Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ei taida päivityksiä enää tulla...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SimSonic
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
S

SimSonic

Guest
Nyt kun DC on virallisesti kuollut...viimeinen peli NHL 2K2...

Niin USA:ssa NHL 2K2 jäi viimeiseksi peliksi. Eurooppaan on kuitenkin tulossa vielä ainakin PSO ver. 2 ja NBA 2K2. Molemmat on toki jo julkaistu muualla maailmassa mutta kuitenkin...
Evil Twin, Cannon Spike, Conflict Zone, Heavy Metal Geomatrix ja Dragonriders: Chronicles of Pern olivat ainakin vielä hetki sitten tulossa Eurooppaan. Saa nyt nähdä. Ainakin Cannon Spike on kuulemma ihan mainio. Space Channelin jatkoa tuskin DC:llä nähdään Japanin ulkopuolella.

Dc voi olla yleisesti kuollut mutta meidän DC fanien joukossa Dc elää vielä varmasti pitkään. Ja dc on edelleenkin loistava konsoli!
Ja varmasti meidän lukumäärämme kasvaa vielä (itsekin aion ostaa vasta nyt dc:n)
Ja ainakaan dc:llä ei ole puutetta laatupeleistä.

Ja Ragitagha, mukava nähdä täällä joku hyllykalliolta....

ja kyllähän toi dc:n dev ja emuscene elävät pitkään vielä kun dc on senverran helposti ohjelmoitava laite.

joo-op...

Ei minustakaan DC ole kuollut muuta kuin että uusia
pelejä ei tule. Nuo PSO:t ja muut kun on jo muualla
julkaistu...

Originally posted by petteri
Dreamcast ei kuole koskaan!
Nostan sulle hattua, Petteri! Noin rohkea puhe:)

Oon samaa mieltä, DC ei koskaan kuole vaan pysyy meidän sydämissä!

Vaikka itse omistan muita masiinoita, DC on mulle ykkönen!

Itseasiassa päivityksiä kyllä DCFIN - sivustolle tulee. Nokkelimmat ovat huomanneet, että Tonppa pisti sivustolle uuden artikkelin tänään aamulla. Omasta puolestani voin luvata myös parempaa aktiivisuutta omien artikkelieni suhteen. Uutisissa olisi tarkoitus keskittyä lähinnä enemmän scenetoimintaan. Että näin. Toisaalta myös tekijöitä kaivataan lisää. *vink*

Toivottavasti tuosta yhteensopivuuslistasta on hyötyä jollekin.

Peliarvosteluja yritän myös rustailla. Hitsi kun elokuvaharrastukseni vie niin paljon aikaa... Jospa alkaisin nukkumaan vähemmän? :)

Originally posted by Tonppa
Toivottavasti tuosta yhteensopivuuslistasta on hyötyä jollekin.
Joo on paljonkin hyötyä, varsinkin ton vga-boksin yhteensopivuus on ainakin mulle elinehto, eli hyvä nähdä mitkä toimii ja mitkä ei.

Kylläpä tuo uni on viime aikoina ollut aika vähissä, ja siltikin on pelaaminen pitänyt jättää vähemmälle... Noh, toivottavasti tässä alkaa kohta saamaan taas aikaan juttuja... Jonkin verran mennyt aikaa tuon verkkokauppaenginen parissa.

Originally posted by petteri

Joo on paljonkin hyötyä, varsinkin ton vga-boksin yhteensopivuus on ainakin mulle elinehto, eli hyvä nähdä mitkä toimii ja mitkä ei.

No hyvä!

Nyt on listakin sitten selkeämpi. Päivittelen tuota mahdollisimman usein! Apua voitte antaa myös te lukijat!!! :)

Suhteellisen nopea päivitys tuli! Kiitokset vaan Ollille!

Listaan on nyt lisätty 60Hz-tukimahdollisuus. Tietojen keräämiseen tosin menee jonkin aikaa. Kärsivällisyyttä!

Olli kommentoi että tuo lista on varsin ainutlaatuinen lajissaan. Eli netissä ei ole moista muualla näkynyt. Onko todellakin näin? Sehän on hienoa että olen saanut jotain hyvää aikaiseksi! :) Olli ilmoittikin että kannattaisi kääntää se englanniksi? Muiden kommentteja?

PS: Peli-infoja saa laittaa tulemaan...

(PS: Olen ihan oikeasti nähnyt hirveästi vaivaa tuon listan kasaamiseen...)

Kyllähän tuossa tapauksessa sen voisi kääntää ihan englanniksi... Osaan kuvitella näkemäsi vaivan. Lupaan itse käydä tänään läpi kaikki omistamani pelit ja katsoa, ovatko kaikki tuossa listassa... :)

Originally posted by Boomer
Dc voi olla yleisesti kuollut mutta meidän DC fanien joukossa Dc elää vielä varmasti pitkään. Ja dc on edelleenkin loistava konsoli!
Ja varmasti meidän lukumäärämme kasvaa vielä (itsekin aion ostaa vasta nyt dc:n)
Ja ainakaan dc:llä ei ole puutetta laatupeleistä.

Ja Ragitagha, mukava nähdä täällä joku hyllykalliolta....

Näin on, DC elää vielä kauan vaikka uusia pelejä ei enää tulekaan. Ainakin siihen asti kunnes kukaan ei enää pelaa sitä, mutta tuskin sellaista päivää tulee vielä pitkään aikaan.
Kannattaa muuten hankkia heti ensimmäisiksi DC-peleiksi Shenmue I ja II.

Täällähän on runsaasti väkeä Hyllykalliolta. Myös oma asuinpaikkani sijaitsee tässä kyläpahasessa.

Ylös Bottom