Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kolzig sanoi:Jep, huomasin sen ja olin suorastaan SHOKISSA. Tänään viimein raahauduin paikalliseen Citariin ja siellähän niitä oli kaksi kappaletta lasivitriinissä!
Jooseppi sanoi:Siellä oli pelejä ja ohjaimiakin!
Markes} sanoi:Nyt kun porukalla niitä rupeaa olemaan niin haluaisin kuulla kokemuksianne kyseisestä konsolista
SOJ sanoi:Tampereella Kalevan Prismassa näkyi ainakin lasivitriinissä 3-4 kappaletta olevan eilen. Myös tarvikkeita, mm. komponentti- ja RGB-piuhaa löytyi reilusti hyllystä.
J.S sanoi:Minkäslaista hintaa Wiistä prismassa pyydettiin? Josko kävisi hakemassa, nyt pitäisi vaan löytää mistä halvemmalla saa mahtaneekohan viereisessä gigantissakin löytyä...
Markes} sanoi:Onko kenelläkään tiettoa onko Porissa vielä ? Jos on loppu koska tulee lisää ?
aggzzu sanoi:Ajattelin tilata Wiin Puolenkuun pelien verkkokaupasta. Löytyykö mistään halvemmalla konsolia/pelejä/Wi-fi usb-namikkaa?
Kolzig sanoi:Ovatko Gigantin Wii-pelit ruotsinkielisillä manuaaleilla varustettuja kuin Gamecube-pelit olivat heillä? Jos ovat, niin sitten jätän minä ainakin Gigantin pelihyllyt rauhaan jo hyvissä ajoin, vaikken vielä omistakaan Wiitä.
darkone sanoi:Ostin Wiin Gigantista ja itse konsolin manuaalit olivat myös suomeksi, mutta Wii sports oli vain ruotsiksi ja tanskaksi/norjaksi.
Pistin palautettakin niille, että miksei suomenkielisiä ohjeita ole peleissä niin sanoivat vaan ettei semmosia olekaan