Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä
Hetkinen, mitenkäs tämän kokoluokan asia on ohitettu aamupalaverissa ihan kokonaan?
Entäs ne käyttäjät, joilla ei ole Facebook-tunnuksia? Jos mä tekisin sellaiset, niin mitä jos mä alan juoruilemaan siellä? Jaan ruokakuvia ja kertoilen hellyttäviä juttuja vauva-arjesta? Eihän mulla ole edes lasta! Mitä jos mä ostan sellaisen nuken ja laitan kuvia kun se on rattaissa? Sitten ihmiset alkaa kysellä että missä mun vaimo on ja kuinka odotus sujui? Enhän mä niille osaa vastata.
Miia hei, eikös tässä nyt olisi pikapalaverin paikka?
Sitäkö tässä nyt haetaan, että mä hankin sellaisen puhallettavan naisen ja väitän että se on mun vaimo? Puen sille vaatteet ja teen siitä niin vakuuttavan näköisen, että meidät pyydetään kutsuille? Sitten mä joudun viemään sen illallisille. Munhan pitää syöttää sitä ja sanoa että vaimolla on niveltulehdus.
Mitä jos mä tökkään sitä haarukalla?! Sitten mun vaimo puhkeaa ja lentelee ilmassa, klänninki päällä juhlaväen yllä! Mitä jos siellä on elokuvaväkeä? Enhän mä tuommoisen skandaalin jälkeen saa töitä yhdestäkään kotimaisesta produktiosta.
Mun oli tarkoitus käyttää kotimaisia elokuvia ponnahduslautana Hollywoodiin. Nyt mä joudun menemään Los Angelesiin - unelmien kaupunkiin vailla pennin pyörylää! Astun ulos bussista heinänkorsi suussa kuin mikäkin onneaan etsimään lähtenyt maalaispoika. Mähän joudun kerjuulle!
Sitäkö tässä nyt haetaan?
/Mauri