Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EA WRC

Linkki näyttää mulle hinnaksi 449€ . Nyt paiskon G29:lla, kun myin entisen 500rs:n siirtyessäni lähinnä PS5:n pariin, ja TH ei tukenut silloin ainakaan ps5:sta. Eroa löytyy, snadisti lelumainen tämä G29, mut jos linkin ratin saan 249€, niin ostan hetimiten. :) G29 on hyvä omalla "kevyella" tavallaan ja kyllä sillä ihan mielellään ajelee, mut verrattuna vaikka entiseen t500rs:än niin iso ero. Noihin clupeihin liitytty, ja pitäähän siellä jonkun olla peränpitäjä :) T: Jannun Ei oikein noi takavetoiset, ja jäinen tie ole meitsin juttu. Tosin sen verran uusi tuttavuus tämä EA -wrc et eiköhän ne ajat ala parantumaan kun tuntumaa saa. Enivei, erittäin hyvä ajettavuus mielestäni jokaisessa luokassa ja mulle maistuu..

Kirjoitin että 23.11 tulee se tarjous, ja se lukee siinä myös kun klikkaa linkkiä.

Edit: Kannattaa silloin 23.11 heti kello 00.01 olla linjoilla niin varmasti saa. :D
 
Pitikin eksyä tälle foorumille.. Nyt kun päivitin nuo polkimet niin Playseat tuntuu entistäkin huterammalle. Mietin josko tämmöinen budjettirigi olisi riittävä meikäläisen ajohommiin. Pitäisi kuitenkin olla sen verran köykänen että saa helposti siirreltyä. Lähinnä tuo istuinosa epäilyttää että onkohan mistään kotoisin.
 
Kirjoitin että 23.11 tulee se tarjous, ja se lukee siinä myös kun klikkaa linkkiä.

Edit: Kannattaa silloin 23.11 heti kello 00.01 olla linjoilla niin varmasti saa. :D
Huomasin kyllä päivämäärän mut ihmettelin mistä olit sen saanut käsiisi. :) Mut pitää kassella olisko silloin mahkui saada. Mun zäkällä noita ei ole kuin 5 jaossa, ja mä en varmasti ole mun onnella niiden parhaan joukossa :D No niin kuin sanoin , kelpaa tuo g29:n ihan kivasti tämmöiselle sunnuntai suharille. :)
 
Pitikin eksyä tälle foorumille.. Nyt kun päivitin nuo polkimet niin Playseat tuntuu entistäkin huterammalle. Mietin josko tämmöinen budjettirigi olisi riittävä meikäläisen ajohommiin. Pitäisi kuitenkin olla sen verran köykänen että saa helposti siirreltyä. Lähinnä tuo istuinosa epäilyttää että onkohan mistään kotoisin.
Minulla on juurikin tuo rigi. Sillä on nyt pari vuotta ajeltu ja paljon on tunteja kertynyt. Istuinosa tuntuu ihan riittävän hyvältä. Hyvin pystyy tällainen isompikin kaveri ajamaan useita tunteja putkeen ilman että pakarat puutuu. :) Ajoasento formula-asennossa on ollut myöskin tosi miellyttävä. Ja siis tämä kehikko korjaisi kyllä tuon sinun ongelman polkimien asennon säätämisen kanssa.

Se on kuitenkin sanottava, että tämä rigi ei ole kevyt, eikä hutera. Sanoisin ettei myöskään helposti siirrettävissä. Tosin minulla on samassa rigissä myös TV kiinni, joten tässä nyt oman rigin paino ei vastaa ihan täysin vakiorigin painoa.
 
Hyvää infoa, kiitos. Juu eipä sitä tarvitsis kuin pari-kolme metriä saada siirrettyä, ja näinhän se on ettei kevyttä ja tukevaa ole olemassakaan. Saattaapi olla että tuollaisen liipaisen jossain välissä.
 
Pitikin eksyä tälle foorumille.. Nyt kun päivitin nuo polkimet niin Playseat tuntuu entistäkin huterammalle. Mietin josko tämmöinen budjettirigi olisi riittävä meikäläisen ajohommiin. Pitäisi kuitenkin olla sen verran köykänen että saa helposti siirreltyä. Lähinnä tuo istuinosa epäilyttää että onkohan mistään kotoisin.
Eiköhän toi oo ihan hyvä, itsellä Next levelin f/gt lite pro. Luulin että se on hutera, mutta ei oo.
 
