Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eikö Wiitä myydä enää missään ?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Markes}
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Tikkurilan Anttilan Topten -osastolla oli ainakin viikonloppuna pari Wiitä vitriinissä :)
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Kolzig sanoi:
Jep, huomasin sen ja olin suorastaan SHOKISSA. Tänään viimein raahauduin paikalliseen Citariin ja siellähän niitä oli kaksi kappaletta lasivitriinissä!

Saisivat Wiin vielä kuusamonkin cittariin niin hyvä olisi. :D
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Jooseppi sanoi:
Siellä oli pelejä ja ohjaimiakin!

Johan pomppii :D Cuben aikaan Nintarin kurssit ei ollut kovin korkealla CM-pilttuussa... vanhaa liittoa halutaan lämmitellä kummasti myyntilukemien hipoessa kattopalkeita.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Helsingissä, Itä-Keskuksen Citymarketissa on noin 6-8 Wii:tä lasivitriinissä. Sieltä hain omani :)
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Nyt kun porukalla niitä rupeaa olemaan niin haluaisin kuulla kokemuksianne kyseisestä konsolista
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Markes} sanoi:
Nyt kun porukalla niitä rupeaa olemaan niin haluaisin kuulla kokemuksianne kyseisestä konsolista

Hyvät on kokemukset. Minulla on ollut konsoli kuukauden. Nettiselain toimii todella hyvin (päivittyy kohtapuoliin vieläkin paremmaksi) ja channelit on ihan kiva lisä. Jotkut pelit (NIGHTS) käyttävät esim. weather channelia pelissä pelin sisäisen sään mallintamiseen. Ohjain toimii yleisesti hyvin, joitakin poikkeuksia tietysti on. Wiin oma kaapeli on shittiä joten kantsii hankkia parempi kaapeli. Hinta on halpa minun mielestä siihen nähden mitä konsoli tarjoaa. Ja nettipelit tietysti on ilmaisia.


Itselleni ja kavereille tämä on varmaan paras konsoli ikinä. ;)
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

SOJ sanoi:
Tampereella Kalevan Prismassa näkyi ainakin lasivitriinissä 3-4 kappaletta olevan eilen. Myös tarvikkeita, mm. komponentti- ja RGB-piuhaa löytyi reilusti hyllystä.

Minkäslaista hintaa Wiistä prismassa pyydettiin? Josko kävisi hakemassa, nyt pitäisi vaan löytää mistä halvemmalla saa :cool: mahtaneekohan viereisessä gigantissakin löytyä...
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

J.S sanoi:
Minkäslaista hintaa Wiistä prismassa pyydettiin? Josko kävisi hakemassa, nyt pitäisi vaan löytää mistä halvemmalla saa :cool: mahtaneekohan viereisessä gigantissakin löytyä...

269 on hinta mitä halvemmalla ei oikein tahdo löytyä. Gigantissakin ottivat ylihintaa vielä kuukausi sitten. Mutta kannattaa seurata tilannetta.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Onko kenelläkään tiettoa onko Porissa vielä ? Jos on loppu koska tulee lisää ?
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Ylivieskan kärkkäisellä hyllyt notkuivat Wiitä hintaan 259
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Jyväskylän Keljon Prismassa oli eilen 8kpl Wiitä oikein pinossa, aivan tuli julkaisupäivä mieleen :)
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Eipä noista Wii-koneista taida juuri enää pulaa olla. Paikallisella pelikaupalla on ollut yli kuukauden Wii:tä tauotta saatavilla ja kun eilen myyjän kanssa juttelin, niin hän sanoi että yli viikkoon eivät nyt ole ainuttakaan myyneet. Sen sijaan kuulemma PS2:ta menee useampi joka päivä.
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Keskustan Stockmannilla näytti olevan vuori Wiitä ja PS3:sta.
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Ajattelin tilata Wiin Puolenkuun pelien verkkokaupasta. Löytyykö mistään halvemmalla konsolia/pelejä/Wi-fi usb-namikkaa?
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

aggzzu sanoi:
Ajattelin tilata Wiin Puolenkuun pelien verkkokaupasta. Löytyykö mistään halvemmalla konsolia/pelejä/Wi-fi usb-namikkaa?

No konsolia et löydä tuon halvemmalla mistään, ellet osta käytettyä. Pelejä saattaa löytyäkkin jostain halvemmalla esim g9igantista. Itse säästin 7 euroa ostamalla gigantista MUA:n enkä puolenkuunpeleistä.

Tuo wifi-namikka on kanssa ihan sopuhintainen mutta halvimmaksi tulee laittaa wii langattomaan verkkoon.
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Ovatko Gigantin Wii-pelit ruotsinkielisillä manuaaleilla varustettuja kuin Gamecube-pelit olivat heillä? Jos ovat, niin sitten jätän minä ainakin Gigantin pelihyllyt rauhaan jo hyvissä ajoin, vaikken vielä omistakaan Wiitä.
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Kolzig sanoi:
Ovatko Gigantin Wii-pelit ruotsinkielisillä manuaaleilla varustettuja kuin Gamecube-pelit olivat heillä? Jos ovat, niin sitten jätän minä ainakin Gigantin pelihyllyt rauhaan jo hyvissä ajoin, vaikken vielä omistakaan Wiitä.

Ainakin tuossa Zeldassa jonka ostin gigantista, näyttäisi olevan naapurimaan manuaali.
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Ostin Wiin Gigantista ja itse konsolin manuaalit olivat myös suomeksi, mutta Wii sports oli vain ruotsiksi ja tanskaksi/norjaksi.

Pistin palautettakin niille, että miksei suomenkielisiä ohjeita ole peleissä niin sanoivat vaan ettei semmosia olekaan :rolleyes:
 
Vastaus: Eikö Wiitä myydä enää missään ?

darkone sanoi:
Ostin Wiin Gigantista ja itse konsolin manuaalit olivat myös suomeksi, mutta Wii sports oli vain ruotsiksi ja tanskaksi/norjaksi.

Pistin palautettakin niille, että miksei suomenkielisiä ohjeita ole peleissä niin sanoivat vaan ettei semmosia olekaan :rolleyes:

hmm hmm hmm on se kumma kun minulla on :)
 
Ylös Bottom