Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
aeris: Tämä on KonsoliFIN. KonsoliNET on ihan oikeasti olemassa oleva pelikauppa.
Samankaltaisista nimistään huolimatta kaksi täysin eri asiaa.
Onko sillä jotain väliä, että Battlefield 3:lla on ketjut PS3 JA X360-puolilla. Olisiko mahdotonta tehdä yksi yhteinen ketju tälle pelille?
Kaikille tuleville peleille nähtävästi tehdään aina yhteinen ketju molemmille alustoille.
Viime aikoina olen huomannut, että itselläni KonsoliFIN latautuu aika hitaanlaisesti verrattuna muihin verkkosivuihin. Ymmärrän, että jos sivu on jotenkin raskas mutta oudoksi asian tekee, että käytän aktiivisesti myös toista foorumia (varoitus, sisältää poneja), joka pyörii täysin samalla "softalla" (vai mikä onkaan oikea termi) eli VBulletinilla mutta latautuu huomattavasti nopeammin. Kyseisen sivun VBulletin versio on 4.2.0, kun täällä on 4.1.9 mutta eihän tälläisen pitäisi vaikuttaa (vai vaikuttaako)? Eihän muutaman (milli)sekunnin odottaminen maailmaani kaada mutta on vaan asia mietityttänyt.
Viime aikoina olen huomannut, että itselläni KonsoliFIN latautuu aika hitaanlaisesti verrattuna muihin verkkosivuihin. ..... Kyseisen sivun VBulletin versio on 4.2.0, kun täällä on 4.1.9 mutta eihän tälläisen pitäisi vaikuttaa (vai vaikuttaako)?
Onnistuu toki, eli tehty on.Pystyisiköhän joku moderaattori vaihtamaan tämän minun käyttäjätunnuksen, niin että nuo palautepisteet pysyisivät tallessa?
Ne voi lisätä ihan kirjoittamalla (SPOILER)Darth on Luken isä!(/SPOILER), mutta korvaat sulut hakasuluilla [ ja ].Pystyykö spoiler tageja jostain lisäämään jos muokkaa viestiä?