Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Kyllä se jalotaito on ihan Aarnipoikienkin hallinnassa :D että aika turhaa itkua taas. Meitä vastaan ootte painanu tasoihin ja ohikin viimisillä minuuteilla... bugibugibugiiii rannariii

Hmm... Kerro toki?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Olen ihan amatööri ja pelimääräni ovat olemattomat, mutta minun urani aikana (n. 40 peliä) on enemmän ollut sääntö kuin poikkeus että "bugiranne" on jossain vaiheessa peliä välähtänyt. Ja oon itse kyllä ihmetellyt sitä, että niitä ei osata tehdä niin hyvin edes tehdä, että tulis maaleja. Ehkä joka viides veto menee bottiveskalle. Ja itse olen suhtautunut niihin vähän silleen, että jos se kerran pari ottelussa näkyy niin parempi antaa asian olla. On muutama tiimi nimittäin ollut sellainenkin, joka tekee ranneveivin (kun se on niin sisäänrakennettu) vaikka olisi "tyhjä" maali. :D
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Jotain positiivistakin tässä on näkynyt. Bugirannarin käyttö on vähentynyt aika paljon ainakin omasta mielestäni, vai johtuneeko että skipataan suosiolla nämä jengit. Vielä kun muutamat suomalaiset jengit lopettais sen tekemisen niin ei tarvis skipata noita pelejä.

Mutta rehellisempään suuntaan on peli mennyt.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo kyllä se on niin totta, että pata hellalla on kyllä sellanen bugiryhmä että huhhuh. Ei koskaan muuta tee kun sitä bugiranneta kun ollaan niitä vastaan pelattu. Viimeksikin taisivat voittaa koko pelin bugiranteella. Ja sehä oli tosi kiva peli.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itseäni ainakin silloin kun meidän häkkiin menee bugiranne maali ottaa päähän etten blokannut sitä/puolustanut sitä pois muuten.

Ja haluaisin myös kysyä millainen on ei bugiranne laukaus vai eikö ranteella saa ampua?
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Itseäni ainakin silloin kun meidän häkkiin menee bugiranne maali ottaa päähän etten blokannut sitä/puolustanut sitä pois muuten.

Ja haluaisin myös kysyä millainen on ei bugiranne laukaus vai eikö ranteella saa ampua?

Tottakai ranteella voi ampua. Kyllä sinä tiedät mikä bugiranne on. Eiköhän ne videot ole tullut katottua youtubesta ja muualta.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Niin, käykää youtuubista katsomassa niin osaatte sitten paremmin tehdä niitä. :rolleyes:

Toi oli kova! Tuli joskus hakattua liiaksikin. Toi summeri palas muuten mun painajaisiin et kiitos siitä.

Ihan hyvään suuntaan omasta mielestä on menty noiden bugien osalta. Mulle on aivan sama jos ei tietoisesti kokoaika hae samanlaista maalia. Ainoa mikä itseäni suuresti harmittaa on x-wrappi. Eikä omasta mielestä Pata Hella ole sen pahempi kun muutkaan porukat. En oikeestaan jaksa niin paljon välittää et musta maalaisin jotain porukkaa. Mun mielestä ruottalaiset ovat perseensä läpi asti bugeja. Löytyy sieltäkin poikkeuksia mut lähinnä heitä vastaan mikään ei yllätä.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Tottakai ranteella voi ampua. Kyllä sinä tiedät mikä bugiranne on. Eiköhän ne videot ole tullut katottua youtubesta ja muualta.

Minun mielestä PTH osaa paljon muutakin kuin "bugiranteita". Todella hyvin esim järjestelevät onetimer paikkoja.En voi käsittää sitä että Nakki itket täällä koska itse YRITÄT tehdä sillä itse maaleja. Joten katso peiliin.. ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Minun mielestä PTH osaa paljon muutakin kuin "bugiranteita". Todella hyvin esim järjestelevät onetimer paikkoja.En voi käsittää sitä että Nakki itket täällä koska itse YRITÄT tehdä sillä itse maaleja. Joten katso peiliin.. ;)

No niin olipas taas viisas kommentti. En mä todellakaan täällä puhuis jos itse yrittäsin sil maaleja, mieti ny pikkasen. Jos vastustaja tekee bugirannetta niin lähden pelistä pois. Ei sillä tappiolla niin välii kunhan ei tarvi noit katella. Joskus tulee kostopakko kun kaveri sitä jauhaa niin silloin lähtee.

Niin joo uuden tunnuksen oot luonut, tiedän kyllä kuka olet. Modet vois poistaa ton ylimääräsen Jns tunnuksen
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No niin olipas taas viisas kommentti. En mä todellakaan täällä puhuis jos itse yrittäsin sil maaleja, mieti ny pikkasen. Jos vastustaja tekee bugirannetta niin lähden pelistä pois. Ei sillä tappiolla niin välii kunhan ei tarvi noit katella. Joskus tulee kostopakko kun kaveri sitä jauhaa niin silloin lähtee.

