Mossy
Well-Known Member
Kaikessa se Pedro kyllä nykyään on.
Itse en koskaan ole mikään suurin Fantastic Four fani ollut, mutta traileri vaikutti hyvältä. Mielenkiintoista nähdä miten tämä poppoo nivoutuu yhteen MCU:n kanssa.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Juu ja mulla alkaa pieni kyllästyminen iskemään kyseistä näyttelijää kohtaan, kun tuntuu tosiaan kaikessa olevan.Kaikessa se Pedro kyllä nykyään on.
Vieläkö Jurassic World kiinnostaa. Itee en saa tästä trailerista oikeen mitään irti. Edellinen elokuva oli toisella katselukertalla paljon parempi ja mielestäni kivasti paketoi tarinat loppuun.
Nyt on kuitenkin aika tuoda dinot ruudulle jotka oli liian vaarallisia Jurassic Parkiin.
Vieläkö Jurassic World kiinnostaa. Itee en saa tästä trailerista oikeen mitään irti. Edellinen elokuva oli toisella katselukertalla paljon parempi ja mielestäni kivasti paketoi tarinat loppuun.
Nyt on kuitenkin aika tuoda dinot ruudulle jotka oli liian vaarallisia Jurassic Parkiin.
Juu,eihän tämä mikään Fury Road ollut mutta paljon parempi mitä odotin. Jos ei olisi Furya taustalla,niin pitäisin tästä paljon enemmän. Se mikä yllätti positiivisesti, oli se että väkivalta oli tässä paljon rajumpaa. Tässä oli enemmän sitä vanhojen Mad Maxien exploitaatiohenkeä.Furiosa: A Mad Max Saga.
Aloitetaan siitä, että mua oikeasti pelotti katsoa tämä liian kovien odotuksen takia ja sen takia katsominen venyi tänne asti. Fury Roadhan räjäytti mun tajunnan, siis se oli ehdottomasti yksi parhaista toiminta leffoista mitä olen koskaan nähnyt.
Menisi koko ilta kuvailla Furyn kohtauksien nerokkuutta ja sitä tyylikkyyttä millä Miller taikoi ton kasaan.
Olihan tämä pettymys, lähellekään Furyä ei päästy, enkä tarkoita toiminnan tasolla, koska tämä on yksi leffan vahvuuksista, ettei yritetty toistaa Furyn tykitystä vaan kokonaisuutena.
Anya Taylor-Joy on upea Furiosana, niinkuin myös Alyla Browne nuorempana versiona.
Leffan heikoin lenkki on ehdottomasti Chris Hemsworth, ei istu yhtään pääpahiksen roolin koska karisma siihen puuttuu tai näyttelijä taidot.
Myöskin tässä oli ihan liikaa Furyn kohtausten toisteluja.
Mutta kyllä Miller onnistuu kuitenkin nivomaan tämän niin ettei nyt mihinkään pohja mutiin menty.
3/5.
Tätähän joskus yritettiin laskea, että mihin aikaan nuo tarinat sijoittuvat, eikä se ollut kuin muutamia vuosia "tulevaisuuteen".Juu,eihän tämä mikään Fury Road ollut mutta paljon parempi mitä odotin. Jos ei olisi Furya taustalla,niin pitäisin tästä paljon enemmän. Se mikä yllätti positiivisesti, oli se että väkivalta oli tässä paljon rajumpaa. Tässä oli enemmän sitä vanhojen Mad Maxien exploitaatiohenkeä.
Furyn kohtausten toistelu ärsytti tosiaan kun ei sille ollut mitään tarvetta. Mä oon sanonut ennenkin että mua ärsyttää kun nykyään kaikkien jatko-osien pitää noudattaa jotain hiton suurta tarinaa. Milleria itseäänkin ärsytti aikoinaan(silloin kun ne kolme ensimmäistä elokuvaa oli vasta tehty)että niitä haluttiin katsoa jonain hiton yhtenäisenä saagana.Hän sanoi jossain haastattelussa,että ne ovat yksittäisiä elokuvia,eikä häntä kiinnosta kuinka hyvin niiden tarinat käyvät yksiin edellisten osien kanssa. Johan tuo Mad Max on hahmona jo ihan täysin epälooginen. Mies on elänyt jo ennen ydinsotaa, nähnyt sen ja elää vieläkin jossain aavikolla ties kuinka monen sadan vuoden jälkeen. Eikä ole edes vanhentunut.En tosin tiedä, kuinka pitkä aika siitä ydinsodasta on,mutta päätellen siitä miten muu ihmiskunta on käytännössä unohtanut kaiken sivistyksen yms. siitä täytyy olla aika hiton pitkä aika.
Jokatapauksessa, kyllä tämä elokuva hakkaa about kaikki nyky-toimintaelokuvat. Ihan sen takia kannattaa siis katsoa.
Juuh,tuo Road Warriorin prologi on kyllä vähän sellainen "jotenkin näin se vissiin tapahtui"Tätähän joskus yritettiin laskea, että mihin aikaan nuo tarinat sijoittuvat, eikä se ollut kuin muutamia vuosia "tulevaisuuteen".
Eka Mad Max ilmoittaa aikajanaksi "few years from now", eli jossain 80-luvulla, Road Warrior on 3 vuotta myöhemmin dialogissa mainitun perheen menetyksen perusteella, sitten Thunderdome on 15 vuotta myöhemmin.
Fury Roadissa Maxilla nähdään tatuointi, jossa on laskettu päiviä "after the fall", jossa lukee 33 vuotta. Hardy oli Fury Roadia tehdessään 37, kun taas Gibson oli Thunderdomessa vähän reilu 30 vuotias. Eli *teoriassa* aikajana toimisi vielä jotenkuten, mutta eiköhän näistä ole parempi vaan olla välittämättä sen enempää![]()