Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Sports FC 24 - Fifan seuraaja

Se että tulee ketjuun (joka on täynnä lajista pitäviä) vain sanomaan että "peli on tylsä ja laji on huono" on kyllä ihan textbook trollausta. :D

Höpöhöpö. Teillä vaan ei kestä pää siihen että joku on kanssanne erimieltä.

Tästä lähtien siis joka ketjussa missä joku on eri mieltä kuin siitä pitävät ovat trolleja. Hienoa tekstiä :D Mistä näitä oikein putkahtelee.
 
Viimeksi muokattu:
Ukot juoksee nahkakuulan perässä kentällä, tuntuu siis jalkapallolta.
Voihan asian näinkin yleistää, jos haluaa tarkoitushakuisesti 'yksinkertaistaa' asiaa oikein yli rajojen, mutta samalla sitä tulee julkisesti näyttämään toteen sen, ettei kauheasti taida itse lajista mitään ymmärtää. Anteeksi nyt vain. Toki taisit tässä nyt tarkoituksella liioitella ja hakea huomiota.

Jotta ymmärtää, että FIFA/EA FC on hyvin arcademaista ja hyvin kaukana oikean jalkapallon mallintamisesta, ei tarvitse kuin katsoa viikonlopun aikana kokonaisuudessaan edes yksi ottelu Euroopan isoimmista sarjoista. Tällöin pääsee ihan omin silmin näkemään sen faktan, että oikeassa jakapallossa syötöt eivät maagisesti ja magneettimaisesti mene suoraan jalasta jalkaan joka ikinen kerta. Lisäksi oikeassa lajissa on paljon muitakin tapoja pelata kuin tukka putkella päästä päätyyn juokseminen ja pingpong-magneettijalkasyöttely, kuten tässä arcademaisessa videopelissä on.

Jokainen saa toki ostaa tai olla ostamatta, mutta itse odotan urheilupeleiltäni aina riittävää määrää realismia verrattuna oikeaan lajiin ja sen takia EA:n futikset eivät ole olleet minulle mikään oikea vaihtoehto enää moniin vuosiin.
 
Onko tuossa uudessa pelissä ne tyhmät ja typerät tehtävät pelin aikana, kuin on 22 ja 23 Fifassa?
 
Onko tuossa uudessa pelissä ne tyhmät ja typerät tehtävät pelin aikana, kuin on 22 ja 23 Fifassa?
Mitä tarkoitat? Manageria vai jotain muuta? Ainakin managermode on täysin sama mitä ennenkin, mutta reilusti fiksummaksi tuunattu mm. treenauksen puolelta.
Menee sittenkin mulla tämä ostoon.. Trial aika tuli tuhottua melkein kokonaan parissa illassa, ja kummasti onkin maistunut.. Ilmeisesti tuntuu riittävän tuoreelta taas kun viime vuosi jäi lähes tyystin väliin.
Sama täällä. Tykkään pelistä sen verran paljon, että on eka peli neljään vuoteen jonka ostan kun manager mode maistui sen verran hyvin EA Trialissa.
 
Meinaan Career Modessa niitä joka peliin jaettavia tehtäviä. 10 syöttöä tai 2 maalia kaukaa tai läheltä ja muita vastaavia tehtäviä. Ellet onnistu et saa pojoja ja pelaajasi kehityshän siitä kärsii.
 
Meinaan Career Modessa niitä joka peliin jaettavia tehtäviä. 10 syöttöä tai 2 maalia kaukaa tai läheltä ja muita vastaavia tehtäviä. Ellet onnistu et saa pojoja ja pelaajasi kehityshän siitä kärsii.
Luultavasti, jos pelaat player careeria.
Eikös Managerissa saa potkut ihan käsittämättömistä syistä??
Potkut ainakin saa, jos ei täytä johdon kaikkia odotuksia, vaikka olisi voittanut UCL:n.
 
Gamereactorin arvostelu ei paljoa peliä kehu, vaan täysin päinvastoin ja ihan aiheesta
 
Heitetään tänne pikku varoituksen sana. Pelin Switch versio on aika surkeassa kunnossa. Parit Ultimate Team matsit plus pari random vs computer peliä testattu ja en oikein osaa sanoa mikä toimisi. Suurin murhe että kaikki valikot toimii 2-3 sekunnin viiveellä joten esim. Formaation vaihto kestää minuutin kun joka klikkauksen jälkeen saa odotella. Ultimate teamissä kikkailu aivan toivotonta valikkojen viiveen takia. Futiksen pelaaminen graafisesti samaa kuin aiemmat legacyt, mutta uusi pelimoottori tuonut kyllä uudistuksia aiempiin. Itse futiskin on vähän tahmeaa vs. aiemmat niin ei siinäkään liikoja kehumista. Toivottavasti korjaisivat pätseillä pelin.
 
Ite oon ollu muutamissa Fifoissa niin huono puolustamaan,et mielenkiinto katos..tuntu välil et kone huijais vaikeimmilla tasoilla..
 
Ylös Bottom