Niin joo uuden tunnuksen oot luonut, tiedän kyllä kuka olet. Modet vois poistaa ton ylimääräsen Jns tunnuksen

Ei todellakaan nakki vetele mitään bugiranteita.. ''paitsi'' sillon kun vastustajan tiimi vetelee. Kyllähän tuo kehhuu että publalla veteleepi niitä ranteita mutta eise oikeesti ossaa :rolleyes:
Ja tää pata hellalla on kanssa yks pelle tiimi mitä en voi käsittää. Tai ei ehke pata hellalla mutta sen jäsenistä kultaranne :) Siinä on semmonen kaveri että hellurei lippu ruotsiin.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Mikä hitto tätä EA:ta vaivaa. Alannu heittelee ulos peleist koko ajan. Vastustaja häviöllä ja meil lentää 4 ukkoo samaan aikaa ulos ja kaverit voittaa pelin 0-3 katkaisulla.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Joo no nyt kävi meillä aivan sama eli 4:llä pelaajalla 5:stä menee netii ja 3-0 häviö. Johdettin united starssia 4-2 kun viimeisellä meni netti...
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

hc muiluttajat lyhenne WC käyttävät miltein joka hyökkäyksessä bugirannetta. Vielä yksi kaverikin tästä jengistä oli ja mää että se on helvetin hyvä pelaan ku luki PSN viestissä aina kaikkea ''300 rikki'' ''400 rikki'' sitten ekaa kertaa pelailen tätä kaveria vastaan ja sieltähän sitä kuuluisaa bugi rannetta tulee enemmän kuin laki sallii. Vaikkakin oli 5 pelaajaa meillä koossa niin puolet lähti jo ekan bugimaalin jälkeen kun ne jaksa katsoa semmoista pelleilyä. No päätinpä kattoo loppuun asti kun bugittelee ja 3-2 ne voitti. Täähän on jo naurettavaa että näitä bugijengejä löytyy tästä suomen maasta useampikin pari. Tekis mieli avautua mutta eipä jaksa :)
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Teitä oli viisi? Ette sitten viitsineet alkaa puolustaa niitä pois jos kerta jokaisesta hyökkäyksestä yrittivät vaan päätitte lähteä menemään? Hienoa!
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Teitä oli viisi? Ette sitten viitsineet alkaa puolustaa niitä pois jos kerta jokaisesta hyökkäyksestä yrittivät vaan päätitte lähteä menemään? Hienoa!

Aivan, eipä noita oo vaikeeta ottaa pois. Voin ihan pakkina antaa vinkin...
Eli jos sieltä nyt yks maali tulee bugirannetta niin voi voi... ottakaa ne sen jälkeen pois. Tähänkin on ihan helppo keino.. ÄLKÄÄ PAKITTAKO LIIAN ALAS. Se on yleisin virhe, mitä näkee..
Pysykää siinä viivan tuntumassa/pelaajan edessä.. Ei se voi olla niin vaikeata.

Ja kyllä itseltäni löytyy kokemusta yli 800 pelin verran, että kyllä tiedän mistä puhun.
Ei se ole niin vaikeaa, miltä saattaa näyttää sopivasti vaan pokea (nhl-kieltä) sinne kiekkoon niin eiköhän se siitä irtoa.

Alkaa ottaa päähän kaikki turhat valitukset.. Kyllä kaikki bugimaalit ovat helposti pois otettavissa.. Kunhan vain pakit eivät juokse saman kiekon perään. :mad:
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

Aivan, eipä noita oo vaikeeta ottaa pois. Voin ihan pakkina antaa vinkin...
Eli jos sieltä nyt yks maali tulee bugirannetta niin voi voi... ottakaa ne sen jälkeen pois. Tähänkin on ihan helppo keino.. ÄLKÄÄ PAKITTAKO LIIAN ALAS. Se on yleisin virhe, mitä näkee..
Pysykää siinä viivan tuntumassa/pelaajan edessä.. Ei se voi olla niin vaikeata.

Samaa mieltä. Ja koko kentällisen puolustuspeli on tärkeää. Pieni vaiva tuo ranne omasta mielestä on. Pahempi se wrappi on. Enemmän sylettää nämä kahden hengen "joukkueet" jotka pelaa vaan AI:lle sitä tekopaikkaa.
 
Vastaus: EASHL: Yleinen palauteketju (PlayStation Online)

No kyllä vähän ihmeelliseks on tää peli mennyt. Eilen yhteisössä pelasin niin joku tyyppi vetää yksinläpiajossa siniviivan jälkeen tällä bugiranteella maalin. Ei kyllä ymmärrä mitä siellä päässä liikkuu:) kaikkee sitä näkee.

Yhteisössä on mukavaa, siellä on aina bugiranne festivaalit. Tervetuloa. Ilmainen sisäänpääsy:)

Aikasemmin varmaa mainitsinkin asiasta että noi bugiranne jengit ei oo niin hirvee ongelma ollu enää kun ei pelata niitä vastaan. ja sen huomaa tuloksistakin. Mutta silloin tällöin löytyy uusia. Mustalle listalle vaan niin ne voi pelaa keskenään sitten. Näin siitä pääsee helpoiten eroon. Itsellä löytyy sellanen 40 jengin lista noista pahimmista mitä itelle on tullut vastaan. Ja ylläri ylläri nämä jengit löytyy top 50 joukkueista joko harraste tai ammattilaisliigassa.

On tullut monta aivain paskaa jengiä vastaa jotka tekee tätä rannetta mutta silti ihmeellisesti ne vaan korkealla joukkuetilastoissa on
 
Ylös Bottom