Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

olvi hoki on parantanut kyllä tapansa. ainakin viimme peleissä meitä vastaan ei oo glitcheja tullu,hyvii pelejä ollut. reiluja pelejä toivotaan jatkossakin olvilta.eiköhän ne glitchi ongelmat ole sisu HC:ssa tällä hetkellä:)

Täytyy vielä mainita että on kyllä noi FIB:in ukot kyllä ihme kiekko virtuooseja,ei paljon jakoja ollut meillä:)

mistähä nää saatanan nakkiki tiiät miten me pelataan ja mitä tehhään ku et lähe ees meitä vastaan pellaan. viimeksi ku tulitte vastaan nii aloit itkee mikkiin "minähä en sitä bugirannaria kattele" ja lähit kyntämään. sitä edellinen peli teijän joukkuetta vastaan oli aivan hyvä, joten voisit sinäki miettiä miksi oot ostanu tämän pelin, et varmaan kopissa istumisen vaan pellaamisen. Täälä ei pian voi arvostaa muita joukkueita ku Olvia joka on ainoa joukkue joka ei itke ja vittuile. Mestaruus ko voitettiin nii ainoa joka onnitteli oli Olvin pelaaja suomalaisista. muut vaa ylleensä märisee.

ps. tuohon daywalkerin viestiin joo suomalaisilla menee nyt hyvin. jatketaahan hyvin pelaamista nii jenkkejä tympii niin perkeleesti. ja toivottavasti myös toisiamme vastaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

olvi hoki on parantanut kyllä tapansa. ainakin viimme peleissä meitä vastaan ei oo glitcheja tullu,hyvii pelejä ollut. reiluja pelejä toivotaan jatkossakin olvilta.eiköhän ne glitchi ongelmat ole sisu HC:ssa tällä hetkellä:))

Meinaatko nakki sitä että heti kun minä ja Osku siirryttiin Sisuun pelaamaan nii Sisusta tuli tiimi, joka ei tee mitään muuta kun bugirannaria ja wrappiä?

Must on perseestä jos Oskun ja mun takii Sisun maine on jotenki huonontunu, mut ite oon kuitenki sitä mieltä et ei näitä kovia pelejä ja VARSINKAAN kuukauden mestaruutta voiteta bugittamalla. Kyllä siihen tarvitaan ihan jotain muuta kun sitä. Ite lähen peliin aina puolustuksen kautta, yks maali enemmän mitä vastustajalla on, riittää voittoon. Hyvällä viisikkopuolustuksella ja paikoista maalit tekemällä nää pelit voitetaan. Kovat pelit yleensä ratkotaan vastustajan virheistä tai ylivoimalla.

FIBiä ja Olvia vastaan on aina pirun tiukkaa ja varsinki kun se ihmisveska on siellä maalissa nii se peli on parhaimmillaan.. Ite en ees muista koska ei olis fibiä tai olvia vastaa ollu tiukkaa. kiitos hyvistä peleistä erityisesti teille.

se vaan harmittaa ku porukka luulee että osku ja minä ei siellä kentällä tehä muuta ku rannetta ja wrappiä, eli ei osata pelata tätä vtun peliä sitte yhtään. Ohan se jännä, jos porukka luulee et koulus puhutaa vaa Oskun siitä kuinka voitettii änäris ja tehtii 120 bugirannetta ja 50 wrappiä ja voitettii hahahahha. :DToivottavasti viel löytyy sellasiiki tyyppei ketkä ees vähäse arvostaa mua ja oskua pelaajina ja Sisua sen jälkeen ku me siiryttiin sinne.

Olvi Hokin ukot on ainaki pirun mukavia kaikki ja ite arvostan koko joukkuetta paljon. Ne ei koskaan kitise turhasta ja tosiaan ainoot onnittelut kauden voitosta tuliki sieltä :)

Must on melkee iha sama mitä meist ajattelette mut aattelin et suomalaiset ei kuitenkaa oo niin vittumaista porukkaa ku noi tuol rapakon toisella puolella. Toivottavasti en oo väärässä :s
Tää on kuitenki oikeesti vaan videopeli, ni en tajuu mite jotkut voi ottaa tän nii vakavasti :D huhuh
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Onks nyt hajua mitä kaikkea tosta veskarin toiminnasta on muutettu ku tuntuu et on helvetin hidas liikkumaan? Ei taho enää ehtii poikittais syötöistä vetoihin mitenkää.. Ja ei eroa juuri ollenkaa oli sit veskari mörkö tai marakatti? Itel tuntu 203cm pitkä ja 183cm pitkä yhtä hitailta? Ennen oli selkee ero.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo kyl walelta tuli hyvää kommenttia nyt.. Voin omasta puolesta sanoa et kyl wale ja osku osaa muutakin ku bugia vääntää :) Omakohtasia kokemuksia on :rolleyes: Mutta jos kaikki vaan käyttäs ihmisveskaa niin loppus ainakin tää bugimaaleista kirjottaminen :) Minunkin puolesta onnea sisun joukkueelle viime kauden voitosta....
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Eiköhän se nyt oo kaikille ketä on pelannu Walee ja Oskuu vastaan niin ihan selvä että on kyse taitavista pelaajista jotka vähän väliä vuorotellen pyörittelee vaikka yksin jos haluaa niin vihun solmuun. :) Ainakin muutama kerta on tullu Sisulle hävittyä 1-0 kun näistä toinen pyörii aikansa ja veivaa maalin eteen käsittämättömästi. :D

