Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

E3 2017 13.-15. kesäkuuta Los Angelesissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: E3 2017 13.-15. kesäkuuta Los Angelesissa

Crew 2 näyttä kans todella hyvältä, mut mikä toi juontaja on..?? Äijän puheisiin meinaa nukahtaa.

Timmy Xavier sai kunnon repeämisen aikaan täällä, huikeutta. Sai odottamaan peliä aivan helvetisti enemmän.

En yleensä perusta piraatti peleistä, mutta skull and bones näyttää huikealta. Paljon riippuu millainen yksinpeli siinä on. Ubisoft kyllä tykittää nyt täydeltä laidalta.

En yleensä perusta piraatti peleistä, mutta skull and bones näyttää huikealta. Paljon riippuu millainen yksinpeli siinä on. Ubisoft kyllä tykittää nyt täydeltä laidalta.

AC:n kanssa saatiin loistava pohja tuollaiselle ja pelimekaniikka näyttää monilta osin samalta, mutta moni asia parantunut. Huikean näköinen tuokin, mutta ilmeisesti vain onlineen tehty, joten sen puolesta ei itselle kolahda, vaikka muutoin kyllä pelinä.

AC:n kanssa saatiin loistava pohja tuollaiselle ja pelimekaniikka näyttää monilta osin samalta, mutta moni asia parantunut. Huikean näköinen tuokin, mutta ilmeisesti vain onlineen tehty, joten sen puolesta ei itselle kolahda, vaikka muutoin kyllä pelinä.

Sanoivat että voi pelata yksinkin, joten toivon että siinä jonkinnäköinen kampanja on.

Ubi pyyhkii muilla esittäjillä lattiaa tällä konfrensilla.

Voi olla, toivon että olet väärässä [emoji16]

Samaa toivon, mutta lisää mielenkiintoista peliä puskee niin mobiilille, kuin lelu/peli yhdistelmille. Ja nyt steeppiä lisää.

Siis koko tilaisuus ollu pelkkää tykitystä ilman yhtään hutia. Huh!

Edit: no nyt vedettiin mun jalat alta! Olympialaiset steeppiin, nyt heti tänne mulle!

70minuuttia sen tason AAA-luokan tykitystä oli, ilman ainuttakaan hutia, pelkkää loistoa. Olen myyty.
Oikeasti käy hieman sääliksi tän jälkeen MS:n hehkutusta heidän 1,5h setistään.

Olipas huikeutta. Aikalailla paras E3 konfrenssi kokonaistarjonnallaan mulle, mitä olen nähnyt näitä.

Voiko Sony tai kukaan enää parantaa pressiä Ubisoftin tämän päiväisen pressin jälkeen? Siis, olen myyty. On vaikea sanoa suosikkia, kun kaikki kelpaavat minulle - erityisesti odotan uutta Beyong Good And Evil 2 -peliä. Assassin Creed: Origins vaikuttaa edelleen todella hyvältä - mutta ei enää yllättänyt kun oli jo eilen hyvin esillä Microsoftin pressissä. Crew 2 kiinnostaa todella paljon, vaikka ykkönen ei ollut minun suosikkini - voi olla että Forza Horizon saa varteenotettavan kilpailijan. :p

Farcry 5 - huh huh.. Olen sanaton.. :eek: Aivan mahtavalta vaikuttaa sekin.. Tuliko Ubisoftin pressissä yhtään hutia? NO EI! South Park on myös todella kiinnostava..

Omaan makuun kyllä melko surkea pressi. South Park oikestaan ainoa kiinnostava, Far Cry 5 varauksella. Sekin sarja alkaa tosin olla jo niin nähty.

Ubisoftilla todellakin erittäin vahva konferenssi. Tavalla tai toisella minulle mielenkiintoisimpia kohokohtia Just Dance 2018, The Crew 2, Skull & Bones ja Beyond Good & Evil 2. Joidenkin viime vuosien hairahdusten jälkeen Ubisoft vaikuttaa olevan nyt täydessä terässä. Myös show itsessään oli todella hyvin suunniteltu.

