Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eka konsoli/pelikone

  • Viestiketjun aloittaja Regoil
  • Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

Nintento 64 \../ Kovimmat pelit: Banjo kazooie 1, 2, pokemon stadium, diddy kong racing ynnämuut ynnämuut..
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

Nintendo. Joku, jossa oli tyyliin 782 peliä yhel kasetilla ja pelkästään sitä tuli pelattua. Contra 1, Contra 2, Super Mario, Duck hunt (sillä pyssyllä ammuttiin niitä sorsia). Oe niitä aikoja.
Sit
PS1
PS2
Xbox 360
PS3

Näin. Nyt mennään kahdella viimeisimmällä mainitulla.
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

-Commodore 128, ei varsinaisesti pelikone
-Nintendo Asian versio, juuri sellainen 99 peliä yhdellä kasetilla ja normaalit nes pelit toimivat vain adapterilla
-SNES
-Sega MegaDrive
-Playstation 1
-Nintendo 64 + Nintendo 64 NTSC
-Sega Dreamcast
-Gameboy Advance SP
-GameCube NTSC versio
-Xbox
-PSP
-Nintendo Wii
-Playstation 3

ja kahdella viimeisellä mennään nykyään.
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

1.Sega Mastersystem
2. joku segan käsikonsoli se oli toisena, en muista mikä sen nimi oli
3. nintendo 64/PSone
4. Jonkin aikaa PC
5.PS2
6. PS3
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

C=64 <3

Isä oli sen perustellut äidille mm. elektronisena reseptikirjana, johon voisi syöttää ainekset ja sen perusteella katsastaa mitä ruokaa siitä tulisi. Äitini ei ole tähänkään päivään mennessä käyttänyt minkäänmoista reseptikirjaa, joka olisi tietokoneella...

Amiga 500 tuli taas jokus ennen 90-luvun vaihdetta.
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

PlayStation
PlayStation 2
PlayStation 3

Kavereilla pelasin pienenä Nintendo 64 ja pelattiin Mario Karttii tai jotain Pokemon battle peliä :D:D
Pleikka ykkösestä jäi mielee parhaite NHL2001, kun pelaajat lentelee siinä aika hienosti :p
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

Sega MegaDrive, sillä tuli pelattua MERCciä ja Jurassic Parkkia. Voi kun jostain taas saisi MegaDriven.
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

1. PS1
2. PS2
3. PC
4. PS3

Tähän on tultu ja tässä pysytään.

Aina on tullut pelailtua PC:llä enemmän tai vähemmän mutta PS2 ja PS3 välissä eniten.

Niin ja PSP:n omistan myös mutta siihen en ole kyllä koskenutkaan varmaan viimeseen vuoteen.
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

Game Boy Color, jota tulikin hakattua monta vuotta. Vieläkin löytyy täydellisessä kunnossa.
2. Game Cube
3. N64
4. Nintendo DS
5. PS2
6. DSi

Kyllä ketuttaa, kun menin myymään kuusnepan ja GC:n. yäyäyäsdägdsgd!
 
Vastaus: Eka konsoli/pelikone

http://koti.mbnet.fi/slash80/retro/polycon.jpg

Tuollainen härveli oli se ihan eka kosketus videopeleihin. Tosi hatarat muistikuvat tosin tuosta pelaamisesta. Tuolla mun siskot pelaili varmaan jo ennen kuin mä olin syntynyt.

C64: tuli varmaan 85 ja siitä mulla on jo selkeämmät mielikuvat. Meillä oli lerppuasema. Ja yhä masiina toimii kun kokeilin muutama vuos sitten.

Kunnolla innostus peleihin syttyi sit 90-luvun puolella NESin kautta.
 
Ylös Bottom