Myöhästyneet onnittelut täältäkin suunnasta Sisulle. Nykyään noi pelit on todella mukavia etenkin kun meilläkin on alkanut taas olemaan enemmän aktiivista porukkaa ja päästään jäälle 5-6 pelaajalla.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

joo Wale kyllä puhu tuossa asiaa. sillon ku pojat pelas vielä Olvissa, oli kyllä pirun ärsyttäviä vastustajia, mutta sen takia arvostinki kovasti ja tottakai oon tyytyväinen että nyt pelaavat meillä. Samoten ku Ganije on todella paha ukko vastustajan joukkueella mutta aina ollu kohtelias ainaki mua kohtaan ja sen takia arvostan myös pelaajana. Monta kertaa tappio ottaa päähän mutta se kiukku pitää vaan yrittää niellä. Siksi oonki sitä mieltä että jos vastustaja syyttelee meitä millon mistäki nii aina vois sen katseen kääntää ensimmäisenä sinne peiliin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo meillä FCB:ssä ollaan kans jätetty muutamat kerrat Sisu-pelit välistä juuri sen takia, että nuita ns. varmoja wrappia ja muita glitcheja hakevat kaverit on ollu listalla. Ihan asiallinen viesti Walelta ja kyllähän me voidaan kans jatkossa ns. antaa poikien näyttää et reilu peli onnistuu ja saadaan näin mukavia kovia pelejä lisää. Eli kummiski sillä periaatteella et mitää wrappeja ei katella jatkossakaan ni jätetää ne poies ja pelataa reilut pelit. Sisua vastaan on ollut varsinkin viime aikoina oikeinkin mukava pelata, kun ei olla ihan allakynnessä oltu. Eihän siinä mittään, toivottavasti saadaan jatkossakin tiukat pelit aikaan.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ai Sisu vei mestaruuden viime kaudella? Onneks olkoon vaan. Aina mukava seurata EASHL foorumilla miten jenkit syyttelee Eurooppalaisten voittoa pelimäärillä, lagilla, vastustajan valkkaamisella tms.

Viime aikoina EASHL-pelaaminen on ollut oikein mukavaa, jos ei pelin jäätymisiä lasketa. Ei mikään meidän Suomalaistiimeistä ole koittanut mennä siitä misä aita on ollut matalin ja pelit on ollut vaihetelevia ja hyviä. Ei esim. mitään wrappeja ja "bugiranteita" ole viljellyt kukaan, eikä ihmisveskan ollessa maalissa kukaan ole jauhanut pelkkää reboundia löysällä ranteella.
Kunnon kiekkoa siis pelattu kaikkien kanssa viimeaikoina.

Eilenkin Sisua vastaan oli oikein mielenkiintoinen matsi. Oli hienoa peliä, pari nättiä maalia, elokuvamaista tasoihin nousua ja EA:n omia juonenkäänteitäkin :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Meinaatko nakki sitä että heti kun minä ja Osku siirryttiin Sisuun pelaamaan nii Sisusta tuli tiimi, joka ei tee mitään muuta kun bugirannaria ja wrappiä?

Must on perseestä jos Oskun ja mun takii Sisun maine on jotenki huonontunu, mut ite oon kuitenki sitä mieltä et ei näitä kovia pelejä ja VARSINKAAN kuukauden mestaruutta voiteta bugittamalla. Kyllä siihen tarvitaan ihan jotain muuta kun sitä. Ite lähen peliin aina puolustuksen kautta, yks maali enemmän mitä vastustajalla on, riittää voittoon. Hyvällä viisikkopuolustuksella ja paikoista maalit tekemällä nää pelit voitetaan. Kovat pelit yleensä ratkotaan vastustajan virheistä tai ylivoimalla.

