Todella hyvältähän tuo Star Wars: Jedi Fallen Order näytti, kun katseli tuon gameplay-pätkän! Todella vahvat Jedi Knight-sarjan vibat ja fiilikset, samankaltaisuutta Jedi Outcastin ja Jedi Academyn kanssa, joita tuli aikanaan noin 15 vuotta sitten pelattua ihan hävyttömiä määriä. Molemmat varmasti läpi melkein kymmenen kertaa.
Valomiekkailu näytti kivan monipuoliselta, erilaisia Voimia jo tuossa demossa oli useita ja selvästi hahmon kehityksen kautta saa itse vähän valikoida, mitä haluaa kehitellä. Tarinaa nyt eivät selvästi halunneet spoilata, mutta kun kyseessä on pelkkä yksinpeli, niin en olisi sen suhteen huolissani. Varmasti sieltä tulee varsin hyvä sellainen, joka ainakin kaltaistani tosifania tulee pitämään otteessaan useammankin läpipeluun. Ihan mukavan toimivaa kolmannen persoonan Star Wars-seikkailutoimintaa ja valomiekkailua. En epäile hetkeäkään, etteikö tuo olisi lopulta ainakin sellainen 8-8,5 arvosanan laatupeli, joka ei välttämättä ole mitenkään uraa uurtava, mutta tuo meille Star Wars-fanaatikoille pidempään kaivattua kunnon jedeilyä.
En sitten tiedä, millainen "Star Wars-fani" pitää olla, jos ei tuosta jaksa syttyä ja kiinnostua. Itse olen sen suuruusluokan tosifani, joka ahmii saagan materiaalia vaikka englanniksi, kun sellaista eteen tulee. Tulen ostamaan tuon pelinkin julkkarina aivan varmasti.