Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ea sportsin F1 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikko
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mitenkäs on pelattavuuden laita? Onko realismia ja kunnon ajotuntuma? Entäs säätäminen, nippelifriikin unelma vai painajainen? Rattituki, löytyykö ja toimiiko hyvin? Entäs miten sää otetaan huomioon, eli onko se dynaaminen? Vähäisimpänä vaan ei viimeisimpänä, miten tekoäly pistää kampoihin? Ovatko kuskit älykkäitä kilpailijoita vaiko schumeja?

Noin, siinä muutama kysymys joihin saadut vastaukset vaikuttavat ostopäätökseen. Kovasti himottaisi ostaa, mutta vain mikäli peli vetää pisteet kotiin em. kysymysten osalta.

pelattaavuus on hyvä , dynaaminen sää löytyy kyllä ja itse asiassa toimii suht koht hyvin. vastustajien tekoäly on todella hyvä tosin en ole paljoa testannut. rattia en omista eli se siitä testaamisesta ja tuohon ajotuntumaan on paha puuttua kun en ole oikeaa vormulaa ajanut mutta mielestäni se on hyvä.

siinä pikkasen tietoa kyllä mun mielestä kannattaa ostaa!!!!!!!

kyllä on kurveja jotka vaativat refleksejä . ps tarkoittaako toi muuten jos pelin takakannessa EI lue [WHEEL] että se ei tue rattia sillä tossa F1 2002 ei lue wheel takana mutta Rallisport challengessa lukee eli tarkoittaako tämä että f1 2002 ei tue RATTIA???? olisi tärkeä saada tietää että en osta turhaan rattia huomenna!:confused:

TUOTETIEDOT

Tyyppi

formula
Valmistajan linkki

http://www.ea.com/exphat.jsp?destURL=www.easportsf1.com/
Julkaisija

EA Sports
Julkaisupäivä

14.3.2002
Ikäsuositus

Peliohjainsuositus :
TÄRISTÄVÄ RATTIOHJAIN JA POLKIMET

eli www.pcss.fi (pc superstore) sivujen mukaan f12002 toimii ratti ja polkimet kun ei viitsisi ostaa 500mk (n.70) ohjainta todetakseen että se ei toimikkaan eli onko kenelläkään täällä olijoista varmaa tietoa että toimiiko toi ferrari moden 360 xbox ratti F12002 pelissä????????????????

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan peikko
TUOTETIEDOT
todetakseen että se ei toimikkaan eli onko kenelläkään täällä olijoista varmaa tietoa että toimiiko toi ferrari moden 360 xbox ratti F12002 pelissä????????????????

Gimble pyörittää jossain muualla...:)

siis????? "Gimble pyörittää jossain muaalla???" mitähän mahdoit tuolla tarkoittaa???
"Ko. ratti ja polkimet on tosi jees, testattu Rallisportissa."
Tätä. :)
Valitettavasti olen niin huono lukemaan...
Mutta kehuu ainakin rallisportin kanssa. :)

mutta onko kokemusta että toimiiko f1 2002:sessa meneekö se ferrari 360modena ratti ohjainporttiin vai usb porttiin????

mutta onko kokemusta että toimiiko f1 2002:sessa meneekö se ferrari 360modena ratti ohjainporttiin vai usb porttiin????
Xboxsissa on neljä ohjainporttia joihin kaikki kiinnitetään, esim. kauko.
Ovat muokattuja usbeja kaikki.
Lisäksi koneesta löytyy vain virtapiuha, paikka kaapelille telkkariin ja verkkokortti ulostulo.
Ei siis montaa valintaa.
En ymmärrä miksi ei toimisi F1 2002 kanssa.

jonjes katos perkele oikeessa oot eihän tuolla koneen takana ole mitään erikoista

