, että "kesä 2010". Nyt voisi olla siis otollinen aika mainostaa peliä.

Myös informaatio Final Fantasyistä XIV ja XIII Versus kiinnostaisi. Versuskin on elänyt pitkään jonkinlaista hiljaiseloa, joten saattaa olla, että E3:ssa jotain uutta informaatiota olisi tarjolla.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Ilmeisen suureksi takaisin kasvanut E3 voi syödä pelijulkaisijoiden mielenkiintoa eurooppalaista Gamescomia kohtaan, näin tuumii ainakin Namcon jonkinsortin välipomo. Kaksi suurta showta kolmen kuukauden sisään käy jo lompakon päälle julkaisijallakin.

No, mehän emme Euroopassa tästä lannistu, vaan eiköhän täällä taas se 250.000 vierailijaa todista Gamescomin arvon pelaajien silmissä. Suurin, kaunein ja merkityksellisin :)

Lähde: News: E3 vs. GamesCom: Industry must choose, says Namco - ComputerAndVideoGames.com
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Ja siihen vielä TGS päälle.

Saisivat pistää tuonne vuoden ekallekin puoliskolle jonkinsortin tapahtuman, eikä änkeisi kaikkea tähän kesä-syksy akseliin.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Kukaan muu täällä, joka ei ole oikein millään tavalla hypettynyt, koko tapahtumasta?

Tuntuu, että nykyään näissä "suurissa julkistustilaisuuksissa/katselmuksissa" kaikki on jo tiedossa etukäteen.
Toivon todella, että joku pudottaisi pommin ja lätkäisisi jotakin uutta ja ihmeellistä. Uusia toimintoja, uusia pelejä, uusia laitteita; kuitenkin jotakin, josta ei ole jo saanut lukea puolivarmaa mutuilua...
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Marvel vs Capcom 3 taitaapi olla ainut seuraavan, mutta huhutun MotorStormin lisäksi tutkan alla täällä päin.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Tuntuu, että nykyään näissä "suurissa julkistustilaisuuksissa/katselmuksissa" kaikki on jo tiedossa etukäteen.
Toivon todella, että joku pudottaisi pommin ja lätkäisisi jotakin uutta ja ihmeellistä. Uusia toimintoja, uusia pelejä, uusia laitteita; kuitenkin jotakin, josta ei ole jo saanut lukea puolivarmaa mutuilua...

Itse ainakin yllätyin täysin viime vuonna. Tietenkin riippuu siitä mitä tapahtumalta odottaa.. mutta tänäkin vuonna odotan jotain mieltäräjäyttävää, vaikkei ehkä edellisvuoden tasolle päästäisikään.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Kukaan muu täällä, joka ei ole oikein millään tavalla hypettynyt, koko tapahtumasta?
Miten sen nyt ottaa. Kyllä kaikkien kolmen suuren showta toki odottaa silkan viihdearvon vuoksi mutta kieltämättä nyt ei näy tulevaisuudessa oikeastaan mitään, mistä jaksaisi kunnolla hypeentyä. Sony ja MS todennäköisesti hekumoivat Move/Natal-rintamilla ja Nintendo kenties esittelee miksi Vitality Sensor on ihan aikuisten oikeasti kova juttu mutta varsinaisia yllätyspelipommeja tuskin lienee luvassa. Kenties Half-Life 2 Episode 3 mutta niin pitkään on sekin ollut matkalla, että moisen julkistaminen olisi enempi kauan odotettu armonlaukaus kuin varsinainen yllätys.

Taustarintamalla pitää tosin sen verran seurata, että vastikään perustettu MonkeyPaw Games on messuilla myös. Kovasti lupaavat tuoda eksoottisempia Japanin ihmeitä länsimaalaisten riemuksi, joten saas nähdä jos tuosta vaikka Atluksen kaltainen kulttijulkaisija muodostuisi.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Kukaan muu täällä, joka ei ole oikein millään tavalla hypettynyt, koko tapahtumasta?

Tuntuu, että nykyään näissä "suurissa julkistustilaisuuksissa/katselmuksissa" kaikki on jo tiedossa etukäteen.

En ole oikeastaan hypettynyt, mutta odotan silti todella kovalla innolla.

Minua ei sikäli haittaa, vaikka ei tulisi mitään ns. uutta pommia. Toki se on plussaa, mutta paljolti pidän ihan siitä, että saadaan kunnon faktatietoa tulevista peleistä, vaikka itse pelin olemassa olo olisi jo tiedossa. Hyvänä esimerkkinä luonnollisesti GT5, josta tihkuu muuten todella heikosti informaatiota. Odotan E5:n tarjoavan lisää tietoa GT5:stä ja sen vuoksi odotan sitä suurella innolla. Eli se uusi tieto onkin sitä, mitä joku yksittäinen nimike sisältää.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Kukaan muu täällä, joka ei ole oikein millään tavalla hypettynyt, koko tapahtumasta?

Itse itseäni lainaten:

Ehkä tämä kaikki kiteytyy kuitenkin siihen, että allekirjoittanut on kyllä hyvin pessimistinen tämän vuoden E3:sta kohtaan. Melko varmasti isot paukut liittyvät 3D:n myymiseen sekä muuhun teknologialla brassailuun ja jälleen kerran uudet pelit jäävät taustalle. Toivottavasti tosiaan niitä uusiakin projekteja julkaistaisiin, mutta saa sitten nähdä. Pessimisti ei pety.

Ehkäpä sieltä kuitenkin jotain mullistavaa kuullaan, katsotaan nyt. Todellinen pommihan olisi WII2, mutta tuskin sentään. Peleistä isot julkistukset tulevat melko varmasti olemaan jatko-osia, joista ne kiinnostavat mitkä on ennenkin kiinnostaneet ja jotka on tosiaan tiedossa jo muutenkin jo etukäteen. Uudet julkaisut jäävät taustalle, kun varmoja menestyjiä promotaan.

