Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Lycos

New Member
Onko mitään tehtävissä koska olen pelannut peliä todella pitkälle ja todella kauan eikä ole muistikorttia (tilasin mutta se on vasta lähetetty). Pelasin ensimmäistä kertaa enkä tiennyt että pitää olla muistikortti tallennukseen.
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

PSP laturiin kiinni (aika ajoin), ja laita PSP valmiustilaan (eli ainakin vanhemmissa malleissa: nopeasti käytä virtakytkintä ylhäällä ja takaisin keskelle/holdiin). Valmiustilassa pelitilanne säilyy. Sitten vain odotat kortin saapumista, uskoakseni PSP osaa alustaa muistarin vaikka se laitettaisiin kesken pelin.
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Mulla on uusin malli

Mutta tuskin se niin erinlainen on kun vanha ainakaan siinä valmiustilaan laittamisessa.
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Mutta tuskin se niin erinlainen on kun vanha ainakaan siinä valmiustilaan laittamisessa.
Sleep-tila toimii siinä ihan samalla. Eli hyvin nopeasti virtakytkin yläasentoon, ja sitten näppäinlukko päälle. Jos pidät sitä kytkintä ylhäällä n. pari sekuntia, sammuu PSP kokonaan. Sen jälkeen se on sayonara sille peli"tallennukselle".
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Sleep-tila toimii siinä ihan samalla. Eli hyvin nopeasti virtakytkin yläasentoon, ja sitten näppäinlukko päälle. Jos pidät sitä kytkintä ylhäällä n. pari sekuntia, sammuu PSP kokonaan. Sen jälkeen se on sayonara sille peli"tallennukselle".

Siis kun virtakytkintä käyttää nopeasti yläasennossa, se menee valmiustilaan? 3v. olen PSP:n omistanut ja vasta nyt tiedän, että PSP sammuu kun virtakytkintä pitää yläasennossa pari sekuntia. :p
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Siis kun virtakytkintä käyttää nopeasti yläasennossa, se menee valmiustilaan? 3v. olen PSP:n omistanut ja vasta nyt tiedän, että PSP sammuu kun virtakytkintä pitää yläasennossa pari sekuntia. :p
Onneksi olkoon. Ehkä joskus kannattaisi lukea ohjekirjakin, niistä kun tuollaiset perusasiat aika helposti selviävät. ;)
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Mulla on uusin malli
Öööhhh.. Eikö siinä uuden mallin mukana tullut edes jotain 32 tai 64Mb:n muistikorttia? Ainakin kaikkien vanhojen mallien mukana on tullut tuollainen pieni muistikortti, jolle saa ainakin jonkun verran pelien tallennuksia. Vai oletko ostanut tuon PSP:n käytettynä?
 
Vastaus: Ei muistikorttia, ei tallennusta...

Öööhhh.. Eikö siinä uuden mallin mukana tullut edes jotain 32 tai 64Mb:n muistikorttia? Ainakin kaikkien vanhojen mallien mukana on tullut tuollainen pieni muistikortti, jolle saa ainakin jonkun verran pelien tallennuksia. Vai oletko ostanut tuon PSP:n käytettynä?

Väärin. Ennen oli Value Packin rinnalla Base Pack (Euroopassa ei tosin Basea taidettu julkaistakaan). Nykyisten Slim & Lite -settien paketti on sama ku limpun Base Pack, eli ei tuu kuulokkeita, suojapussia tai edes sitä muistaria. Naurettavaa, kyllä, mutta minkäs teet.
 
Ylös Bottom