Meinasin että kun tossa esim. Rallisportin takakannessa lukee [Players 1-4] ja [wheel] kun taas f1 2002 takakannessa lukee vain [1-4 players eli tuon mukaan f1 2002 ei TUE rattia

kyllä on kurveja jotka vaativat refleksejä

Öö.. siis kun tuossa oli puhetta frameratesta niin tarkoititko tuolla, että joissain kurveissa (mahdollisesti autosumassa) framerate tippuu tilapäisesti niin alas, että on pakko "ajaa fiilispohjalta"? Yleensäkkin tahtoisin tietää tuosta frameratesta... Hyvä ja vakaa?

jonjes katos perkele oikeessa oot eihän tuolla koneen takana ole mitään erikoista

Meinasin että kun tossa esim. Rallisportin takakannessa lukee [Players 1-4] ja [wheel] kun taas f1 2002 takakannessa lukee vain [1-4 players eli tuon mukaan f1 2002 ei TUE rattia
Kai siinä nhyt ratti toimii, sehän nyt olisi aivan käsittämätöntä ellei näin olisi!?

Kannattaa tietenkin varmistaa asia myyjältä kun ostaa rattia, myyjäthän on sitä varten että ne vastaa tollasiin kyssäreihin. Ja jollei ne tiedä, niin niiden tulee ottaa selvää tai kokeilla se homma.

jep täytyy kysellä!

ja MUN mielestä ei oikestaan missään kohdissa framet putoa sellaisiksi että ei kestä pelata . Mutta pitää toki muistaa että mitä grafiikkaa f1 2002 piirtää aah.

Aika shittii. Normal asetuksella peli on rasittavan yksinkertaista arcade-rälläystä ja simulation-moodi on sössitty tekemällä ohjauksesta ärsyttävän herkkä. Nättihän se on, muttei sitten mitään muuta. Itse kun olen noita simu-henkisiä pelaajia, niin hukkaaan menivät rahat. Olisi vain pitänyt odottaa kiltisti GP4:sta.

Ostin pelin heti ilmestymispäivänä, ja lähti saman päivän iltana myyntiin. Sen verran laaduton peli. Rasittava ohjattavuus, johon tuli kylläkin helpotusta valitsemalla arcade tila. Simulation tilassa Xboxin perusohjaimella oli melkein mahdotonta pelata. Vika ei ollut kuitenkaan ohjaimessa vain huonosti tehdyssä ajo mallinnuksessa.

Ruma krafiikka ja silti erittäin huono ruudunpäivitys. Paikoitellen 5 ruutua sekunnissa. Kokeilkaapa Hockenheimia sateella tai A1 Ringia ihan normaalissa säässä.

Fysiikka omituinen. Missään vaiheessa ei tuntunut, että ajaisi lähes 800 hevosvoiman super autolla.

Autot hajoavat vain muutamista paikoista. Tämän tason hajoamismallinus ei kuulu enään tämän päivän peleihin.

F1 2002 ei ole edes hyvä arcade formula peliksi. En suosittele todellakaan. :mad:

Viimenen tikki minulle. EA Sportsin pelit saavat riittää tältä erää tai ehkä jopa lopullisesti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Batou

Viimenen tikki minulle. EA Sportsin pelit saavat riittää tältä erää tai ehkä jopa lopullisesti.

Hyvin sanottu. Samaan olen päätynyt minäkin. Madden lienee ainoa ok tasoa oleva yökspörts-peli. Mutta jenkkifutis on luokkaa evvk.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan -JKHH-

Hyvin sanottu. Samaan olen päätynyt minäkin. Madden lienee ainoa ok tasoa oleva yökspörts-peli. Mutta jenkkifutis on luokkaa evvk.

Joo Madden on ihan ok, mutta eipä pärjää Segan NFL 2K2:lle. Siinä on oivallinen jenkkifutis peli. Jaksaa pelata vaikkei jenkkifutis kiinostaisikaan. No ainakin kavereitten kanssa. :rolleyes:

Huonolta kuullostaa tämän ketjun mukaan pelin laatu mutta hämäävästi esim. Pelit-lehden arvostelussa ei mainittu mitään hidastumisista tai huonosta ohjattavuudesta...

Ylös Bottom