FIBiä ja Olvia vastaan on aina pirun tiukkaa ja varsinki kun se ihmisveska on siellä maalissa nii se peli on parhaimmillaan.. Ite en ees muista koska ei olis fibiä tai olvia vastaa ollu tiukkaa. kiitos hyvistä peleistä erityisesti teille.

se vaan harmittaa ku porukka luulee että osku ja minä ei siellä kentällä tehä muuta ku rannetta ja wrappiä, eli ei osata pelata tätä vtun peliä sitte yhtään. Ohan se jännä, jos porukka luulee et koulus puhutaa vaa Oskun siitä kuinka voitettii änäris ja tehtii 120 bugirannetta ja 50 wrappiä ja voitettii hahahahha. :DToivottavasti viel löytyy sellasiiki tyyppei ketkä ees vähäse arvostaa mua ja oskua pelaajina ja Sisua sen jälkeen ku me siiryttiin sinne.

Olvi Hokin ukot on ainaki pirun mukavia kaikki ja ite arvostan koko joukkuetta paljon. Ne ei koskaan kitise turhasta ja tosiaan ainoot onnittelut kauden voitosta tuliki sieltä :)

Must on melkee iha sama mitä meist ajattelette mut aattelin et suomalaiset ei kuitenkaa oo niin vittumaista porukkaa ku noi tuol rapakon toisella puolella. Toivottavasti en oo väärässä :s
Tää on kuitenki oikeesti vaan videopeli, ni en tajuu mite jotkut voi ottaa tän nii vakavasti :D huhuh

tiedän kyllä että olette hyviä pelaamaan.

sisu on kova porukka, enkä ole sanonut että teette jatkuvasti jotai glitchii, mutta mulle riittä yksi ainut haettu bugiranne/wrappi.
en vain tajua miksi sillä pitää aina se yks pakollinen maali tehdä ja pilata pelin?

mulle ei oo mitää välii vaikka tulee 100-0 turpaan jos näit glitchi vetoja ei tuu.

Toivotaan jatkossakin rehellisiä pelejä. ja ensi kerralla lähden sitten sisua vastaan pelaamaan, jos kerta asia on näin että pelaatte rehtii pelii nyt:)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

----------
Ylläpidon terveiset: Toisen jäsenen uhkailu ei ole tällä foorumilla sallittua. Ei edes puolileikillään. Tilanteesta neljän pisteen varoitus ja kuukauden automaattijäähy. - Corca
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei se Vietsu ole edes pahimmasta päästä. Ei sen peli perustu bugin hakemiseen ja kyseessä muutenkin ihan muodollisesti pätevä ja perushyvä hyökkääjä. Kuten olen jo asian ilmaissut useaan kertaan, kaikki tietävät bugit, ja jokainen tietää miten ne pakitetaan pois. Et voi väittää, että meidän peli olisi bugeihin perustunut, jos yksi perusrannari tehtiin. Itse rupesin pelaamaan veskaria sen takia, että pystyn tekemään jotakin bugimaaleille itse.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

joo mut peli olios ollu tasan,ettekö voi ola tekemättä sitä.heti ku tiukkaa on niin urpot vetää bugin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ei se ole mikään tiukan tilanteen määre tai muuta, kyseessä on maali siinä missä muutkin. Jos on hyökkääjä yksin alueella, ja vastassa kaksi puolustajaa, niin pitäisikö siitä ajaa väkisin päin? Kyllä sitä jokainen varmasti vetää, ja ranne nyt sattuu olemaan yleensä hyökkääjällä se vetomuoto, johon on pisteet panostettu. Nuo bugit on ylihelppo puolustaa pois, itsekin puolustajana olen sen reilun 600 peliä kuitenkin pelannut. Harmi, jos jäi pelistä huono maku, sillä kyllä teilläkin oli paikkoja, tolpat kilisi ja laidat paukkui, itse tykkäsin pelata.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

kasva jami ikäsekses mun mielestä tää bugien kitinä alannu jo 09:ssä ja oon maininnu aikasemminki et ku yks saadaa pois jollai päivityksil menee päivä niin löytyy uus ja kaikki huom! kaikki harrastaa bugeja mitä parempi seura sen paremmin ne sen osaa katsoo esim wal tai fib pelaajia niin ne hoitaa bugit häkkii rutiinilla ja eise vähennä niiden taitoja vaan päinvastoin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

ne hoitaa bugit häkkii rutiinilla ja eise vähennä niiden taitoja vaan päinvastoin.
Glitchaamnen on siis nykyään taidon merkki? Todella harmillista, jos asenne suomitiimien keskuudessa alkaa olla tämä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

murohoki pelaaja vietsu oliks siistii ratkasta peli bugirannulla. ootte tekin vaan nysviä. ei vaan voi rehellisesti loppuun asti pelata,ku on tiukkaa niin pitää alkaa kusettamaan.tuu tänne niin saat uudet hampaat

