Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elder Scrolls IV: Oblivion [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

S^Hansu sanoi:
Tukeeko tuo näppis+hiiri comboa?

Tälläinen tuki olisi kyllä paikallaan, vielä mikään peli kun ei taida tukeä näppäimistöä ja hiirtä muuta kuin lähinnä chat kirjoituksissa :/

Oblivion tarvitsee kyllä käydä nappaamassa omaan hyllyyn kun peli julkaistaan, sen verran on tuota elderscrolls morrowindia tahkottu pc:llä. Ja puheet siitä että peli toimii Ps3:lla kuin huippu Pc:llä vain lisäävät mielenkiintoa. Toivottavasti Pelin aikaisempia osia vaivannut äkillinen sammuminen on saatu pelistä pois.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Minulta tuo Oblivion löytyy jo nuhapumppu-pc:ltä ja XO:lta, mutta kai se nyt pitää sitten vielä hommata tuolle PS3:llekin...prkl..mutta on se nyt vaan oikeasti niin hyvä peli, ettei mitään muuta voi.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Onkos kellään muuten tietoa onko demoa tulossa Oblivionista PS:storeen? Olisi kiva päästä jollain lailla testaamaan kun sormet syyhyää jo kyseistä peliä kohtaan. :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Pelin luoteen vuoksi demoa ei Bethesdan Pete Hinesin mukaan ole tulossa.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

idaho sanoi:
perjantaina pitäisi postimiehen tuoda peli <3

Hehe, sinäkin brutukseni ;)

Ittekki tässä vähä harkitten jos sitä pitäs pleikallekkin tää hommata vaikka XO:lla jo löytyykin. Tämä kun on niitä harvoja multiplattaripelejä, jotka tosiaan kaikesta päätellen ainakin pyörivät paremmin PS3:lla.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

idaho sanoi:
perjantaina pitäisi postimiehen tuoda peli <3
Onkos kyseessä siis USA versio vai onkos peli jo julkaistu täälläkin? Jos on niin ei muuta kuin tilaamaan. :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

27.4 julkastaan Euroopassa. Itsellä on jo ennakkotilattu vpd:stä pal versio.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

japaka sanoi:
27.4 julkastaan Euroopassa. Itsellä on jo ennakkotilattu vpd:stä pal versio.

Onneksi pelit ovat nykyään region free ja ne voi tilata mistä haluaa, eikä tarvitse odotella, että joku vaivautuisi tällä suurimmallakin markkina-alueella tuotteen julkaisemaan.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Itse pistin tilaukseen videogamesplussasta ja ens viikolla pääsee pelaamaan, vaikka tämä tulikin jo xo:lla pelattua läpi niin pitihän se tilata :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Videoita tsiigailtuani en kyllä oikeen tiedä.

PS3:lla vähemmän rasittavaa latailua, mutta taas vesittyneempi värimaailma. Molemmissa esiintyy FPS:n putoamista paikoitellen. Kaiken kaikkiaan hyvin saman oloista. Melkein sanoisin lähinnä, että PS3 versiota on saatu hiottua enemmän, mikä sinällään on iha odotettavaakin.

Enpä oikeen usko, että ero on tuon 46 arvoinen omalla kohdallani :/
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

PS3-videoissa värit ovat aina vesittyneitä. Johtuu kuulemma siitä outputista, jolla materiaali cäpätään.
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Karvapallo sanoi:
Videoita tsiigailtuani en kyllä oikeen tiedä.

PS3:lla vähemmän rasittavaa latailua, mutta taas vesittyneempi värimaailma. Molemmissa esiintyy FPS:n putoamista paikoitellen. Kaiken kaikkiaan hyvin saman oloista. Melkein sanoisin lähinnä, että PS3 versiota on saatu hiottua enemmän, mikä sinällään on iha odotettavaakin.

Enpä oikeen usko, että ero on tuon 46 arvoinen omalla kohdallani :/
No jos itse olisin pelin jo pelannut, niin en kyllä ostaisi sitä uudestaan toiselle koneelle..
Jos nyt vähän on paremman näköiseksi peliä saatu, ja latausajat lyhentyneet, niin onko se muka järkevä syy ostaa peli udestaan ?
Ei minulle ainakaan, juoni on kuitenkin sama, ja kaikki next gen-pelit ovat näyttäviä, se riittää minulle, en tiedä teistä :D

Itse en ole ikinä Oblivionia pelannut, ja kun menivät R6: Vegasiakin siirtämään, niin todennäköisesti ostan kuun lopussa tämänkin :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Sehän tässä herkullista onkin niille (esim. minulle :P) jotka eivät ole pelistä muuta nähneetkään kuin kuvia ja videoita. Kun PC ei suostu pyörittämään (enkä olisi ostanut PC:lle vaikka olisikin pyörittänyt) on hyvä että kotoa löytyy PS3. En voi muuta kuin innolla odottaa että miltä peli tulee näyttämään 32" Hd ready tv:llä. :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Mistäkäs nettikaupasta tämä ameriikkaversio kannattaa tilata, kamelilta katkes selkä :)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

Karvapallo sanoi:
Onneksi pelit ovat nykyään region free ja ne voi tilata mistä haluaa, eikä tarvitse odotella, että joku vaivautuisi tällä suurimmallakin markkina-alueella tuotteen julkaisemaan.

Itseasiassa asia ei ole näin.. tai siis et mistä tahansa pysty tilata esim kyseistä peliä. Koitappas tilata play-asia:sta oblivion ps3:lle ;)
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

lekonna sanoi:
Mistäkäs nettikaupasta tämä ameriikkaversio kannattaa tilata, kamelilta katkes selkä :)

Itse tilasin täältä VIDEOGAMESPLUS.CA:sta pelin. Viikko pitäisi mennä toimituksissa ja hintaa tuli n. 50e
 
Vastaus: Oblivion [PS3 Hype]

idaho sanoi:
Itse tilasin täältä VIDEOGAMESPLUS.CA:sta pelin. Viikko pitäisi mennä toimituksissa ja hintaa tuli n. 50e

Tiedän yhden kaverin joka tuolta tilasi kyseisen pelin vissiin jo pari viikkoa sitten. Eikä vieläkään saapunut :p

En tiedä mikä tuossa pelissä on. Itsekkin tilasin Tiistaina ja tuli ilmoitus että lähtee Keskiviikkona. No keskiviikkona sitten tuli ilmoitus ettei peliä ole tullut lisää varastoon, niin lähteekin vasta Torstaina. Tosin eri kauppa, mutta kumminkin.
 
Ylös Bottom