Hyvää infoa, kiitos. Juu eipä sitä tarvitsis kuin pari-kolme metriä saada siirrettyä, ja näinhän se on ettei kevyttä ja tukevaa ole olemassakaan. Saattaapi olla että tuollaisen liipaisen jossain välissä.
Ostat renkaat alle. Taitaa olla ihan valmistajan sivuilla myynnissä tuohon malliin renkaita. Edit: on näköjään myös vpd sivuilla renkaita myynnissä.

Itsellä on suomalaiselta rsh e-sport companylta tilattu alumiini rigi ja sen alla renkaat. Lukittavat renkaat on kyllä ollut paras "lisäosa" tähän, kun nyt on todella helppo työntää rigi nurkkaan ja sieltä telkkarin eteen. On tuota jo kuskattu kaverin kämpille myös ja renkaat teki siitäkin helppoa :D

Ennen kuin tilaat mitään, niin muista katsella nyt viikonloppuna black friday tarjouksia rigeistä ja penkeistä. Saattaa hyvällä säkällä saada hyvään hintaan.
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin kyllä päivämäärän mut ihmettelin mistä olit sen saanut käsiisi. :) Mut pitää kassella olisko silloin mahkui saada. Mun zäkällä noita ei ole kuin 5 jaossa, ja mä en varmasti ole mun onnella niiden parhaan joukossa :D No niin kuin sanoin , kelpaa tuo g29:n ihan kivasti tämmöiselle sunnuntai suharille. :)
Ihan gigantin nettisivuilla lukee siinä tuotteen kohdalla. :)
 
Pitihän nuo polkimet sitten päivittää T3PA -> T-LCM. Kokeilin hiukan hakea säätöjä ja löin 2x punaiset jouset mutta meni kyllä kanankoiville rallihommiin liian jäykäksi. Ehkä musta+punainen voisi olla hyvä, tässä kun joutuu jarrulla sitomaan jatkuvasti eikä vain seistä suoran päässä pedaalilla. Mites muilla jäykkyys sekä se kalibroitu herkkyys?
Itellä tuplapunaset tai mikä se jäykin setappi nyt onkaan ja tällaisella ”paremmalla/jykevämmällä” wheel standilla ajelen sohvalta. Taisin 2021 alku keväästä hommata ja taisin parin päivän jälkeen vaihtaa tuohon jäykimpään jarrusetappiin kun tuntui, että niillä löysillä ei ollut tarpeeksi tuntumaa. Oma fiilis on, että helpompi trail braketa kun poljin pistää vähän edes vastaan. Kaikilla tietysti oma tuntuma.
 
Täällä alkoi jostain syystä, vasta eilen illalla toimimaan pelin fov-asetus.
Aikaisemmin auton nopeus muuttui ja auton sisällä kamera tuli lähemmäs tai kauemmas, mutta tie pysyi koko ajan leveydeltään samana. Nyt asetus muuttaa tien leveyttäkin.
Olin hieman hämilläni, kun tie oli eilen illalla yhtäkkiä paljon leveämpi, kuin aikaisemmin, enkä meinannut oikein pysyä millään tiellä, vaikka olin juuri edellisenä päivänä saanut asetukset kutakuinkin kohdalleen.
Pienten säätelyiden jälkeen löytyi sitten taas asetuksen niin kuin pitääkin, ja ai että, nyt on ajaminen aivan huippua!
 
Kirjoitin että 23.11 tulee se tarjous, ja se lukee siinä myös kun klikkaa linkkiä.

Edit: Kannattaa silloin 23.11 heti kello 00.01 olla linjoilla niin varmasti saa. :D
Kiinnostelisi itseäkin, mutta sitten pitäisi rattitelineet päivittää ja nii edelleen.
Erimallit taitaa olla Wheel stand prossa g29 ja tuolla T300.
Tosin tarvii kyllä playsettiä kyttäillä black fridaystä.
 
Huomenna päivitystä pukkaa. Kartturin ajotus säätöjä vähän rukataan, niin ehkä se alkaapi kertomaan ajoissa siitä neulansilmästä sitten earliest asetuksella.
 
