Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Mika73

Well-Known Member
Onko tuo päivämäärän mukaan järjestäminen todella ainoa tapa, jos kuvat siirtää kiintolevylle.

Tikulla kuvat ovat kansioissaan, mutta kiintolevylle kopioinnin jälkeen kuukauden/vuoden mukaan..

:confused:
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Mika73 sanoi:
Onko tuo päivämäärän mukaan järjestäminen todella ainoa tapa, jos kuvat siirtää kiintolevylle.

Tikulla kuvat ovat kansioissaan, mutta kiintolevylle kopioinnin jälkeen kuukauden/vuoden mukaan..

:confused:
painaa neliötä niin se vaihtuu
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

pekka1982 sanoi:
painaa neliötä niin se vaihtuu

Vaihtuu mihin? Missä vaiheessa?

Kopioin muutaman kuvakansion sisällön tuonne kiintolevylle.. Ja kuvat näkyivät joko kuukauden/vuoden mukaan tai kaikki samassa läjässä. Haluaisin saada ne kiintolevylle kansioissaan aiheen mukaan.
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Itse en saa kuvia edes näkymään muistikortin(SD) kautta koneelle. Olen kokeillut jpg:tä ja png:tä...
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Tikulta näkyy hyvin, mutta tuntuu hölmöltä ettei saa kiintolevylle.
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Reaper sanoi:
Itse en saa kuvia edes näkymään muistikortin(SD) kautta koneelle. Olen kokeillut jpg:tä ja png:tä...
Kokeile painaa kolmiota.
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Kiitoksia vuan Oliver, nyt näkyy!
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Eli kuvia ei saa kiintolevylle omiin hakemistoihinsa aiheen mukaan.. :eek:
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Mulla on Sonyn Memory Stick Pro Duo. Ongelmana on se että PS3 löytyää kyllä informationin kautta MS:llä olevan tavaran. Mutta kun yrittää kopioida, soittaa, näyttää kuvia tulee herja ettei tietoja ole? Ideoita?
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Mika73 sanoi:
Eli kuvia ei saa kiintolevylle omiin hakemistoihinsa aiheen mukaan.. :eek:
Ihme juttu, kun kerran PSP:llä sai.

Tosin PSP:kään ei tukenut kansion sisäisiä kansioita.
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

FolioMies sanoi:
Ihme juttu, kun kerran PSP:llä sai.

Tosin PSP:kään ei tukenut kansion sisäisiä kansioita.

Molemmissa onnistuu muistikortilla tai-tikulla, mutta kovalevy tuntuu olevan eri juttu.
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Nyt pitää kysellä tyhmiä, mutta miten siis saan kuvat kiintolevylle? Nyt on kamerankortti kiinni pleikassa ja kuvat näkyy, muttamiten saan ne kovalevylle?
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Cook sanoi:
Nyt pitää kysellä tyhmiä, mutta miten siis saan kuvat kiintolevylle? Nyt on kamerankortti kiinni pleikassa ja kuvat näkyy, muttamiten saan ne kovalevylle?

Menet valikossa kohtaan Kuvat, etsit pystyakselilta muistikortin ja painat kolmiota ja valitset 'nayta kaikki'. Siihen tulee kuvat ja taas kolmiota ja 'kopioi'.
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Nisupulla sanoi:
Menet valikossa kohtaan Kuvat, etsit pystyakselilta muistikortin ja painat kolmiota ja valitset 'nayta kaikki'. Siihen tulee kuvat ja taas kolmiota ja 'kopioi'.

Kiitän!

Ei onnistunutkaan. Kopiointi on mustana, eli sitä ei voi valita sen jälkeen kun oon painanut näytä kaikki.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Cook sanoi:
Kiitän!

Ei onnistunutkaan. Kopiointi on mustana, eli sitä ei voi valita sen jälkeen kun oon painanut näytä kaikki.
toimi muutoin nisun ohjeilla mutta kopioi yksitellen kuva kerrallaan,
kolmiolla. ja pitäisi toimia :)
 
Vastaus: Eikö kuvia voi kopioida kansioissaan kiintolevylle?

Ei tarvitse yksitellen napsia, kun valitset "kopioi kaikki" sieltä yläreunasta. Sillä lailla ainakin itse siirsin yli 200 kuvaa kerralla muistikortilta konsoliin. Vähän aikaa raksutti, mutta siellä sitten olivat kaikki kuvat siististi omissa kansioissaan :)
 
Ylös Bottom