Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ööö... Best Racing game = NFSMitäs vikaa GT5:sessa sitten on?
![]()
Huomio kiinnittyy ainakin täällä täysin ohi menneeseen Kinect-räiskintään, jonka toimittaja lausuu sen verran epäselvästi ettei saanut kunnolla selvää.
Child of Eden. En varsinaisesti kutsuisi räiskinnäksi, vaan audiovisuaaliseksi tykitykseksi. Tulee myös pleikkarille ja Movelle.
Voisko tämä todistaa että E3 pyörinyt Crysis2 pelikuva oli PC.
Vilkaskaa 5:20 eteenpäin. http://translate.google.de/translat...-Video-Absturz-des-Spiels-754967/&sl=de&tl=en
Harmi, että päivitykset ja fiilikset messuilta jäivät tekemättä reaaliaikaisesti, koska Jenkkien netti on niin kivikautinen. 3G-lasku mukavat 1700€ viikolta, kun käytin kännyä hotellin 56K-modeemin sijaan![]()
Itse messut olivat jäätävät ja isot. Olisin toivonut enemmän aikaa, jotta ehtisi tutustumaan tuleviin peleihin (muihin kuin MGS:n) ja tarjontaan. Los Angeles jäi myös aika etäiseksi, jos ei Downtownia lasketa ja paria kauppakeskusta, josta osteltiin pakolliset tuliaiset.
Kiitos raportista! Valokuvien misuista ehdoton iso peukku. Muutoin näytti käytävillä vielä aika väljältä verrattuna siihen, mihin törmää 245.000 vierailijan Gamescomissa (E3:ssa n. 50.000). "Henkilökohtainen alue" on Keski-Euroopassa ehkä max. kouluviivoittimen pituinen, tämän jälkeen on jo seuraava ja suomipoikaa ahdistaa.
Tokio Game Show olisi mahtava kokemus joskus nähdä paikanpäältä. Kuka ehtii ensimmäisenä raportoimaan paikanpäältä?![]()
Jostain käsittämättömästä syystä muuten unohdin mainita Activisionin pippalot ma-iltana. Ne järjestettiin Staples Centerissä ja artistit olivat pimennossa loppuun asti. Lavalle kun asteli vuorotellen Usheria, Eminemiä, Rihannaa, N.E.R.D, Chris Cornell, David Guetta yms. ja taustalla pyöri pelien trailereita, niin huomasi miten hommat hoidetaan isossa maailmassa kun pätäkkää riittää. Activisionilla ei ollutkaan sitten ständiä LACC:ssä, mutta eiköhän noista bileistä taas vuosi puhuta muutenkin...
Joo, katos Bobbyn täytyy päästä vetämään bäkkärillä pulveria julkimoiden kanssa. Sama se jos yksi uusi IP floppaa, annetaan vaan porukoille potkut ja paikataan tappiot yhdellä wörföör mappipaketilla.Tämä oli aika mielenkiintoista. Samanaikaisesti kun Activision satsasi rahansa älyttömiin bileisiin, esimerkiksi Singularity valahtaa kauppoihin ilman minkäänlaista mainostusta tai hypeä. Mitä helvettiä.
Tässähän on vielä hauskaa se, että Raven on vuosia toiminut Activisionille työjuhtana ja vääntänyt huonoja lisenssipelejä, koska julkaisija niin haluaa. Nyt kun jätkät ovat viimein päässeet näyttämään taitoaan ja luovuuttaan oman IP:n parissa, niin julkaisijaa ei taida hirveästi kiinnostaa.