On kyl sellaista säätämistä näitten uusien polkimien kanssa että löytää oikean asennon ym, ja hitto tota jarrua saa painaa kovaa. :D Mutta kait tää alkaa joskus sujumaan niin että ei oo metsäs kokoajan. :D
 
Kuulostaa nuo uudet polkimet kenkien kanssa pelattavilta. Ite testasin 3D pelitilassa tätä kun tietokoneen ohjelmat sen mahdollistaa. Ehkä jos saan värit kohdilleen niin voisin kuvitella silloin tällöin käyttäväni VR:ää odotellessa. Toisaalta ei tällä hetkellä tunnu että olis kiire edes saada VR tukea.
 
On kyl sellaista säätämistä näitten uusien polkimien kanssa että löytää oikean asennon ym, ja hitto tota jarrua saa painaa kovaa. :D Mutta kait tää alkaa joskus sujumaan niin että ei oo metsäs kokoajan. :D
Mulla on käytössä samanlaisissa polkimissa punaset jouset ja siinä keskellä sen löysän jousen tilalla semmonen pehmeä kumimainen ”tyyny”.
Meni kyllä itselläkin tovi ennen, kuin osasi näillä jarruttaa.
Kovaa treeniä vaan, niin pikkuhiljaa löytää sopivat jouset ja oikean jarrutustavan.
 
Mulla on käytössä samanlaisissa polkimissa punaset jouset ja siinä keskellä sen löysän jousen tilalla semmonen pehmeä kumimainen ”tyyny”.
Meni kyllä itselläkin tovi ennen, kuin osasi näillä jarruttaa.
Kovaa treeniä vaan, niin pikkuhiljaa löytää sopivat jouset ja oikean jarrutustavan.
Mä en oo mitään säätänyt noitten jousien kanssa, vähän polkimien kulmaa vaan että ois parempi asento jalalle. Varmaan parasta olis että ois kengät tyyliin jalassa, mutta se ei oikein onnistu ainakaan vielä. Pitää käydä leikkauksessa hoitamassa jalka kuntoon eka. :D

Vielä vähän hakemista ton istumisasennon kanssa nyt uusien polkimien kanssa, sama asento kun vanhoissa niin ei tunnu hyvältä. Mutta eiköhän sekin löydy kun tarpeeksi säätää. :D
 
Pätsi tosiaan aikaisti nuotteja. Japania ajelin virallisessa klubissa ja ihan riittävä oli itselle. Jännä nähdä sitten, miten Viro ym. Kallelle tuo ajoitus ei vielä riittäisi alkuunsakaan, mutta minulla ei ainakaan vielä sellaista muistia/hahmotuskykyä ole, että juuri tuon pidemmälle muistaisikaan. Samalla voin sanoa, että alkanut jo vähän tottua tuohon mieskartturiin, niin ei ihan niin arpomista ole.
 
Eilen ajelin klubia, momentseja ja time trialia niin suorituskyky kyky vaikutti hyvältä päivityksen jälkeen (PS5). Jokohan se vihdoin alkaisi olla ihan hyvällä tasolla. Ei näkynyt kuvan repeilyä ja fps oli vakaa.

Toki olisihan se ollut kiva, jos pelin optimointi olisi oikeasti hyvällä tasolla ja voisi konsolilla vetää yli 100fps kuten vaikkapa GT7:ssa pystyy.

Pitää myös vihdoin palata Careerin pariin, sitä on viimeksi ehtinyt ajamaan julkaisuviikolla.
 
Eilen ajelin klubia, momentseja ja time trialia niin suorituskyky kyky vaikutti hyvältä päivityksen jälkeen (PS5). Jokohan se vihdoin alkaisi olla ihan hyvällä tasolla. Ei näkynyt kuvan repeilyä ja fps oli vakaa.

Toki olisihan se ollut kiva, jos pelin optimointi olisi oikeasti hyvällä tasolla ja voisi konsolilla vetää yli 100fps kuten vaikkapa GT7:ssa pystyy.

Pitää myös vihdoin palata Careerin pariin, sitä on viimeksi ehtinyt ajamaan julkaisuviikolla.
Itsellä Japanissa muutamassa kohtaa laski fps (PS5) selkeästi, mutta ei enää mitään isoja nykimisiä. 120 fps ois kyllä kiva, tosin täysin vakaa 60 nyt ensin, kun vielä ainakin joissain lokaatioissa on vähän haastetta.
 
Ylös Bottom