Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ehdotuksia ja kysymyksiä

Toivoisin että KonsoliFINin arvosteluissa mainittaisiin aina perustiedot kuten kehittäjä, julkaisija ja ennen muuta alusta, jolla peli testattiin ja mille muille se on saatavilla.
Kyllähän siellä on Arvosteltu versio -kenttä, joka kertoo, millä alustalla on arviopeli on pelattu.
 
Miten steam id linkitetään oikein profiliin? En osannut, enkä onnistunut löytämään ohjetta :(
 
Tunnuksen nimen, kokeilin myös tilin nimeä. Eikä toiminut. Pitääkö siihen laittaa se profiilin url-osoite?
Pistin siihen ite ihan vaan TT-2k, ja vie nyt suoraan oikeaan profiiliini. (Varsinainen Steam-kirjautumistunnukseni on eri, eli se julkisen profiilin tunnus pitää laittaa.)
 
Pistin siihen ite ihan vaan TT-2k, ja vie nyt suoraan oikeaan profiiliini. (Varsinainen Steam-kirjautumistunnukseni on eri, eli se julkisen profiilin tunnus pitää laittaa.)
Sitten se ei vain jostain syystä toimi oikein. Julkinen profiilini kuitenkin on Ac3way: http://steamcommunity.com/profiles/76561198082283452

Kokeilin myös vanhaa julkista nimeäni, mutta ei se silläkään toiminut. No eipä sillä steam-asialla niin väliä lopulta ole. Rupesi vain asia kiinnostamaan, kun ei se toiminutkaan oikein.
 
Sitten se ei vain jostain syystä toimi oikein. Julkinen profiilini kuitenkin on Ac3way: http://steamcommunity.com/profiles/76561198082283452
Kiitos tuosta linkistä. Nyt saatoin keksiä, mistä kiikastaa. Mulla tuossa profiili-URLissa on ihan suoraan se tunnus, sulla on tuollainen pitkä numerosarja jostain syystä.

Lisäksi mulla on näemmä /id/, kun sulla tulee /profile/. En sit tiedä, mistä tuo ero mahtaa johtua. Lonkalta veikkaan jotain Steamin yksityisyysasetuksia.
 
Kiitos tuosta linkistä. Nyt saatoin keksiä, mistä kiikastaa. Mulla tuossa profiili-URLissa on ihan suoraan se tunnus, sulla on tuollainen pitkä numerosarja jostain syystä.

Lisäksi mulla on näemmä /id/, kun sulla tulee /profile/. En sit tiedä, mistä tuo ero mahtaa johtua. Lonkalta veikkaan jotain Steamin yksityisyysasetuksia.
Täysin julkinen profiili mulla on Steamissa, kävin kaikki asetukset läpi. Kokeilin myös tuota numerosarjaa laittaa tuohon KonsoliFIN profiliin, mutta ei senkään avulla toiminut. Mystistä...
 
Täysin julkinen profiili mulla on Steamissa, kävin kaikki asetukset läpi. Kokeilin myös tuota numerosarjaa laittaa tuohon KonsoliFIN profiliin, mutta ei senkään avulla toiminut. Mystistä...
Näköjään tuo edellyttää sitä, että käy käsin asettamassa Steamissa itselleen Custom URLin, mikä onnistuu profiilinmuokkaussivulla (eli Steamissa menee omalle profiilisivulle ja siellä valitsee "Edit Profile"). Siellä syöttää Custom URL -kenttään haluamansa ID:n.

Outoa ettei Steam luo noita automaagisesti. Kai siihen on sitten jokin järkevä syy.
 
Näköjään tuo edellyttää sitä, että käy käsin asettamassa Steamissa itselleen Custom URLin, mikä onnistuu profiilinmuokkaussivulla (eli Steamissa menee omalle profiilisivulle ja siellä valitsee "Edit Profile"). Siellä syöttää Custom URL -kenttään haluamansa ID:n.

Outoa ettei Steam luo noita automaagisesti. Kai siihen on sitten jokin järkevä syy.
No kiitoksia, nyt toimii.

En huomannut laisinkaan tuollaista kohtaa profiilissa, kun asetuksia selasin läpi.
 
En huomannut laisinkaan tuollaista kohtaa profiilissa, kun asetuksia selasin läpi.
Ei välttämättä osu silmään, jos ei joka softassa halua tutkia joka ainoaa vipstaakia. Itsekin rupesin ihmettelemään Steam-kaverilistaani, kun siellä joillain näkyi tuollainen /profile/-polku ja joillain /id/. Ajattelin, että pakko liittyä johonkin mitä olen joskus mennyt tekemään ja vähän etsimällä tosiaan löytyi tuollainen asetus.

Oikeasti tykkään Xenforosta paljon enemmän kuin vBulletinista (ylläpitotyökalut on ihan taivasta siihen vanhaan sillisalaattiin verrattuna), mutta noi profiilikentät ei mahdollista mitenkään kauhean hienostunutta logiikkaa. Toi tosiaan toimii vain siinä tapauksessa, että on mennyt tuollaisen Custom URLin itselleen luomaan.
 
Myydäänkö tuota Vitaa vielä jossain? Hirveä säätö rukata kaikkiin ketjuihin vita tagit.
 
Myydäänkö tuota Vitaa vielä jossain? Hirveä säätö rukata kaikkiin ketjuihin vita tagit.

Uusia pelejä kyllä tulee. Eikä kukaan pakota sinua säätämään.

Mitä väliä sillä on, missä myydään? Onhan täällä PS3-tagi, voi olla aika hiljaista senkin saatavuuden kanssa. Ei se silti minua häiritse. Ei pitäisi häiritä muitakaan.
 
Ylös Bottom