Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Edulliset Chili Cube-tuotteet saapuvat!

samulila

<A HREF="http://www.panvision.com/" target="_blank
Tulossa siis edulliset Cube:n tarvikkeet

Kaikilla 12kk takuu

4MB Muistikortti
Chili-pad
Linkki-kaapeli
RGB-scart
Pidennys-kaapeli

- hinnat todella edulliset

Saatavilla kaikilta hyvinvarustetuilta jälleenmyyjiltämme kautta maan vk. 34/35 lähtien

Seuraa netti-sivujamme
:D
 
Öhmm Chilin tuotteet ovat mahdollisimman tarkkoja kopioita alkuperäisistä, mutta mahdollisimman halvoilla osilla. Laatua turha toivoa, mutta edullisiahan nuo ovat olleet.
 
Chilit saapuivat!

Chili-tuotteet siis saapuivat ja ensimmäinen erä on toimitettu jälleenmyyjillemme... eli:

RGB-scart
GBA-linkkikaapeli
4MB M-kortti
Peliohjaimen-piuhan jatko
Padi

ja KAIKILLA 12kk takuu
 
Re: Chilit saapuivat!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan samulila
ja KAIKILLA 12kk takuu

Tuosta tykkään. Kun tuote on tarpeeksi edullinen, sille voidaan myöntää 12kk takuu sillä siitä saatu voitto ylittää potentiaalisen palautetun määrän, eli jos vaikkapa ohjainta myydään yksi kappale, siitä saadulla voitolla voidaan vaihtaa se viisi kertaa.

Suorastaan rasittavaa kun näkee tarvikkeita joilla ei ole mitään takuuta. Vielä rasittavampaa on kun joku oikeasti sellaisia menee ostamaan, joka on varsin älyvapaata.
 
Oiskohan missään kuvia noille ku mä kävin kaikkien jälleen myyjien sivut läpi ja yhdessäkään sivussa ei ollu edes mainintaa chili tuotteista.
 
Re: Re: Chilit saapuivat!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu


Tuosta tykkään. Kun tuote on tarpeeksi edullinen, sille voidaan myöntää 12kk takuu sillä siitä saatu voitto ylittää potentiaalisen palautetun määrän, eli jos vaikkapa ohjainta myydään yksi kappale, siitä saadulla voitolla voidaan vaihtaa se viisi kertaa.

Suorastaan rasittavaa kun näkee tarvikkeita joilla ei ole mitään takuuta. Vielä rasittavampaa on kun joku oikeasti sellaisia menee ostamaan, joka on varsin älyvapaata.

2002 alusta tulleen uuden lain mukaan jokaisella tuotteella (niin uudella kuin käytetyllä) on ns. virhevastuu, joka kestää ainakin uuden tuotteen kohdalla sen odotettavissa olevan käyttöiän. Joten noilla 12kk takuilla ei ole pahemmin väliä, koska Sanura toimittaa uuden tuotteen jos se rikkoontuu valmistusvian tms. takia esim. 14kk päästä.

Tämän lisäksi _takuuttomillakin_ tuotteilla on aina kuuden kuukauden virheolettama, joka tarkoittaa sitä, että jos laite rikkoutuu kuuden kuukauden sisällä ostosta, voidaan olettaa, että tuotteessa on ollut vika jo ostohetkellä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Itse kävin tänään ostamassa Tennispalatsin Dosesta ChiliCube RGB kaapelin. Hintaa tuotteella oli 10 . Täytyy kattoa miten toimii.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ninska
Oiskohan missään kuvia noille ku mä kävin kaikkien jälleen myyjien sivut läpi ja yhdessäkään sivussa ei ollu edes mainintaa chili tuotteista.

Juu, kuvia kaipaisin minäkin. Erityisesti PADista.
 
Aargh...se johdon pätkä raiskasi kuvan. Kaikista väreistä tuli liian vaaleita. Samaa ei käynyt ps2 kaapelin kanssa.. Ei auta vaikka menusta vaihtelee kontrastia sun muita. Auttakaa mua!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kanis
Aargh...se johdon pätkä raiskasi kuvan. Kaikista väreistä tuli liian vaaleita. Samaa ei käynyt ps2 kaapelin kanssa.. Ei auta vaikka menusta vaihtelee kontrastia sun muita. Auttakaa mua!!

Autan sinua: palauta se takaisin kauppaan.
 
Kokeilin johtoa toisessa telkkarissa ja se toimi moitteettomasti. Kävin kuitenkin vaihtamassa tuotteen kaapelin, koska sen paketissa ei mainittu yhteensopivuus ongelmista. Vaihdon kaapelin Nintendon viralliseen ja MAHTAVAA!! kaapeli toimi ja paransi kuvanlaatua huomattavasti enemmän kuin chilijohto. Suosittelen siis rgb -kaapeleissa ennemmin Nintendon virallista kuin kopiovalmistajien johtoa.
 
Ylös Bottom