Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
aeris: Tämä on KonsoliFIN. KonsoliNET on ihan oikeasti olemassa oleva pelikauppa. :P

Samankaltaisista nimistään huolimatta kaksi täysin eri asiaa.

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

aeris: Tämä on KonsoliFIN. KonsoliNET on ihan oikeasti olemassa oleva pelikauppa. :P

Samankaltaisista nimistään huolimatta kaksi täysin eri asiaa.

Editoitu oikein :) Mä olen kyllä jo kahdeksan vuotta puhunut konsolifinistä konsolinettinä ja musta olisi fiksua, jos te nyt vaan kiltisti vaihtaisitte nimeä samalla kun jakelette sitä keppiä sinne myyntialueille...

Onko sillä jotain väliä, että Battlefield 3:lla on ketjut PS3 JA X360-puolilla. Olisiko mahdotonta tehdä yksi yhteinen ketju tälle pelille?

Onko sillä jotain väliä, että Battlefield 3:lla on ketjut PS3 JA X360-puolilla. Olisiko mahdotonta tehdä yksi yhteinen ketju tälle pelille?

Erityisesti verkkopeleissä peliyhteisö on tärkeä voimavara ja siinä yhteinen alusta se kantava voima, kun sijoituksista otetaan keskenään erää illasta toiseen. Pleikkapuolen ketjuun voivat kaikki osallistua, mutta pidetään nyt kuitenkin oma myös siellä lootan puolella.

Tuota Monialustapeli-systeemiähän ei tainnut vielä Battlefield 3 -ketjujen luontiaikoihin olla, joten siksi niillä on omat ketjunsa, kuten kaikilla muillakin vanhemmilla peleillä. Kaikille tuleville peleille nähtävästi tehdään aina yhteinen ketju molemmille alustoille.

Kaikille tuleville peleille nähtävästi tehdään aina yhteinen ketju molemmille alustoille.

Tuskin kuitenkaan. Verkkopelit ovat oma lukunsa ja siellä yhteisiä servereitä koluavat muodostavat luonnollisen yhteisönsä. Näissä on omat erityispiirteensä, jotka tekevät kokemuksesta ainutlaatuisen nimenomaan samalla alustalla pelaavien kesken.

No, ihan sama se mulle on, kunhan PS3-puolella vilinää riittää. Esimerkiksi Xbox-puolen BF3-ketju on täysin kuollut verrattuna PS3:n vastaavaan ja suunnilleen kaikki boksipeluritkin tuntuvat keskustelevan siellä.

Viime aikoina olen huomannut, että itselläni KonsoliFIN latautuu aika hitaanlaisesti verrattuna muihin verkkosivuihin. Ymmärrän, että jos sivu on jotenkin raskas mutta oudoksi asian tekee, että käytän aktiivisesti myös toista foorumia (varoitus, sisältää poneja), joka pyörii täysin samalla "softalla" (vai mikä onkaan oikea termi) eli VBulletinilla mutta latautuu huomattavasti nopeammin. Kyseisen sivun VBulletin versio on 4.2.0, kun täällä on 4.1.9 mutta eihän tälläisen pitäisi vaikuttaa (vai vaikuttaako)? Eihän muutaman (milli)sekunnin odottaminen maailmaani kaada mutta on vaan asia mietityttänyt.

Viime aikoina olen huomannut, että itselläni KonsoliFIN latautuu aika hitaanlaisesti verrattuna muihin verkkosivuihin. Ymmärrän, että jos sivu on jotenkin raskas mutta oudoksi asian tekee, että käytän aktiivisesti myös toista foorumia (varoitus, sisältää poneja), joka pyörii täysin samalla "softalla" (vai mikä onkaan oikea termi) eli VBulletinilla mutta latautuu huomattavasti nopeammin. Kyseisen sivun VBulletin versio on 4.2.0, kun täällä on 4.1.9 mutta eihän tälläisen pitäisi vaikuttaa (vai vaikuttaako)? Eihän muutaman (milli)sekunnin odottaminen maailmaani kaada mutta on vaan asia mietityttänyt.

KonsoliFINissä yli miljoona viestiä lähetettynä, kun tuolla ponifoorumilla niitä on vain alle kolmasosa tuosta määrästä. KonsoliFINissä on myös ketjuja noin 8 kertaa enemmän. Eiköhän nuo ainakin hidasta tuota lataamista. Itse en ole huomannut ainakaan mitään erityisen häiritsevää hitautta.

Viime aikoina olen huomannut, että itselläni KonsoliFIN latautuu aika hitaanlaisesti verrattuna muihin verkkosivuihin. ..... Kyseisen sivun VBulletin versio on 4.2.0, kun täällä on 4.1.9 mutta eihän tälläisen pitäisi vaikuttaa (vai vaikuttaako)?

Kuten Execta jo kertoili, on tämä hivenen isompi kokonaisuus. Lisäksi olemme viritelleet tätä modeilla, jotka hidastavat varmaan latautumista omalta osaltaan. Ja ehkä siinä samalla ollaan rävelletty modeilla vähän tätä solmuunkin. Tuohon en osaa sanoa, nopeutuuko uudella versiolla. Mutta tulen päivityksen tekemään lähiaikoina. Tänään meinasin, mutta D3 kutsuu taas illalla, kun lapset saa pehkuihin :o

Pystyisiköhän joku moderaattori vaihtamaan tämän minun käyttäjätunnuksen, niin että nuo palautepisteet pysyisivät tallessa?
En silloin joskus rekisteröityessä keksinyt mitään nimimerkkiä niin kopsasin vaan tuon omasta nimestä lyhennetyn yliopiston sähköpostin tunnuksen.

Jos onnistuu, niin uusi nimimerkki olisi tuo minun PSN ID: rocsta_

Kiitos.

Pystyykö spoiler tageja jostain lisäämään jos muokkaa viestiä? Ei näy sitä "Spo:" -merkkiä tekstin yläpuolella. Pitäis yhteen trophyketjuun lisätä piilotetut trophyt.

Ja ainahan voi mennä seuraavalle tasolle eli painaa sitä "go advanced"-painiketta niin pääsee tekemään muutoksia monipuolisimmilla työkaluilla.

Onko mahdollista että saataisiin käyttäjien profiiliin joku osio/linkki josta näkisi gamerankingiin tehdyt arvostelut + linkki arvosteluun?

E. Tuleeko puolikkaat tähdet mahdollisesti käyttöön gamerankingiin?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom