Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ei sitten tullut Star Warsia :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Inertia
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Inertia

New Member
Ei sitten tullut Star Warsia. :( On se vaan kumma, kun Star Warsia ei saatu, mutta muita peleja kylla. 20 luvatusta julkaisupelista olen suunnilleen 10 nahnyt myynnissa.

Muakin rupes tänään ottaa päähän kun en saanu Star Warsia! Myyrmannin FunStationiin ei edes tullu niitä! Prkl.. vast ens viikol... Mä sit ostin Luigis Mansioniin... :rolleyes:

Lainatakseni erästä palvelualtista myyjää, "konsolinet onkin laatumesta"

Olisitte tilanneet sieltä niin hymyilisitte niinkuin minä.
:D buahahahaha!

Miksi niin hirmuinen hätä? Jos jaksaa odottaa monta vuotta uuden konsolin tulemista, jaksaa varmaan sen yhden viikon siihen päälle vielä odottaa sen yhden huippupelin tulemista, eikö?

Ja milloinko nuo julkaisupelien "massiivinen" määrä on yhdenkään konsolin kohdalla pitänyt paikkansa...

Tulee niitä kun jaksetaan odottaa. ;)

Hehee, kaikki Konsolinetistä tilanneet saivat Star Warsinsa ja muistikorttinsa heti, paitsi minä ja pari muuta, joitten rupukyläposteihin se paketti saapuu vasta maanantaina.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Miksi niin hirmuinen hätä? Jos jaksaa odottaa monta vuotta uuden konsolin tulemista, jaksaa varmaan sen yhden viikon siihen päälle vielä odottaa sen yhden huippupelin tulemista, eikö?

Ei se ihan niin. Itselleni oli esim. elinen paiva ainoa jolloin olisi ollut aikaa kokeilla GameCubea ja Star Warsia. Viikolla ei ehdi, kun on toissa ja useimmaksi seuraavaksi viikonlopuksi on ilmeisesti muuta ohjelmaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia

Ei se ihan niin. Itselleni oli esim. elinen paiva ainoa jolloin olisi ollut aikaa kokeilla GameCubea ja Star Warsia. Viikolla ei ehdi, kun on toissa ja useimmaksi seuraavaksi viikonlopuksi on ilmeisesti muuta ohjelmaa.
Oisiko tuo yksi päivä ollut niin mullistava pelaamisen saralla?
Pelaat sitten ihan eläimen lailla kun saat kunnolla aikaa siihen ;)

KORJAUS ROGUEN JULKASUUN PLAYER ONESSA

Aikaisemmista tiedoista poiketen Player One sai Rogue leaderin
perjantaina 3.5 eikä vasta maanantaina kuten jossakin oli väärin
hehkutettu. Eli jos jollakin on tämä mestariteos ostamatta niin ei
muutakun playerin sivuille tilaamaan! :)

StarWars tuli jo lauantaina... ilmeisesti sitä saatiin todella vähän.

Joku oli jättänyt omansa lunastamatta ja minä sain sen.. Mukava yllätys konetta noudettaessa.. :D

Ylös Bottom