Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Foxi sanoi:Varsin hyvä idea, liekö vaikea toteuttaa..
Linkki uutiseenMikroPC.net sanoi:Myös KonsoliFIN BBS:n vBulletin-ohjelmiston turvapäivitykset puuttuvat tammikuusta 2006 lukien.
MikroPC.net sanoi:Myös KonsoliFIN BBS:n vBulletin-ohjelmiston turvapäivitykset puuttuvat tammikuusta 2006 lukien.
Linkki uutiseen
Smirre sanoi:No johan on... Konsolifin porukka on tempautunut konsolisodan pyörteisiin niin voimakkaasti, että ylläpito on unohtunut viime vuoden tammikuusta asti?
Kiitos kun ajattelette meidän turvallisuutta!XShava sanoi:Huoh
Olemme päivitykset tsekanneet niiden tullessa, mutta emme ole nähneet tarvetta päivittää. Koska mitään järkevää syytä ole ollut sisällössä jonka takia olisi kannattanut sijoittaa päivitykseen. Päivittäminen kun Vbulletin tapauksessa vielä maksaa.
Mutta noitten murtojen seurauksena laitamme visan tässä vinkumaan, vaikka ei vissiin mikään noista murretuista ollut Vbulletin softa.
J2 sanoi:Minä olen luullut että vBulletin maksaa kerran ja sitten saa ladata päivitykset ilmaiseksi, mutta olin näköjään väärässä, kuten tavallista.
J2 sanoi:Aiheuttaako tuo päivitys muuten käyttökatkoja?
Ok!XShava sanoi:Hivenen maksavat tai lisenssi jolla saa vuoden päivittää sen aikana tulevat päivitykset. Omistaja versio meillä kuitenkin on ostettuna, niin hivenen halvempaa sitten ylläpitää.
Tämä yksi syy, miksi emme ole päivittäneet. Foorumia fiksattu, niin emme voi tietää miten solmuun päivityksen yhteydessä menee. Esim ulkoasun väritys häviää, linkki itse sivuillemme (kommentointi mahdollisuus) hajoaa jne jne.
Count_M sanoi:Olisiko mahdollista saada tuon tylsän "Jäsen" tekstin tilalle vaikkapa tekstin Xbotti (tai Scorewhore, myös GS Narkkari kelpais ).
suokukko sanoi:Sepä vasta olisikin hulvatonta. Jos vaikka tehtäisiin sellaisia erityyppisiä tekstejä, joista käyttäjä voisi valita sopivimman omalle kohdalleen.
Mutta ei kuitenkaan mitään kirjainrajoitusta. Ärsyttää kun jollain foorumilla lukee: "Allekirjoituksesi on liian pitkä. Siinä on 260 merkkiä ja max. kirjainmäärä on 255." tai jotain tuommoista. Suoraan bannia jos ei osaa järkeä ja oikeaa fonttia käyttää.nothing sanoi:Ehdotuksena jonkinasteinen järjenkäyttö ihmisten siguissa. Tuoreimpana esimerkkin Wiips360. Noita on oikeasti ihan kiva katsella mitä ihmisillä siguista löytyy, mutta rajansa kaikella.
Komp! Eipä taida olla hetkeen konsolifinissä tollasta hirvitystä näkynyt, jos koskaan.nothing sanoi:Ehdotuksena jonkinasteinen järjenkäyttö ihmisten siguissa. Tuoreimpana esimerkkin Wiips360. Noita on oikeasti ihan kiva katsella mitä ihmisillä siguista löytyy, mutta rajansa kaikella.