Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Tuosta gamerankingin käytöstä..
Jos haluaa joskus oman arvostelunsa sinne sujauttaa, miten se onnistuu? Tuohon kommenttiboksin tapaiseen, joka siihen tulee kun klikkaa pelin nimeä?
Haluan vain varmistaa etten sitten joskus tunaroi.. ;)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Selvä, kiitos!
E: Vielä yksi pieni juttu (toivottavasti ei käy ärsyttäväksi tämmönen MIKÄ TÄÄ ON!!=!???).
Jos haluaa kirjoittaa semmoisen isomman arvostelun, oikein pitkän med väliotsikot ja muut kommervenkit, onko sille omaa GUI:ta (tjsp)?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Hei! Vihdoinkin tulee käyttöä vuonna 2002 kuvatuille Tontsa goes p0rn -hakemiston kuvilleni! Katso maistiainen!

Näytä liitetiedosto 7863

Perhana, en yhtään ihmettele jos kaupoissa ja iltapäivälehtien lööpeissä komeilee isoin kirjaimin: "Suomalaisen konsoliyhteisön superseksikäs kalenteri myynnissä!" :D
Eiköhän aloiteta kuvaukset jo tänään. Kuka on valmis poseeraamaan puolialastomana Master Chiefinä?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Perhana, en yhtään ihmettele jos kaupoissa ja iltapäivälehtien lööpeissä komeilee isoin kirjaimin: "Suomalaisen konsoliyhteisön superseksikäs kalenteri myynnissä!" :D
Eiköhän aloiteta kuvaukset jo tänään. Kuka on valmis poseeraamaan puolialastomana Master Chiefinä?



Ehdotan Paavia! JA HÄN on aina halukas Haloon liittyviin asioihin.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

No eiköhän tämä ole tällä selvä :D


Voitaisko me saada mieslukijoiden iloksi Samus jostain.. jos kauniisti pyydetään 8)
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Itse en kehtaa pistää ihan niin rohkeaa materiaalia esille kuin Tontsa, meikäläiseltä koska ei löydy samanlaista jumalaista vartaloa. Tuossa kuitenkin meikäläisen viisisenttinen tätä kalenteria varten:

Näytä liitetiedosto 7865

Kuva taitaa olla aika lailla vuoden vanha, joten ainakin hiustyyli on muuttunut noista ajoista. Nyt ei muuta kuin odottelemaan sitä Poopen Master Chief -poseerausta.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Itse en kehtaa pistää ihan niin rohkeaa materiaalia esille kuin Tontsa, meikäläiseltä koska ei löydy samanlaista jumalaista vartaloa. Tuossa kuitenkin meikäläisen viisisenttinen tätä kalenteria varten:
Odotin näkeväni sen viisisenttisen, mutta petyin. :( Vai onko se toi peukalo?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Odotin näkeväni sen viisisenttisen, mutta petyin. :( Vai onko se toi peukalo?

Okei, kiusoittelin ehkä vähän liikaa. ;) Ei kuitenkaan kehtaa millään paljastaa kaikkia kortteja yhdellä kertaa.

Muistin tuossa juuri, että mehän tavallan harjoiteltiin tätä kalenteria varten muutama viikonloppu takaperin tuolla MoonTV Game Nightissa. Jyri nappasi meikäläisestä puhelimensa SUPERkameralla sellaisen otoksen, joka melkein jo soveltuisi KonsoliFIN aiheiseen kalenteriin. Tässäkin muutamien pettymykseksi, mutta suurimman osan riemuksi täysi vaatetus päällä.

Tsädäm:

Näytä liitetiedosto 7867
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ehdotus/kysymys:

Olisiko aivan mahdoton idea, että lisäisitte uutisten RSS-feediin myös uutiseen liitetyn kuvan mukaan?
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Suomessa kun olemme, niin olisiko jatkossa mahdollista saada etusivulla olevien (tässä tapauksessa SR3) mainosten päivämäärät muotoon pp.kk.vv(vv).
Nythän tuo on ilmeisesti jenkkimuodossa vv.pp.kk vai onko peräti kk.pp.vv. (11.15.11) Ota tosta nyt selvää, voisitte toki tunkea vielä Ruotsimuotoon vv.kk.pp.

Jos ei muuten niin Idaho hommiin ja photoshoppaan päivämäärän oikein, kaikessa ei sentään tarvitse matkia ulkomaita. Näyttää perin hölmöltä, varsinkin kun firma kenen maksama mainos tuo on mainostaa -> .fi sivustoa.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Ehdotus/kysymys:

Olisiko aivan mahdoton idea, että lisäisitte uutisten RSS-feediin myös uutiseen liitetyn kuvan mukaan?

Tähän meillä ei ole koodari resursseja, mutta pistämme ylös tulevaisuutta varten.


Suomessa kun olemme, niin olisiko jatkossa mahdollista saada etusivulla olevien (tässä tapauksessa SR3) mainosten päivämäärät muotoon pp.kk.vv(vv).

Valitettavasti saamme mainosmateriaalin valmiina, jota ei yleensä pysty enään muokkaamaan formaatin takia, ilman että menee sohjoksi. Välitän kyllä palautteen myös etiä päin ja tämän mainoksen kohdalla pyysimme materiaalia, että idaho voisi tehdä tuon konsolifiniin sopivaksi. Tuossa nyt mättää muutenkin mitat, tuon päivämäärän lisäksi.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko saitilla jotain onkelmia vai mistä johtuu etten pysty enää selaamaan KooFiniä lightversiona? Kun yritän vaihtaa kevyen version päälle ei vaihto onnistu ja normaalilla ei ketjujen selaaminen onnistu, sillä edelleen uusimmat viestit ja galleriavalikot ovat päällekkäin. Kyse siis kännykällä selatessa..
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Onko saitilla jotain onkelmia vai mistä johtuu etten pysty enää selaamaan KooFiniä lightversiona? Kun yritän vaihtaa kevyen version päälle ei vaihto onnistu ja normaalilla ei ketjujen selaaminen onnistu, sillä edelleen uusimmat viestit ja galleriavalikot ovat päällekkäin. Kyse siis kännykällä selatessa..

Näköjään teke tuon saman minulla, eli kännykällä selatessa ei voi vaihtaa tyyliä ollenkaan. Päivitin viime perjantaina vBulletin uusimpaan versioon ja epäilen, että tuon mukana tuli tälläinen bugi vaihteeksi. Emme itse pysty tuolle valitettavasti mitään tekemään, mutta seuraamme tilannetta tuleeko muilta saiteilta samaa vika raporttia. Jos vBulletti tuon sitten seuraavaan versioon pikaisesti korjaisi.

Kokeilen illalla vielä ottaa kaikki lisä modit pois päältä, jos vika kumpuaisi jostakin niistä. Niin saan varmuuden, että bugi on itse vBulletissa.

Tämä koskee siis näköjään kännykällä selailua, PC:llä tyylin vaihto tuntuu toimivan normaalisti.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Näköjään teke tuon saman minulla, eli kännykällä selatessa ei voi vaihtaa tyyliä ollenkaan. Päivitin viime perjantaina vBulletin uusimpaan versioon ja epäilen, että tuon mukana tuli tälläinen bugi vaihteeksi. Emme itse pysty tuolle valitettavasti mitään tekemään, mutta seuraamme tilannetta tuleeko muilta saiteilta samaa vika raporttia. Jos vBulletti tuon sitten seuraavaan versioon pikaisesti korjaisi.

Kokeilen illalla vielä ottaa kaikki lisä modit pois päältä, jos vika kumpuaisi jostakin niistä. Niin saan varmuuden, että bugi on itse vBulletissa.

Tämä koskee siis näköjään kännykällä selailua, PC:llä tyylin vaihto tuntuu toimivan normaalisti.

Huh, mä tuskailin eilen illalla pitkän ajan yrittäen Lightweightiä saada toimimaan Ipod Touchillani ja luulin, että vika on laitteessa. No, toivottavasti tulee kuntoon nopeasti, kun tämä perusversio on 1gen Touchilleni todella raskas.
 
Vastaus: Ehdotuksia ja kysymyksiä

Täällä sama vika, mutta kun vaihtaa selaimen asetuksista useragentin kohtaan desktop, niin LW pelittää taas (käytössä SGS 2 stock selain). Harmi vaan, että asetus ei pysy muistissa ---> joutuu aika ajoin vaihtaa uudestaan.
 
Ylös Bottom