Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eksoottisin tai muuten vaan mieleenpainuvin paikka missä olet ollut

Ainiin hauska muisto jostain ysäriltä.
Heräsin tosi aamusella puhelimen 'epänormaaliin' soittoääneen. Tohon maailman aikaan ollut noissa ns. kännyköissä isosti vaihtoehtoja.
Kelasin että mitähän saatanaa nt ja tajusin että ainiin, sovittiin joskus puolivuotta sitten että menisin kaveria moikkaamaan Eutin kaupunkiin, siellä Lyypekin lähellä Saksan maalla :D

Minulla oli joku random rouvakin siinä sängyllä bileiden jäljiltä ja keksinyt siinä muuta kun pakata repun täyteen sukkia ja kalsareita.. Eukko jäi niille teloilleen mutta kun asuin semmossessa kommuunissa ni kelasin että se on ihan fine.

Anyway, lentohan meni ihan kivasti semmossella tosi pienellä potkurikoneella, olikohan jotain 30 paikkanen kone, lyhyt välimatka ja silleen mutta laskeutuminen oli että pilotti lensi korkealla ja justiinsa vähän ennen lentokenttää veti nokan alas kiitotien suuntaan :D

Okei, nyt Hampurissa, kiva iso kaupunki, vasta tällöin laitoin kaverille SMS viestiä että olen tulossa ja se oli että mitä vittua :D Antoi ohjeita miten junalla pääsisi perille tuonne pikkukaupunkiin. Kyllä mä sinne pääsinkin (kiitos Saksan ystävällisen junien asiakaspalvelujen! Oli meinaan haastetta tuossakin vaihtojen suhteen ja kun nää oikein osannut Englantia), ja kaveri oli vastassa kokkivaatteet päällä kun joutu kesken työpäivän lähteä hakemaan mua sieltä ravintolastaan Eutinin asemalta :D Nauroi kyllä kun olin ihan ns.toisilla silmillä liikkeellä reppu selässä :D

//Edit: ei sekään alkujaan muistanut mitään tommosta täsmällistä päivää milloin pamahtaisin paikalle.. No, oltiin nuoria silloin ja nyt mä olen hänen poikansa kummisetä :)

//Edit2: Pakko se vielä mainita että rasismia kohtaa kyllä ihan tämmönen tavan tallaajakin. Ei se ole ihonväristä kiinni. Sakemannit oli aika käärmeissään kun toi mun kaveri oli siellä keräilemässä työkokemusta jne. Muutaman kerran tuli kommenttia että "Vie meidän työpaikat". Tiedä onko toi rasismia mutta syrjintää kuitenkin
 
Viimeksi muokattu:
Katselin vanhoja kuvia ja törmäsin tällässeen random shottiin Barcelonasta, jotenkin kaikki tuossa kuvassa huokuu hyvää mieltä. Tuo kuvan jantterihan vaan siis käveli vaan ohi ja just sattui katsomaan kameraan. Ehkä yksi parhaista tilannekuvistani omaan silmään.Varmaan muistuttaa minua silloisesta elämäntilanteesta ja kaikesta kauneudesta elämässä tms, kuva siis vuodelta 2012
2012-06-20 17-56-57.JPG
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom