Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eikö Wiitä myydä enää missään ?

Markes}

New Member
Eli onko WII tosiaan loppu muualta paitsi tuolta gameparadisesta ? Olen ruvennut konsolista kiinnostumaan , mutta mistä sen saan ? Haluan uuden !
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Markes} sanoi:
Eli onko WII tosiaan loppu muualta paitsi tuolta gameparadisesta ? Olen ruvennut konsolista kiinnostumaan , mutta mistä sen saan ? Haluan uuden !

No mitäs odotit muutama viikko julkaisuista. Jos et ihan pikkukylässä asu, niin parhaiten löydät jostain prismasta, stockmannilta ym.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Porissa asun niinkuin varmasti voi profiilistani lukea !
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Pulaahan noista on mutta vähän väliä saa netistä kuitenkin lukea että siinä ja siinä kaupassa oli tänä aamulla 5 konsolia hyllyssä jne. Että kyllä niitä noihin tavarataloihin taitaa aina vähän väliä tipahdella. Kannattaa lähteä kiertelemään noita Prismoja, Anttiloita, Stockmanneja jne läpi ja kysellä löytyykö konsolia, koska niitä olisi tulossa ja olisiko mahdollista laittaa varausta. Nettikaupoista konsolin metsästäminen lienee kuitenkin mahdotonta varauslistojen / "ennakko"tilausten takia.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Konsolisota ketjussa nimimerkki Peck4 väittää, että laitteeseen olisi pahimmillaan 8kk jonotusaika.

"ei, kyllä se oli 8 kuukautta ja gigantissa näin luvattiin. anttila kertoi 5 kuukautta. gigantissa varauksia oli yli 4k kappaletta tullut viikossa. luvuista ja siitä mitä myyjä on sanonut, en itse ota vastuuta, kerron vain mitä mulle on kerrottu liikkeessä"

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=17951&page=325
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

JTahti sanoi:
Konsolisota ketjussa nimimerkki Peck4 väittää, että laitteeseen olisi pahimmillaan 8kk jonotusaika.

"ei, kyllä se oli 8 kuukautta ja gigantissa näin luvattiin. anttila kertoi 5 kuukautta. gigantissa varauksia oli yli 4k kappaletta tullut viikossa. luvuista ja siitä mitä myyjä on sanonut, en itse ota vastuuta, kerron vain mitä mulle on kerrottu liikkeessä"

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=17951&page=325

Tuo nyt taitaa olla aikamoista BSää. Eiköhän noita pieniä eriä rupea saapumaan kauppoihin tasaiseen tahtiin. Ainakin kaverille oli sanottu Prismassa, että uutta erää odotellaan loppuviikosta.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Oli lappeenrannan Giganttiinkin tullut pari viikkoa sitten lisää muutama kappale. Onneksi satuin selailemaan huvikseen Gigantin sivuja.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Markes} sanoi:
Porissa asun niinkuin varmasti voi profiilistani lukea !
Kysypä Porin Pelipisteestä torin laidalta. Onko kaikki muut paikat kierretty? Prisma, Anttila, Gigantti, TV- ja Konekeskus, Mikropasi, Playcity?
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

achiim sanoi:
Kysypä Porin Pelipisteestä torin laidalta. Onko kaikki muut paikat kierretty? Prisma, Anttila, Gigantti, TV- ja Konekeskus, Mikropasi, Playcity?

Porin Prismassa ei ainakaan tänään ollut.... Soittelin sinne viime viikolla ja sanoivat, että tammikuussa tulee, mutta ei tiedetä tarkempaa ajankohtaa. :confused:
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

juu kyllähän tuo totta on että jonot ovat pitkät, siis useita tuhansia varauksia

mutta tyhmähän se on joka jonottaa, voi joutua aika kauan odottamaan laitetta. japaniassa (ja jenkeissä) on järkyttävät jonot myös tällä hetkellä, eli luuletteko että tänne kaukaiseen pohjolaan sen enempää niitä laitteita tulee. muutama kappale kerralla...

jos laitteen haluaa muutaman viikon sisään, suosittelen kiertämään ja soittelemaan läpi liikkeitä (sellaisia jotka ei ota varauksia, esim prismat jne) ja kyselemään kauniisti tietävätkö koska seuraava lähetys tulisi ja monelta. sitten kärppänä paikalle silloin kun lähetys tulee :cool:

itse sain tuosta lähi prismasta omani juuri tuollalailla viikkoa ennen joulua ja sinne tuli kymmenkunta kappaletta. ;)

jos et jaksa kierrellä/soitella niin nyyhkytä sitten sen 3kk ja odota jonossa :eek:
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Itseäkin on konsoli alkanut viehättämään sen verran, että voisin morsiamen kotia viedä. Ajattelin käydä parissa paikassa katsomassa, mutta kysytäänpä kuitenkin, että onko jollain Helsingin seudulla havaintoja kappaleista liikkeissä?
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Dodiin kävinpä sitten kaupungilla yhteensä 11 liikkeessä:

Stockmann Aleksanterinkatu LOPPU
Veikon Kone Aleksanterinkatu EI MYY KONSOLEITA
Tilt -shop kaivopiha LOPPU
Anttila asematunneli LOPPU
Freerecordshop asematunneliLOPPU
Sokos Mannerheimintie LOPPU
Dose Mannerheimintie LOPPU
EB Games Kamppi LOPPU
Anttila Kamppi LOPPU
Konsolinet LOPPU
On/Off Kamppi LÖYTYI

Eli sain kuin sainkin konsolin hankittua. Se ei ollut hyllyssä, vaan myyjä haki varastohuoneesta, ja sanoi että pari kappaletta on. Eli jos joku vielä etsii niin siellä voi olla juuri sinun kappaleesi odottamassa.

Kannatti hapuilla, vaikka monessa paikassa naureskelivatkin että toivotonta löytää mistään ja että pahimmillaan jopa maaliskuulle menis. Tuli hankittua konsolinetistä sitten Wii Play + Mote sekä toinen Nunchaku ja Rayman.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Lahden keskustan kävin läpi, mutta ei löytynyt. Loppu kuusta sanoivat, että olisi mahdollisesti tulossa lisää.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Leo Stenbuck sanoi:
Lahden keskustan kävin läpi, mutta ei löytynyt. Loppu kuusta sanoivat, että olisi mahdollisesti tulossa lisää.


Nihkeetä näyttäis olevan. Lahdessa en ole wiitä nähny yhtään missään kaupassa. Kaikista on aina mennyt.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Lahden Gigantista(vai missähän se lienee :) ) löyty omani, ei kyllä sillon ollu ku menin kattoo mut pistettiin varaukseen nii tuli parinpäivän päästä noudettavaksi.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Jooseppi sanoi:
Nihkeetä näyttäis olevan. Lahdessa en ole wiitä nähny yhtään missään kaupassa. Kaikista on aina mennyt.

Sokoksessa oli viime viikolla yksi kappale. Ainoa kerta kun olen Wiin täällä nähnyt.
 
Vastaus: Eikö WII myydä enää missään ?

Pakko pistää tänne jouluinen hämmästyksen aiheeni ja kääntää vielä vähän veistä kaikkien omaa konsolia himoitsevien haavassa. Olin jouluostoksilla 23.12 Itäkeskuksen Stockmannilla ja siellä oli sillon 3 Wiitä :eek: . Eksyin vielä tunnin päästä sinne uudestaan ja sillonkin oli 1 jäljellä! hyvin näyttää laitteella kysyntää olevan jos vieläkin myydän pelkkää ei-oota.
 
Ylös Bottom