Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eekolmosen alla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TelpeFion
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TelpeFion

New Member
Niin, että mitä odotatte/toivotte paljastettavan toukokuun E3-messuilla? Itse toivoisin että Zeldasta kerrottaisiin lisää (mm. millainen look pelissä on) ja että Rare vihdoinkin paljastaisi jotain Perfect Dark Zerosta (Huom: "Zero" ei välttämättä ole pelin nimi), tai edes myöntäisi että peli on työn alla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Itse toivoisin että Zeldasta kerrottaisiin lisää (mm. millainen look pelissä on).

Ymmärtääkseni Mario ja Zelda olvat pelattavina E3:sessa, luulisi siitä saavan hyvän kuvan minkälainen look pelissä on =)

Minä nyt en taas hirveämmin jaksa odotella mitään ihmeellistä E3:selta niin tulee sitten kivana yllärinä =D

Metroid Prime ja Metroid IV kiinnostaa meikäläistä aika paljon ja tietenkin Zelda ja Mario liikkeessä, sillä ruutukaappauksiahan peleistä on ollut jo ihan mukavasti (no ehkei Zeldasta muuta kuin ne pari siitä yhdestä videopätkästä otettua, mutta Mariosta kylläkin).

Lisäksi tietenkin odottelen että uusi Metal Gear-peli, tai Hideo Kojiman seuraava projekti paljastetaan. Uusi Metal Gear GBA:lle ei olisi yhtään hassumpi juttu, mutta tuskin sellaista vielä vähään aikaan nähdään, hyvä jos ollenkaan :D

Ja toivottavasti Square antaa pikkaisen esimakua PS2:n Final Fantasy XII:stä, kun kerran heidän Cube/GBA-projektejaan ei E3:ssa tulla näkemään.

Eikös ole ollut huhuja että MGS2 tulisi GC:lle ja GBA:lle ja että nämä kaksi versiota voisi linkittää keskenään. Toivoisin tätä kovasti, sillä MGS2 on mielestäni PS2:n paras peli.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TelpeFion
Eikös ole ollut huhuja että MGS2 tulisi GC:lle ja GBA:lle ja että nämä kaksi versiota voisi linkittää keskenään.

Itse asiassa en ole aikoinani löytänyt kuin yhden saitin jossa mainittiin että MGS2 olisi tulossa Cubelle - ja tämäkin oli päätelty ja uutisoitu sen tiedon pohjalta että Hideo Kojima pitää Cubea mielenkiintoisena alustana. GBA/Cube-linkkijutusta en ole ainakaan minä kuullut mitään, mutta sehän ei nyt takaa kuitenkaan mitään. Pelkästä GBA-versiosta on jotain spekulaatioita ollut, mutta ei mitään virallista tai epävirallistakaan vahvistusta asiasta ole tullut ja saa nähdä tuleeko edes milloinkaan.

Ylös Bottom