Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JuRka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

15 vuoden diili! :eek: :mad:

En ole tästä ihan perillä, valaiskaa joku: ESPN NHL Hockey 2K6 on siis viimeinen peli tällä nimikkeellä. Sega (tai mikä nämä pelit nyt tekeekään) saa tehdä jääkiekkopelejä tästäkin eteen
päin, mutta ESPN "merkkiä" (materiaalia yms) ei saa käyttää?

Suututtaa nämä EA:n shoppailut! :mad:
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

Tep sanoi:
En ole tästä ihan perillä, valaiskaa joku: ESPN NHL Hockey 2K6 on siis viimeinen peli tällä nimikkeellä. Sega (tai mikä nämä pelit nyt tekeekään) saa tehdä jääkiekkopelejä tästäkin eteenpäin, mutta ESPN "merkkiä" (materiaalia yms) ei saa käyttää?
ESPN-nimen käytön voi lisenssoida aivan kuten esimerkiksi Tony Hawk -nimi on lisenssoitu joksikin kymmeneksi vuodeksi Activisionille. Take2:n/Segan ja ESPN:n sopimus oli päättymässä tämän vuoden lopussa ja EA päätti iskeä kiinni. Take 2 saa toki jatkaa Segan urheilupelisarjan julkaisemista aivan kuten aiemminkin. Tuskin se pelillisesti mitenkään vaikuttaa, esim. 2K3:ssa ESPN-lisenssi oli vielä melkoisen pienessä roolissa ja 2K6:n jälkeen sitä ei siis ole ollenkaan.

HUOM! Keskustelua käyty jo täällä.
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

Olisi kiva tietää miten tuo EA tulee vaikuttamaan peliin.Itse henkilökohtaisesti toivon että peli ei tule muuttumaan pelillisesti ollenkaan. Tietääkö muuten kukaan vaikuttaako EA:n osto mitenkään pelin lisenssioikeuksiin? Eli joko ensi vuoden versiossa tulee olemaan esim.Maajoukkueet oikeilla peliasuilla jne.?
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

juha81 sanoi:
Olisi kiva tietää miten tuo EA tulee vaikuttamaan peliin.Itse henkilökohtaisesti toivon että peli ei tule muuttumaan pelillisesti ollenkaan. Tietääkö muuten kukaan vaikuttaako EA:n osto mitenkään pelin lisenssioikeuksiin? Eli joko ensi vuoden versiossa tulee olemaan esim.Maajoukkueet oikeilla peliasuilla jne.?

Kumpaa peliä tarkoitat. Jos tarkoitat aikaisempaa Espn NHL 2k-sarjaa, niin ei EA pelejä sellaisina julkaise, koska ne oli aivan muiden tekemiä pelejä. EA sisällyttää Espn lisenssin omaan pelisarjaansa.
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

Dr Evil sanoi:
Kumpaa peliä tarkoitat. Jos tarkoitat aikaisempaa Espn NHL 2k-sarjaa, niin ei EA pelejä sellaisina julkaise, koska ne oli aivan muiden tekemiä pelejä. EA sisällyttää Espn lisenssin omaan pelisarjaansa.
'

Tarkoitin juuri tuota ESPN Hockey NHL 2k-sarjaa. Ei haittaa jos EA laittaa oman lisenssin kyseiseen pelisarjaan mutta kunhan eivät itse pelattavuus muutu yhtään. Olen lukenu jostain
että tuleviin 2k-games sarjaan tulisi Fox esille.Pitääkö huhu yhtään paikkansa?
Vielä täytyy hehkutaa tuota nh2k5, on muuten niin mahtava peli että!!!
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

Kaupassa ei muuta ärsyttävää ole, kuin se ,että EA:n myynti tulee taas nousemaan sillä aikamonella joka ei asiaan ole sen kummemmin perehtynyt on varmasti sellainen kuva että NHL 2k ja EA:n sarja olisivat yhdistetty. Kyllä minä Segaan luotan ja uskon että vaikkei tulevat pelitESPN lisenssiä kannakaan niin kyllä sieltä joka vuosi aina uusi ja parempi tekele tulee kun EA:n hutaisut
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

Tulipa tässä juuri mieleen, kun tuli eilen ilmoitus, että koko NHL-kautta ei pelata niin miten mahtaa käydä tulevaisuudessa pelien suhteen?

Kaikenlaisia villejä huhuja on liikkunut tämän tiimoilta. Esimerkiksi Kanadassa alotettaisiin oma sarjansa, koska jenkeissä lajin suosio on kovin alhainen. Tästä tuleekin taas mieleen, että jos NHL kuopataan lopullisesti niin EA on tehnyt aikamoiset tappiot kun teki joskus aikoinaan lisenssisopimuksen NHL tai NHLPA:n kanssa. Tosin nyt kun he ostivat ESPN niin ongelmaa ei ole tulevaisuudessakaan. (?)

Mutta tässä voisi olla pieni oljenkorsi Take2:n porukalle saada täyslisenssi. Mikäli NHL lakkautetaan kokonaan, on ilmiselvää, että sinne perustetaan uusi liiga. Silloin pitää iskeä nopeammin kuin EA. Tosin jos molemmat hoksaavat tämän niin EA taitaa voitta huutokaupan, mutta kuitenkin mielenkiintoisia seikkoja tuli tässä mieleen...
 
Vastaus: EA ostoksilla, tällä kertaa ESPN

juha81 sanoi:
'

Tarkoitin juuri tuota ESPN Hockey NHL 2k-sarjaa. Ei haittaa jos EA laittaa oman lisenssin kyseiseen pelisarjaan mutta kunhan eivät itse pelattavuus muutu yhtään. Olen lukenu jostain
että tuleviin 2k-games sarjaan tulisi Fox esille.Pitääkö huhu yhtään paikkansa?
Vielä täytyy hehkutaa tuota nh2k5, on muuten niin mahtava peli että!!!

EA:lla ei ole mitään tekemistä 2k-sarjan kanssa, joten he eivät voi sitä myöskään muuttaa. 2k-sarjassa ei enää vastaisuudessa nähdä ESPN tunnuksia, mutta eiköhän sieltä tule kuitenkin vielä lätkäpelejä. Älä sekoita tätä ESPN-nimeä itse peleihin.
 
Ylös Bottom