Kuten sanottua, toivottavasti olen väärässä, sillä kyllähän nämä taas tulee seurattua varsin tiiviisti, kaikesta huolimatta.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Ehkäpä sieltä kuitenkin jotain mullistavaa kuullaan, katsotaan nyt. Todellinen pommihan olisi WII2, mutta tuskin sentään. Peleistä isot julkistukset tulevat melko varmasti olemaan jatko-osia, joista ne kiinnostavat mitkä on ennenkin kiinnostaneet ja jotka on tosiaan tiedossa jo muutenkin jo etukäteen. Uudet julkaisut jäävät taustalle, kun varmoja menestyjiä promotaan.

Kuten sanottua, toivottavasti olen väärässä, sillä kyllähän nämä taas tulee seurattua varsin tiiviisti, kaikesta huolimatta.

Lueskelen sitten teidän kommentteja, kun ei itsellä todennäköisesti ole aikaa tuota tilaisuutta kovin tiiviisti seurailla. :)
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Tuntuu, että nykyään näissä "suurissa julkistustilaisuuksissa/katselmuksissa" kaikki on jo tiedossa etukäteen.
Etenkin PS3:n osalta noita jatko-osia on julkistettu/vuodettu niin kovaa tahtia, että todellakin pistää miettimään, mitä siellä on enää esiteltävänäkään. Ellei Sony sitten ole ottanut ihan tarkoituksellista strategiaa hoitaa jatko-osion julkistuksen jo hyvissä ajoin etukäteen, jotta varsinaisessa E3-pressitilaisuudessa voivat ottaa "vain uusia IP:itä" -teeman.

Karumpi (ja ehkä realistisempi) vaihtoehto on juuri se, mitä tässä on pelättykin, eli esitellään nuo jo tietoisuuteen nostetut jatko-osat vähän tarkemmin kunnon trailereiden kera ja loppuaika kohkataan Movea.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Itse ainakin yllätyin täysin viime vuonna. Tietenkin riippuu siitä mitä tapahtumalta odottaa.. mutta tänäkin vuonna odotan jotain mieltäräjäyttävää, vaikkei ehkä edellisvuoden tasolle päästäisikään.

Viime vuonna oli hyvät messut mutta tänä vuonna odotellaan niitä todella kovia pommeja. 3DS:n julkistus on jo yksinään sellainen tapaus että kuola valuu jo Saharaan saakka, lisäksi todella hyvällä tuurilla The Last Storysta voidaan saada ensimmäinen traileri. Pienempää mutta silti mielenkiintoista tarjontaa ovat esim. Arc System Worksin uuden Hard Corps: Uprising -räiskinnän traileri ja jo aikoja sitten rekisteröidyn Raving Rabbids Travel in Timen julkistus. Yllätyksiä ja monia uusia nimekkeitä tulee varmasti.

Vähän päälle viikko vielä. Hype hype!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Driver1999 | Ubisoft

Tulee kyllä muistoja mieleen. :) Toivottavasti tulisi jotain hyvääkin.

Itse lähes herkistyin, kun katsoin teaserin. Yksi hienoimmista pelikokemuksista itselläni ensimmäinen Driver. Ei edes turhauttava viimeinen tehtävä pystynyt pilaamaan sitä. Toivottavasti nyt ei apinoida muita pelejä, vaan keskitytään puhtaasti näyttävään ajamiseen ja ammuskelut jätetään muille.

E3 alkoi kerta heitolla kiinnostamaan!
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Itse lähes herkistyin, kun katsoin teaserin.

Toivottavasti nyt ei apinoida muita pelejä, vaan keskitytään puhtaasti näyttävään ajamiseen ja ammuskelut jätetään muille.

Tuli kyllä niin muistoja mieleen tikittävästä kellosta ja listasta, huhheijaa!
Ja yhdyn kyllä täysin tuohon loppuun; ammuskelut saa myös minun mielestä jättää GTA:lle. Tämän pelin ydin on nimenomaan tuo ajaminen, näyttävä ajaminen, takaa-ajot, ja tottakai hyv' tarina.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Kukaan muu täällä, joka ei ole oikein millään tavalla hypettynyt, koko tapahtumasta?

Tuntuu, että nykyään näissä "suurissa julkistustilaisuuksissa/katselmuksissa" kaikki on jo tiedossa etukäteen.
Toivon todella, että joku pudottaisi pommin ja lätkäisisi jotakin uutta ja ihmeellistä. Uusia toimintoja, uusia pelejä, uusia laitteita; kuitenkin jotakin, josta ei ole jo saanut lukea puolivarmaa mutuilua...

Itse ainakin olen ihan samoilla linjoilla. Tosin vielä sen verran tarkennattakoon, että noista kaikista peleistä mitä tiedetään, niin juuri mikään kauheasti kiinnosta. Vähän nyt on heikosti pelejä mitä ns. odotella.
 
Vastaus: E3 2010, 15-17.6 Los Angeles (lue ensimmäinen viesti)

Jokohan siitä Turismosta tällä kertaa heruisi jotain konkreettista tietoa. WRC kiinnostaa aikas paljon, toivottavasti ovat saaneet rallifysiikoita hiottua parempaan suuntaan ja kapeampia ratoja kaipailisin myös. Vähän siihen suuntaan viimevuoden traileri lupailikin kyllä... Julkistuspäivämäärä kyllä toisaalta riittäisi.. sellainen joka pitää kanssa :rolleyes:
 
Ylös Bottom