Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA Sports Online Code Pass

Tube

Member
Elikkä NHL11 ja FIFA11 ainakin tuo uusi onlinesysteemi, jossa on syötettävä pelikirjasta löytyvä koodi jotta pääsisi pelaamaan onlinessa.

Mielestäni rahastuskikka EAlta, jottei väki ostelisi käytettyjä pelejä!
Voiko tämän koodin ladata mistään? Itelläni on amerikkalainen PSN acco, eikä tuo Suomesta ostetun pelin koodi sen takia toimi siinä. Onhan tää pieni pulma, kun voi tehdä uuden eurooppalaisen accountin, mutta en saa trophyjä tuolle main accountilleni.

Onko kellään kokemuksia tämmöisestä sivustosta?
EA Sports Online Pass Code Generator
 
Vastaus: EA Sports Online Code Pass

Voiko tämän koodin ladata mistään?
Eipä taida, koska jos jenkkitunnuksella pelaat, pitäisi sitten olla myös P-Amerikan markkinoille tarkoitettu versio itse pelistäkin. Nämä ovat näitä "hauskoja" juttuja, joita ollaan saatu aluevapauden vastapainoksi.

Onko kellään kokemuksia tämmöisestä sivustosta?
Nopeasti katsottuna vaikuttaa täydeltä huijaukselta.
 
Vastaus: EA Sports Online Code Pass

Niinpä. Onhan toi vähän harmittavaa.

Mutta, täytynee nauttia pelaamisesta. Trophyt onkin sitten pieni lisä. Toivottavasti ei kuitenkaan jatkossa tuota ongelmia esim. nettiräiskintöjen parissa.
 
Vastaus: EA Sports Online Code Pass

Joku viisas NHL 11 keskustelussa kertoi että toimii jos teet accountin joka täsmää tuohon alueeseen (mun tapauksessa siis Euroopan acco), ja syötät sen koodin sillä accountilla. Tämän jälkeen online toimii jokaisella accountilla omalla Pleikkarillasi.

En oo vielä koittanut toimiiko FIFA 11 sama asia, mutta eiköhän.
 
Vastaus: EA Sports Online Code Pass

Joku viisas NHL 11 keskustelussa kertoi että toimii jos teet accountin joka täsmää tuohon alueeseen (mun tapauksessa siis Euroopan acco), ja syötät sen koodin sillä accountilla. Tämän jälkeen online toimii jokaisella accountilla omalla Pleikkarillasi.

En oo vielä koittanut toimiiko FIFA 11 sama asia, mutta eiköhän.

Ainakin mulla toimii omalla sekä broidin accountilla.
 
Ylös Bottom