Q
quak3r
Guest
Atari 2600
C-64
Amiga
Playstation
PC
PS2
C-64
Amiga
Playstation
PC
PS2
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan norojan
Vectrex, tai joku sen tyyppinen nimi joskus 80-luvulla. Sen muistan, että siinä oli näyttö pysty suunnassa, ja ohjaimessa oli tikku ja neljä isoa nappia. Niin, ja värit sai laittamalla, muistaakseni pelien mukana tulevan, kalvon siihen näytön eteen. Komia peli.
Tietääkö joku, olisiko tuolla jotain arvoa vielä, pelejä mulla oli joku 5-7 kpl. Se ohjain on muistaakseni rikki, toivottavasti koko mylly on vielä tallessa jossain vanhusten nurkassa.
Jep, mulla on. On nimittäin hassu vehje.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Muksis
Onko muuten kellään ollut Nintendon Virtual Boyta???
Katsos, unohdin kokonaan loistavat Game & Watchit. Jos tuo aparaatti hyväksytään videopeliksi (ja miksi ei), niin se on ollut kyllä minun ensimmäinen pelikone. Ja vieläpä sama Manhole-peli kuin Oliverilläkin.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Ensimmäinen ihan ite ostettu laite oli Nintendo Game & Watch "käsikonsoli". Pelinä oli muistaakseni Manhole. Noita tuli hankittua kyllä "muutama" lisääkin.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Teemu.I
C-64:n on aika legendaarinen masiina.
LOAD"JOE BLADE",8
SYNTAKS ERROR
SYNTAKS ERROR
heh, oi niitä aikoja.........
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Eka pelivehje, minkä vanhemmat hankkivat, oli Conicin upea pong-kone, jonka ohjaimia tuli tuhottua urakalla.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan EdHunter
Aivan... Erästäkin peliä joutui liioittelematta lataamaan aina yli tunnin! Ja silloinkaan se ei aina toiminut, otti hiukan päähän...