----------
Ylläpidon terveiset: Toisen jäsenen uhkailu ei ole tällä foorumilla sallittua. Ei edes puolileikillään. Tilanteesta neljän pisteen varoitus ja kuukauden automaattijäähy. - Corca

Alkaa pikkuhiljaa mopo karkailee tässä ketjussa joillakin. Piristi taas kummasti alkanutta työpäivää tämän ketjun lukeminen. Kiitos siitä
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tää ketju o jäätävä. Muutama sivu taakseppäin täällä väitetään ,ettei oo glitch maaleja ja mikäli oliskin ne o kaikki helppo puolustaa pois
Nyt taas kaikki ranteet,vanhanaikaset,kääntölämyt ja riparikiekot o glitchejä ja paskakin pelaaja sa joka vedolla noilla maalin.

Kaiken huipuks ruvetaan paiskomaan leegoja sisään jos rannaa maalin...

Taitas olla parempi et kiekkopelit laitetaan suomessa banniin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Ruetkaa käyttämään sitä ihmismokkee, ei mene noi rannarit enää sisään. Sama ois kitistä auto veskarien välillä aivan sairaasta venymisestä onetimereihin mihin ei oikeesti pitäs ehtiä. Jokasella veskarilla on se heikkous ja autoveskareilla on toi rannari. Mut ei se joka vedolla mene sekään. Ite mitä oon seuraillu ni isokokonen auto veskari torjuu paljon paremmin "bugirannarit" kun pieni koska yltää vielä siitä virhe sijottumisesta siihen.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo, alkaa olemaan aika legendaarinen ketju meillä tässä kasassa. Vois oikeastaan tulostaa nämä sivut ja lähettää kirjapainoon, ja tilata nide itelle vessaan luettavaksi.

Itse pelaan ihmisveskaria, kun meillä on jäällä pari kohtalaisen varmaa pakkia ja muutenkin järkevä nippu jäällä, muutoin pelaan pakkia ja koitan parhaani mukaan tökkiä kiekot pois lavoista, ennenkun veto tai wrappi lähtee. Ei ole kovin monimutkaista, ja putkiavoillakin onnistuu.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kusettamalla pärjää AINA!

Voi niitä raukkoja jotka viitsivät pelata sääntöjen mukaan...:confused:
(tämänkin varmaan joku vääntää suuntaan jos toiseen,esim.mikä on sääntöjen mukaan pelaamista)
Jos kusettajia riittää jo vs. pelien puolella niin mihinpä ne tavoistaan pääsisivät kun hyppäävät Be A Pro:lle.

Ilmeisesti se on vaan hauskaa "härnätä" muita bugareilla ja saada tunteet lämpimiksi vastustajalle.

No pysyy tämä foorumi ainakin aktiivisena

Ja mikään muu ei ole lapsellisempaa kuin ratkaista peli glitchillä...jos kumpikaan siihen ei aikaisemmin pelissä ole syyllistynyt(huom. vain minun mielipide)

ei muuta kun hammasta purren kohti uusia-tuulia!
Joo, alkaa olemaan aika legendaarinen ketju meillä tässä kasassa. Vois oikeastaan tulostaa nämä sivut ja lähettää kirjapainoon, ja tilata nide itelle vessaan luettavaksi.

Itse pelaan ihmisveskaria, kun meillä on jäällä pari kohtalaisen varmaa pakkia ja muutenkin järkevä nippu jäällä, muutoin pelaan pakkia ja koitan parhaani mukaan tökkiä kiekot pois lavoista, ennenkun veto tai wrappi lähtee. Ei ole kovin monimutkaista, ja putkiavoillakin onnistuu.
Juuri näin...tökit siinä r1:llä ja kaveri kaatuu,saat jäähyn.Ja kaskummaa kun on enemmän tilaa niin taas ranne laulaa...sitten juhlitaan hienoa yv-maalia:D

kannatan enemmän taklausta juuri kun kaveri latailee...tosin jos tämä toistuu n.10 kertaa erässä niin tarkkana saa olla ettei joku kerta pääse vetämään...IRL tätähän tapahtuu solkenaan:D eihän esim. HPK ei yritä koskaan muuta kuin bugarii(joskus olisi riittänyt kun on kaitsu nurmisia joukkue täynnä,tosin ei se kaitsukaan aina rannetta vetänyt vaikka olikin jäätävä)...siispä herätkää ihmiset!
tässä olis tarkoitus pelata hyvää lätkää eikä mitään itseään toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaa,toistavaabugari-:mad: PASKAA!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom