Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jiikax
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pientä ohjeistusta.

Laittakaa kaikki ongelmat jotka mahdollisesti liittyvät vBulletin uuteen versioon ja uuteen ulkonäköön tänne http://www.konsolifin.net/bbs/konso...oorumin-version-bugit-parannusehdotukset.html Eli ongelmat jotka ovat tulleet päivityksen jälkeen.

Tämä sen takia, että minun on vaikea poimia näitä ongelmia kolmesta eri ketjusta. Kun kaikki samassa, niin löydän ne paremmin. Eikä mene aikaa selaille kolmea ketjua, kun etsin jotakin ongelmaa jonka olin nähnyt jossakin.

Kiitos.

Onko mitään mahdollisuutta poistaa viestejä lopullisesti?

Laitoin päälle ja nyt pitäisi onnistua. Siellä on kaksi vaihtoehtoa, toinen poistaa näkyvistä, mutta näkyy alueen modelle. Toinen poistaa lopullisesti tietokannasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Nyt kun olen "siivonnut" parista ketjusta turhimmat viestit pois (lähinnä omia tai ex-tiimiläisten), niin viestin poiston jälkeen viestin kohdalle jää ilmoitus "viestin poistanut b3organ". Miten siitä pääsisi eroon?
En tiedä, näkyykö tuo ilmoitus tavallisille jäsenille ollenkaan. Sitä paitsi yleinen tapa on, että viestejä ei juuri koskaan "hard deletoida", vaan ne poistetaan juuri tuolla lailla, jotta viesti voidaan tarvittaessa palauttaa näkyviin. (Soft deletellä tehdyt poistojen suhteen ylläpito myös näkee helposti, kuka viestin on poistanut ja mistä syystä - jos Reason-kenttää on käyttänyt. Kovapoistoissa pitää kurkata vähän pinnan alle syyllisen löytääkseen.)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Viestien poistamiseen liittyen.
Monilla foorumeilla jos oma viesti on ketjun viimeinen voi sen itse poistaa. Ominaisuus on melko kätevä niissä tapauksissa kun vastaa johonkin kysymykseen johon ehtii samalla sekunnilla vastata viisi muutakin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Monilla foorumeilla jos oma viesti on ketjun viimeinen voi sen itse poistaa. Ominaisuus on melko kätevä niissä tapauksissa kun vastaa johonkin kysymykseen johon ehtii samalla sekunnilla vastata viisi muutakin.
Jotenkin ihmiset kyllä pystyvät viestejään poistamaan täälläkin, mutta en ole koskaan onnistunut selvittämään, miten he sen tekevät.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Jotenkin ihmiset kyllä pystyvät viestejään poistamaan täälläkin, mutta en ole koskaan onnistunut selvittämään, miten he sen tekevät.

Taitaa olla jotain tekemistä klaanioikeuksien kanssa, ainakin näin muistelisin joskus X:n kertoneen leirinuotion äärellä, samalla kun katselimme tähtitaivasta ja kuuntelimme korvat höröllä viisaan miehen tarinoita. Lähimetsässä saattoi kuulla peuran liikehdintää.
 
Jotenkin ihmiset kyllä pystyvät viestejään poistamaan täälläkin, mutta en ole koskaan onnistunut selvittämään, miten he sen tekevät.

Varmaan yhteisöjen "sisällä" ja viestin poistajalla on vielä saattanut olla "soft-mod"-oikeudet. Mullakin on näkömuistissa sellaisia "viestin on poistanut n.n.". :)

Ei näy tavallisille. Eli tässä tapauksessa vain b3organ näkee ja jos on muita ylipäällikköjä määritelty.

Eli periaatteessa tein turhaa työtä, koska ilmoitus ei rivijäsenille olisikaan näkynyt. Siistin vain omaa ja modejen näkymää siis. Ja minä hölmö kysyin yhdeltä moderaattorilta, että näkyykö ilmoitus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Eli periaatteessa tein turhaa työtä, koska ilmoitus ei rivijäsenille olisikaan näkynyt. Siistin vain omaa ja modejen näkymää siis. Ja minä hölmö kysyin yhdeltä moderaattorilta, että näkyykö ilmoitus.

Juuri näin ja jos kaveri jolta kysyit oli myös mode alueella, niin hänelle poistoviesti näkyi. Ne ei tosiaan "rivijäsenille" näy.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Mistäköhän mahtaa nähdä, että onko saapunut yksityisviestejä? Ei ole osunut silmään ja viestit tulee luettua viiveellä..

Ei ainkaan näy tuossa yksityisviestit tekstin läheisyydessä tai sitten olen aivan sokea :o
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ylareunassa on kohta "uusia ilmoituksia" ja sen perassa numero jos niita on.
Siita kun klikkaa niin sitten nakee ilmoitusten tyypit, ja useimmiten ne ovat yksityisviesteja..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minulla on käytössä tuo "välitön huomautus sähköpostitse" kuten on aina ennenkin ollut.

Ennen toimi niin, että aina kun olin lukenut ketjua, niin tuli uudesta viestistä ilmoitus.

Nyt uuden ulkoasun myötä tuokin muuttui sellaiseksi, että ilmoitus tulee heti kun tulee viesti, vaikka en olis lukenut ketjua.

Esim:
Ennen:
Tulee ketjuun 10 viestiä, tulee 1 s-posti ilmoitus siitä ekasta viestistä.
nyt:
Tulee ketjuun 10 viestiä, s-postiin tulee myös 10 viestiä.

Saako tuon jotenkin vanhaan malliin, et tulee vain siitä ekasta uudesta viestistä ilmoitus
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tiedä häntä, varmaan jo mainittu mutta retropuolen osta/myy on retropuolella omanaan eikä PS3/XO/etc puolessa; hiukan disparenssia. Löysin tuon surffaillessa..
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kysäisin tätä jo jossain, mutta olisiko missään vaiheessa edes kaukaisesti mahdollista harkita TietokoneFIN tms. foorumiosion avaamista? Aika moni kuitenkin tälläkin foorumilla aiheesta on kiinnostunut, ja PC:tä ja Macia sivuavaa keskustelua ollaan jo käyty lukemattomissa ketjuissa pitkin foorumia.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Kysäisin tätä jo jossain, mutta olisiko missään vaiheessa edes kaukaisesti mahdollista harkita TietokoneFIN tms. foorumiosion avaamista?

Kannatetaan! Ei ole häpeä puhuskella tietoisista koneista. Eli pistäkääpä korvan sopukkaan tämä ehdotus. Tietokoneelle kuitenkin tulee mielenkiintoisia pelejä ja vaikka resurssit ei varsinaisesti riittäisikään tekemään arvosteluita yms. niin kysyntää varmasti ko. alueelle olisi. :)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Sinne vain keskustelemaan yleiselle puolelle PC-peleistä. Ei tässä kai enää ylimääräisiä aluejakoja kaivata.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Sinne vain keskustelemaan yleiselle puolelle PC-peleistä. Ei tässä kai enää ylimääräisiä aluejakoja kaivata.

Juurikin näin. Koitin mielessäni tavailla, että mitähän tähän sanoisi. Paavi kuitenkin summasi aatokseni varsin mallikkaasti tuossa omassa postauksessaan. Täältä tosiaan löytyy tuo yleinen puoli, jossa PC- peleistä keskusteleminen pitäisi onnistua. Se riittääpi varmasti tuohon tarkoitukseen oikein hyvin. Täytyy kuitenkin muistaa, että tämä on perimmiltään Konsolifoorumi. Eli keskustelua aiheen ympäriltä saa kyllä harrastaa, mutta ihan erillisen alueen puolesta ei kannata välttämättä pitää toiveita kovinkaan korkealla.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ei tässä kai enää ylimääräisiä aluejakoja kaivata.

No ei ehkä, mutta on hieman hajanaista ja epäselvää kirjoitella satunnaisiin ketjuihin yleisellä puolella. Jos käytössä olisi järjestelmällinen ja jäsennelty alue kuten nuo konsolien aluejaot, olisi keskustelu helpompaa. Ja tietysti vetäisi huimasti enemmän keskustelijoita.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minkä takia jotkut lyhenteet, kuten esim. "PS3", aiheuttavat tuollaisen alleviivauksen pisteillä siihen tekstin alle? Saako sen jotenkin korjattua? Häiritsevää.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minkä takia jotkut lyhenteet, kuten esim. "PS3", aiheuttavat tuollaisen alleviivauksen pisteillä siihen tekstin alle? Saako sen jotenkin korjattua? Häiritsevää.

Kyseessä on ominaisuus. Jos pistät hiiren tuollaisen termin kohdalle, ilmestyy kursorin viereen selitys lyhenteelle.

X360
PSP
GoW
GeoW
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Minkä takia jotkut lyhenteet, kuten esim. "PS3", aiheuttavat tuollaisen alleviivauksen pisteillä siihen tekstin alle? Saako sen jotenkin korjattua? Häiritsevää.
Se ei ole mitenkään rikki, vaan pelimaailmassa (ja muuallakin) kun käytetään kaikenmaailman lyhenteitä, nämä lyhenteet on syötetty foorumiin joka antaa tooltippinä lyhenteen oikean muodon.

Esim. DHCP, NAT, CoD yms.
 
Ylös Bottom