Heittämällä paras show tämän astisista tilaisuuksista. Ubisoft teki oikea päätöksen luopua Aisha Tylerista. Nyt pelien esittelyä oli kiinnostava kuunnella, kun puhujana toimi projektin vetäjä. Ihan sama vaikka englanti ei taivu täydellisesti ja ajoittain esitys onko hieman tönkköä.

Esillä olleiden pelien suhteen uusin AC ja FC ei valitettavasti iske. Näissä kun tuo Ubisoft DNA on (edelleen) todella vahvasti esille. Sen sijaan Switchin Mario x Rabbits strategiapeli näytti lupaavalta. Hieno juttu, että isomman profiilin strategiapelejä nähdään etenkin kun Firaxisin viimeiset kaksi tuotosta (Civ VI ja XCOM2) ovat olleet aika yhdentekeviä. Toinen lupaava julkistus oli Beyond Good & Evil 2.

Sonyn pressin näkee täältä:

Eeppinen, mystinen ja hyvin jännittävä aloitus. Intia, vesiputous, hmmm... näyttää ja kuulostaa tutulta: Naughty Dog on päästetty irti! The Lost Legacy.

Guerrilla Games. Horizon: Zero Dawn.

Tämä on se zombie-peli, joka esiteltiin jo viime vuonna? Näyttää ihan The Last of Usilta. Hiiviskelyä, dialogia, vahvoja roolihahmoja ja miljoona zombieta. Days gone!

Shawn Layden lavalla. Ikävä on Jack Trettonia, mutta kyllä tämä hänet korvannut pomo myös parantaa vuosi vuodelta.

Jättiläismiekkaai selässä kantava viidakon valtias. Hmm.. taikoja. Hirmuliskoja. Tämähän näyttää ihan Monster Huntterilta? Julkaisu aikaisin 2018.

Colossus? Remake? Shadow of The Colussus, julkaisu 2018.

Marvel.. ihmeneloset? Captain America. Nämä sankarit eivät oikein napostele.

Call of Duty: WWII... Nii-in nähty teema. Vieläkin, kyllästymispiste saavutettiin jo vuosikymmen sitten. Tulee silti hankituksi koska codi.

PSVR! Tätä vaihetta showsta odotettu. Yllättäkää. Skyrim VR!

Star Child (PSVR) ei oikein avautunut tällä näytöllä.

The Inpatient? Mikäs VR-peli tämä on? Tuli lyhyellä näytöllä Resident Evil mieleen.

Bravo Team, VR-pistoolitäiskintää. Yksi hyvä syy hankkia AIM controlleri?

Taistelijahiiri, VR-tasoloikka? Playroom VR ainakin esitteli jo sen voimaa. Toimii.

God of War ja kansa hurraa! Viikinki mytologia kiinnostaa todella. Perintö kuljetetaan nyt isältä pojalle. Kratos on vanhentunut. Parta kasvanut, mutta metodit ovat entiset. Verta ja lihanpaloja. Eeppisyyttä puskee nyt joka lävestä. Pojasta kasvatetaan miestä. Julkaisu aikaisin 2018.

Negrospirituaalia... Detroit: Become Human! Aamun odotetuin peli on tässä! Koneen ja ihmisyyden häilyvä raja voi joskus olla veteen piirretty viiva. Voiko muukalainen olla kaltaisemme? Sininen kolmio rinnassa kertoo sinun olevan alempiarvoinen. Kuin Saksasta silloin kun samaa virkaa toimitti keltainen tähti. Hyvältä näyttää!

Destiny 2? Kyllä! Vuoden kovimpia julkaisuja ehdottomasti, mutta jaksanko enää sitoutua samalla tavalla?

Shawn Layden takaisin lavalla. Tunti putkeen pelejä. Joku yksinoikeus esillä. Hmm... Hämis! Seittisankari jallittaa vihuja kuin kärpäsiä. Tämä peli pääsee oikeuksiinsa PS4 Prolla, niin paljon tapahtuu ympärillä. Paikoin hyvin elokuvallinen. Julkaisu 2018.

Show is over. Pelejä, paljon pelejä ja ennenkaikkea uusia AAA-luokan yksinoikeuksia!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom