Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA WRC

Kokeilin jotain uutta pätkää taas ja tuntui että oli vaikka kuinka monta nuottia huonosti ajoitettuna. Oli vielä aika helpon oloinen pinta tiessä mutta silti koko ajan ajoitus pielessä omassa ajossa. Jää toisinaan todella lyhyiksi sessiot kun joutuu ragequitin ottamaan.

Nyt on päällimäisenä olo että toivottavasti ens vuonna ei tule uutta peliä ja tätä päivitetään pitkään. Vois kuvitella että tämäkin peli paranee vielä paljon vuoden aikana, vaikka se vuosittainen rahastus sieltä tuleekin ja vie isoimmat resurssit. VR puute ei enää haittaa yhtään niin se on positiivista. Vaikka kyllä minä senkin haluantulevan vielä. Mutta tekninen suorituskyky vähän epäilyttää sen suhteen kun tämän tason graafinen esityskään ei ole ollut erityisen vakuuttava suorituskyvyltään. Tässä tuo grafiikan taso tuntuu vähän heittelevän eri maiden välillä.
 
Aijemmin kitistelin tuosta nykimisestä.Nyt kun on enemmän pelannut niin ei niin paljon sitä huomaakaan.Koko ajan tuntuu vaan paremmalta.Hyviä ratoja on kyllä ollut
 
Tää oli aika pyllystä.


En ees mun mielestä ollut niin lähellä sitä, ja kyl tollainen pikku kyltti tjsp. pitäis mennä rikki tosta, eikä auto. :D Toi ei oo ainoa kerta kun noin tapahtunut, esim jotkut pienet puutkin on kuin betonia. :D
 
Time trial Keniassa ei mitään nykimistä. Klubi kisa samassa maassa niin kuva repeili ihan hulluna, varsinkin se pitkä ek oli täyttä repeilyä ja myös fps sakkasi. Onkohan se vika sitten noissa klubeissa?

Pirun hauska ajaa tuolla Keniassa. Täysin vierasta reittiä ja vauhti aika hurja WRC1 autolla. Mukavan haastavat olosuhteet.
 
Time trial Keniassa ei mitään nykimistä. Klubi kisa samassa maassa niin kuva repeili ihan hulluna, varsinkin se pitkä ek oli täyttä repeilyä ja myös fps sakkasi. Onkohan se vika sitten noissa klubeissa?

Pirun hauska ajaa tuolla Keniassa. Täysin vierasta reittiä ja vauhti aika hurja WRC1 autolla. Mukavan haastavat olosuhteet.
Mulla kauheesti repeilyä PC:llä ennen kun laitoin vsyncin päälle. Eiköhän korjata.
 
Mulla kauheesti repeilyä PC:llä ennen kun laitoin vsyncin päälle. Eiköhän korjata.
Tuolla ei ole mitään tekemistä PS5 repeilyn kanssa. PS5 tuo repeily johtuu siitä että ruudunpäivitys kyykkää. Kyllä tämä peli vielä ainakin muutamaa päivitystä kaipaa kaikilla alustoilla.
 
Itsellä se lähinnä kaipaa raudanpäivitystä.
Mutta joo, vähän toi uratilan AI vaikeustaso ja kuskien suorittaminen harmittaa. Itsellä tasona 85 ja Montessa, Ruotsissa sekä Meksikossa periaatteessa ihan hyvä, mutta noiden tekoälykuskien suoritustaso heittelee ihan mahdottoman paljon.

Kroatiassa taas voitin reilulla minuutilla. Oli kyllä mukava ralli ajaa ja jotenkin pidän märän asfaltin pidosta, mutta liukkaampi saisi kyllä olla suhteessa kuivaan.

Muutenkin noi sääolot on vähän meh. Montessa alkaa se jää silmänräpäyksessä ja mitään välimuotoa ei tunnu olevan.
Yhdelläkin pätkällä oli lumisadetta, mutta siinä vaiheessa kun se jää loppui muuttui asfaltti kuivaksi vaikka lunta tuli melkein pyryttäen.

Paljon on tehtävää vielä, mutta ihan nautittavaa rallia tämä silti jo on.
 
Pitihän nuo polkimet sitten päivittää T3PA -> T-LCM. Kokeilin hiukan hakea säätöjä ja löin 2x punaiset jouset mutta meni kyllä kanankoiville rallihommiin liian jäykäksi. Ehkä musta+punainen voisi olla hyvä, tässä kun joutuu jarrulla sitomaan jatkuvasti eikä vain seistä suoran päässä pedaalilla. Mites muilla jäykkyys sekä se kalibroitu herkkyys?
 
Pitihän nuo polkimet sitten päivittää T3PA -> T-LCM. Kokeilin hiukan hakea säätöjä ja löin 2x punaiset jouset mutta meni kyllä kanankoiville rallihommiin liian jäykäksi. Ehkä musta+punainen voisi olla hyvä, tässä kun joutuu jarrulla sitomaan jatkuvasti eikä vain seistä suoran päässä pedaalilla. Mites muilla jäykkyys sekä se kalibroitu herkkyys?

Täällä on nyt niin kovaa päivittelyä ollut, että alkaa tarttumaan minuunkin. Laitoin kyselyä käytetyistä T-LCM:stä ja T-300 ratista näin alkuun.. jos vaikka jotain tärppäis. :D
Näytä liitetiedosto 12076itseklä tälläinen tee se itse malli ja vanha joystick toimittaa käsijarrun virkaa.

Onks Force-joikkari? Niistä sai ennen vanhaan rakennettua shiftereitä.
Mä kyllä tein aikanaan oman shifterin niin että käytin mun silloisissa pedaaleissa (Finnmotion, Jonnet ei muista) mukana tullutta Bodnarin kontrolleria inputtiin ja mekaniikat oli kaikki Diy.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on nyt niin kovaa päivittelyä ollut, että alkaa tarttumaan minuunkin. Laitoin kyselyä käytetyistä T-LCM:stä ja T-300 ratista näin alkuun.. jos vaikka jotain tärppäis. :D
Hyvältä nuo T-LCM:t kyllä vaikuttaa, mulla vaan on se Playseatin malli missä polkimien aluslevyn kulmaa ei pysty säätämään, täytyis sellanen vielä hommata (tai kunnon rigi tietty paras) niin sais hienosäädettyä. Sulla taisi olla ennestään T248, ostin myös sellaisen käytettynä poitsulle niin on kyllä lelun tuntuinen tuohon T300 verrattuna vaikkei sekään mikään DD ratti ole.. Että varmasti mukava upgrade sulle :cool:
 
Sulla taisi olla ennestään T248, ostin myös sellaisen käytettynä poitsulle niin on kyllä lelun tuntuinen tuohon T300 verrattuna vaikkei sekään mikään DD ratti ole.. Että varmasti mukava upgrade sulle :cool:

Joo on se vähän lelumainen, on siinä kyllä sit halpisratiksi vahvat forcet, veikkaan että antaa enempi nm kuin T-300 (jos nyt oikein muistan, on mulla ollu sellanenkin aiemmin). Pahinta mulle on toi hiton pieni rimmi, isona miehenä kaipaa isompaa ruoria. (Oispa vielä 350mm ratti.. se oli aikalailla täydellinen).
 
Kuin pitkät EK:t tässä on? Oliko pisimmillään joku 30km??
Yöllä ajelin 34 kilometrin pätkän Chilessä, olisikohan se ollut pelin pisin. Muutama yli 30-kilsainen löytyy, niihin menee autosta riippuen lähemmäs puolikin tuntia per pätkä. Suurin osa esim. uramoodin pätkistä on 5-12 kilometrisiä, eli suunnilleen samaa luokkaa kuin aiemmissa WRC-peleissä.
 
Yöllä ajelin 34 kilometrin pätkän Chilessä, olisikohan se ollut pelin pisin. Muutama yli 30-kilsainen löytyy, niihin menee autosta riippuen lähemmäs puolikin tuntia per pätkä. Suurin osa esim. uramoodin pätkistä on 5-12 kilometrisiä, eli suunnilleen samaa luokkaa kuin aiemmissa WRC-peleissä.

Valitettavasti itel ei oo uusimpii konsoleita!
 
Meneeköhän kysymys oikeaan paikkaan, otan riskin. WRC Generations PS4 ja Logitech ratti. Ratin kääntö oikealle, ei tapahdu mitään. Rattia vasemmalle ja auto kääntyy oikealle. Mikähän asetus on vinossa. Poistin pelin asennuksen ja latasin levyltä uudelleen, ei vaikutusta. Iso kiitos jos joku viitsii/osaa jelpata!
 
Meneeköhän kysymys oikeaan paikkaan, otan riskin. WRC Generations PS4 ja Logitech ratti. Ratin kääntö oikealle, ei tapahdu mitään. Rattia vasemmalle ja auto kääntyy oikealle. Mikähän asetus on vinossa. Poistin pelin asennuksen ja latasin levyltä uudelleen, ei vaikutusta. Iso kiitos jos joku viitsii/osaa jelpata!

Ainakin pc:llä siellä mistä napit bindataan asetetaan myös nuo ohjaus yms. akselit.
En tiiä onko pelissä mahdollisuutta ratin kalibrointiin, luulisin.
 
Tässä kun puhe rateista, niin 23.11 giganttiin tulossa 200 kpl erä 249€.

Toivottavasti huomenna tulis ne omat Mozan polkimet. :D
Linkki näyttää mulle hinnaksi 449€ . Nyt paiskon G29:lla, kun myin entisen 500rs:n siirtyessäni lähinnä PS5:n pariin, ja TH ei tukenut silloin ainakaan ps5:sta. Eroa löytyy, snadisti lelumainen tämä G29, mut jos linkin ratin saan 249€, niin ostan hetimiten. :) G29 on hyvä omalla "kevyella" tavallaan ja kyllä sillä ihan mielellään ajelee, mut verrattuna vaikka entiseen t500rs:än niin iso ero. Noihin clupeihin liitytty, ja pitäähän siellä jonkun olla peränpitäjä :) T: Jannun Ei oikein noi takavetoiset, ja jäinen tie ole meitsin juttu. Tosin sen verran uusi tuttavuus tämä EA -wrc et eiköhän ne ajat ala parantumaan kun tuntumaa saa. Enivei, erittäin hyvä ajettavuus mielestäni jokaisessa luokassa ja mulle maistuu..
 
Ylös Bottom