Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Warra

Member
Hei. Olen jo aika alussa jumissa, mutta en keksi mitä tässä kohdassa pitäisi tehdä että etenee pääjuonessa. Englantini ei ole mahtavinta joten jotain voi olla jäänyt ymmärtämättäkin, ja olen täysin tulokas tämäntyylisissä pc lähtöisissä peleissä (billbox versiota pelailen kyllä).

Tehtävä: Blood of the daebra:
I need to locate a daedric artifact and bring it back to Martin at clud ruler temple.

Tehtävä sinällään on selvä, mutta mistä helevetin artifactista on kyse, ja mistä tuota nyt osaa alkaa etsimään? Olen täällä Bruman seutuvilla kikkaillut mutta mitään tuommoista en ole löytänyt. Yhdellä naisella oli kuulemma joku artifacti kokoelma (kyläläisten huhujen mukaan) mutta mitä hänen luonaan vierailin niin en mitään löytänyt.

Auttakaa miestä mäessä :(
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Warra sanoi:
Hei. Olen jo aika alussa jumissa, mutta en keksi mitä tässä kohdassa pitäisi tehdä että etenee pääjuonessa. Englantini ei ole mahtavinta joten jotain voi olla jäänyt ymmärtämättäkin, ja olen täysin tulokas tämäntyylisissä pc lähtöisissä peleissä (billbox versiota pelailen kyllä).

Tehtävä: Blood of the daebra:
I need to locate a daedric artifact and bring it back to Martin at clud ruler temple.

Tehtävä sinällään on selvä, mutta mistä helevetin artifactista on kyse, ja mistä tuota nyt osaa alkaa etsimään? Olen täällä Bruman seutuvilla kikkaillut mutta mitään tuommoista en ole löytänyt. Yhdellä naisella oli kuulemma joku artifacti kokoelma (kyläläisten huhujen mukaan) mutta mitä hänen luonaan vierailin niin en mitään löytänyt.

Auttakaa miestä mäessä :(

Siellä Martinin luona (ja muualtakin löytyy) sellainen kirja kuin Modern heretics. Se lisää sun karttaa merkinnän sellaisesta paikasta kuin Azura shrine. Meet sinne ja juttelet niille palvojille. Toinen vaihtoehto on löytää joku muu shrine ja hankkia niistä joku daedra-esine.
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Snydenthur sanoi:
Siellä Martinin luona (ja muualtakin löytyy) sellainen kirja kuin Modern heretics. Se lisää sun karttaa merkinnän sellaisesta paikasta kuin Azura shrine. Meet sinne ja juttelet niille palvojille. Toinen vaihtoehto on löytää joku muu shrine ja hankkia niistä joku daedra-esine.
Kirja oli jo löydetty, ja tarkoititko semmoisia huppupäisiä kulttiseura kaheleita? Siinä vaiheessa kun piti uhrata joku tyyppi niin tapoin ne kaikki kahelit pois. Mutta... Mitään tarvittavaa esinettä ei ole tarttunut mukaan. :(
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Warra sanoi:
Kirja oli jo löydetty, ja tarkoititko semmoisia huppupäisiä kulttiseura kaheleita? Siinä vaiheessa kun piti uhrata joku tyyppi niin tapoin ne kaikki kahelit pois. Mutta... Mitään tarvittavaa esinettä ei ole tarttunut mukaan. :(

Kartalla on sellaisella patsas ikonilla varustettuja paikkoja. (pitää löytää) Näissä paikoissa on patsas ja pari kolme ystävällistä kultistia. Nämä kultistit osaavat neuvoo mitä tehdä, että saa questin kyseisestä paikasta. Questin palkkiona taasen on tällainen artifacti.
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion

Blade skilssit..
Jossain vaiheessa nousi levelit miekka skillseissä ja kerrottiin,
että pystyy riisumaan vastustajalta aseen jotenki sivuaskeleen
ja huitaisun yhdistelmällä. Miten toi niinkö oikeesti onnistuu?

Löytyyks netistä mistään jotain tutoria noihin skillsien erikois-
taitoihin, niinku esim. toi? Koitin gameFAQ:sta kattella, mut ei
osunu silmään, enkä oo jaksanu rekisteröityä gamespottiin tai
IGN:ään...
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Pelaa 3rd person kuvakulmasta niin näät helposti onnistuuko. Helpoiten se onnistuu pitämällä vain oikealle/vasemmalle liikkumista pohjassa ja sitten painat attack, itse en ole koskaan taistelussa osunut tuolla lyönnillä vastustajaan eikä sitä oikein ole tullut edes yritettyä. Eli neuvot kelpaa tännekkin.
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Ei sitä aseistariisumista varsinaisesti itse tehdä, vaan siinä tekstissäkin lukee, että aina sivuttaiserikoisliikkeen tehdessäsi on mahdollisuus että vastustajalta lentää ase tms. kädestä.
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

Ja tehdään miekkatappeluksen aikana. Yleensä kannattaa varmistaa se, että omassa inventaariossa on tilaa aseelle jonka poimit. Näin vihu ei saa asettaan takasin. :)

Noloa tietysti jos tuo juuri poimittu ase jymäyttää sut paikallesi. :)
 
Vastaus: Elder Scrolls IV Oblivion, pääjuonessa jumissa. (blood of the daebra)

fDiamond sanoi:
Pelaa 3rd person kuvakulmasta niin näät helposti onnistuuko. Helpoiten se onnistuu pitämällä vain oikealle/vasemmalle liikkumista pohjassa ja sitten painat attack
Juu ja sitä attackia pitää tosiaan pitää pohjassa niin että että hahmosi tekee sen tehokkaamman iskun samalla kun askellat sivullepäin. Muutama kertaa olen onnistunut riisumaan vastustajilta aseet pois ja saahan siitä kyllä ihan hyötyä taisteluun kun vastustaja alkaa poimimaan varusteitaan maasta :).

EDIT:
Janus sanoi:
Ja tehdään miekkatappeluksen aikana. Yleensä kannattaa varmistaa se, että omassa inventaariossa on tilaa aseelle jonka poimit. Näin vihu ei saa asettaan takasin.
Heh, tuota ei olekaan tullut mieleen tehdä :D. Pitääpä kokeilla seuraavan kerran kun pelaan.
 
Ylös Bottom