Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Stna ringeten peluuks meni änäri päivityksen jälkeen !
?
Edelleen saa ajaa. Saa vetää ihan täpöön vastapalloon, niitta lonkalla ilmat pihalle ja laitaan pamauttaa jalat kattoa kohti.
Aa... Ei saa kiekotonta enään ajella? Onpas epäaitoa.
Sitä voi vähän miettii et missä tilanteessa sitä mailaa heiluttaa, ja jos siltikin tulee "kokoajan" niitä huitomis/kampitus jäähyjä niin laita kurinalaisuuteen vähä pongoja.
Se olin minä tai KOURA. Ainakin meikäläinenkin sai vauhdilla tömäytettyä jonkun jäihin, en sitten tiedä kuka se teistä oli.3. ja joku pikkune ajeli 191 pitusen körilään
mitenhän niillä nordic nosebleedin kusipäillä nykyään menee ton päivityksen jälkeen?
ku bugimaaleja ei saa yhtä helposti ja ajella ei saa enää kaikkea mikä liikkuu.
kyttääköhän se niitten pätkä vielä aina siellä vastustajan siniviivan tuntumassa läpiajoja?
onkohan ne yhtä SWE ku ennenkin?
VAPAUTTAA KUN SAA AVAUTUA!!!!
Yllätys fcp lähti kun johdettiin 4-0
Yllätys fcp lähti kun johdettiin 4-0
Potilas etunenässä, tietysti.
Ottaako se oikeasti noin paljon päähän kun häviää että aina täytyy lähteä?
FCB, mutta kyl naurettavaa touhua kun ei voi pelata loppuun asti ikinä noi matsit, aina pitää lähteä. Ja sit ton STARTin painamista voisi vähän rajoittaa...
Kyllä meiän tiimi on varmaan kuuluisin täällä , no ei nyt... Oli toi munki mielestä typerää lähtee ku matsii jäljellä joku 20sekuntii... Mut ei voi mitään, ja sit tost startin painamisesta, ni mä painoin kaks kertaa, mut en teiän maali aikana kertaakaan.
Onko sillä väliä enää kun kelloa on jäljellä 2 sekunttia?
Pyh..oli siinä enemmän kun 2 sekunttia...Kerran oot ihme kyllä tainnut pelata matsin loppuun asti..ja se oli silloin kun peli ilmestyi...
Naurettaavaa vaan tommoinen touhu.