Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
The Ring

Joo se parjattu jenkkiversio. Tästä näin nuorempana paljon painajaisia, joten tottakai piti ottaa testiin nyt

Onhan tämä ihan hyvä elokuva. Ei tässä toki paljoa tapahdu, mutta ihan jännittävä oli alusta loppuun. Voin suositella.
Itse tykkään enemmän Pulse-elokuvan jenkkiversiosta. Sillä on jotenkin erityinen paikka sydämessä. On se alkuperäinen tietysti ylivoimainen, mutta jenkkiversio ei ollut lainkaan huono.

Itse tykkään enemmän Pulse-elokuvan jenkkiversiosta. Sillä on jotenkin erityinen paikka sydämessä. On se alkuperäinen tietysti ylivoimainen, mutta jenkkiversio ei ollut lainkaan huono.
Muistan hämärästi tuon Pulsen. Pitäisi sekin ehdottomasti katsoa uudestaan ja ottaa selvää, että oliko se niin hyvä.

The Ring 2
Jatko-osa siihen jenkkiversioon. Ei tämä niin huono ollut, kuin väitetään. Jopa ihan tunnelmallinen välillä.

Speak No Evil (2022)
Tämä taas oli todella ahdistavaa settiä. Ei heikkohermoisille. Kauhuleffana tietenkin onnistunut, mutta ei tätä toista kertaa tule katsottua.

Tämä 1960-luvun Batman-sarja ja elokuva olivat lähinnä lapsille suunnattua hupailua. Kiss-hengessä lapsille myytiin myös mielin määrin kaikenlaista Batman-krääsää.

Nykyään tällä rainalla taitaa olla jäljellä lähinnä camp-arvoa, joten kannattaa ottaa se sellaisena.
60-luvun Batman taisi olla camp-huumoria jo omana aikanaan. Ei kai sitä tehty mitenkään vakavasti edes lapsille vaan omintakeista komediaahan se oli alusta alkaen.
Tuossa kun oli puhetta noista japsikauhuista niin onko porukat nähny sellasta elokuvaa kun Noroi-The Curse? On nimittäin aika perkeleen pelottava elokuva. Se löytyy ihan youtubestakin nykyään.

Viimeksi muokattu:
Idris Elba olis kyllä hyvä. Ilmeisesti vaan vähän liikaa ikää siihen nähden mitä nyt halutaan.
Jep, Idris on 53 vuotta. Siinä ei ehtisi kuin yhden tai kaksi elokuvaa tehdä ja mies olisi jo eläkeiässä.

Iän puolesta tarvitaan joku noin 40 vuotias (ehkä jopa vähän allekin), että saadaan jälleen tehtyä samalla näyttelijällä minimissään kolme, mutta mielellään se 4-5 elokuvaa.

Idris ehkä hitusen liian vanha, mutta loistava Aaron Pierre olisi nappivalinta. Mies vakuutti jo Rebel Ridge -jännärissä ja ennakkojen perusteella toimii hienosti myös tulevassa Lanterns-sarjassa.

En ole itse noista viimeisimmistä ehdotetuista ikinä kuullutkaan, mutta nopealla vilkaisulla, olisi kyllä mielestäni aika outoja valintoja karismaattisen ja klassisen brittiagentin rooliin. Itsellä nousee toivottavimpana kandidaattina mieleen Markku Pulli. Vakuutti karismallaan niin Salkkareitten Joonatanina, ja on myös esitellyt koukuttavan maskulinista ääntään räppäri Roinatanina. Uskon, että miehestä kehkeytyisi upea Bond.

En ole itse noista viimeisimmistä ehdotetuista ikinä kuullutkaan, mutta nopealla vilkaisulla, olisi kyllä mielestäni aika outoja valintoja karismaattisen ja klassisen brittiagentin rooliin. Itsellä nousee toivottavimpana kandidaattina mieleen Markku Pulli. Vakuutti karismallaan niin Salkkareitten Joonatanina, ja on myös esitellyt koukuttavan maskulinista ääntään räppäri Roinatanina. Uskon, että miehestä kehkeytyisi upea Bond.

Valitettavasti, maailmamme ei ehkä vieläkään ole valmis suomalaistaustaiseen 007 tähteen...
Henry Cavill ei ole tuttu näyttelijä? Man of Steel, itse Superman? Tai Idris Elba?

Richard Madden on ehkä vähän tuntemattomampi, mutta ansioitunut näyttelijä hänkin ja nimenomaan ulkoiselta habitukseltaan voisi hyvinkin mennä klassisesta brittiagentista. On tyylikäs olemukseltaan ja vähän sellaista Bondmaista pilkettä silmäkulmassa. Hän näytteli muun muassa Robb Starkia Game of Thronesissa ja Bodyguard -sarjasta hän nappasi Golden Globen parhaasta miespääosasta.

Henry Cavill ei ole tuttu näyttelijä? Man of Steel, itse Superman? Tai Idris Elba?

Richard Madden on ehkä vähän tuntemattomampi, mutta ansioitunut näyttelijä hänkin ja nimenomaan ulkoiselta habitukseltaan voisi hyvinkin mennä klassisesta brittiagentista. On tyylikäs olemukseltaan ja vähän sellaista Bondmaista pilkettä silmäkulmassa. Hän näytteli muun muassa Robb Starkia Game of Thronesissa ja Bodyguard -sarjasta hän nappasi Golden Globen parhaasta miespääosasta.
Sori, myönnän, että Henry Cavillin olen nimeltä kuullut, en tosin ennen googlaamista osannut yhdistää yhtään, että kuka mahtaa olla kyseessä. Hänen tähdittämäänsä Witcher-sarjaa olen jokusen jakson joskus katsonut, ja sieltä on tuttu kasvo. Mielestäni, ei ole varsinaisesti Bondimainen. Komea kuin mikä, mutta jotenkin liian "rehellisen" oloinen Bondiksi. Bondilta edellytän itse ainakin tiettyä lipevyyttä ja liukkautta. Niitä ominaisuuksia en myöskään ainakaan kuvia vilkaisemalla noista Elbasta, Pierrestä tai Maddenista spottaa. Kaikki jotenkin liian paksun voimakkaan lihaksikkaita Bondiksi. Bondin on oltava lean ja suave.

Sanottakoon tähän väliin, en erityisemmin pitänyt Daniel Craigistakaan Bondina. Omat suosikit on tähän mennessä Brosnan ja Connery. Kukaan muu ei ole päässyt kovinkaan lähelle näitä kahta, jos minulta kysytään.

Sori, myönnän, että Henry Cavillin olen nimeltä kuullut, en tosin ennen googlaamista osannut yhdistää yhtään, että kuka mahtaa olla kyseessä. Hänen tähdittämäänsä Witcher-sarjaa olen jokusen jakson joskus katsonut, ja sieltä on tuttu kasvo. Mielestäni, ei ole varsinaisesti Bondimainen. Komea kuin mikä, mutta jotenkin liian "rehellisen" oloinen Bondiksi. Bondilta edellytän itse ainakin tiettyä lipevyyttä ja liukkautta. Niitä ominaisuuksia en myöskään ainakaan kuvia vilkaisemalla noista Elbasta, Pierrestä tai Maddenista spottaa. Kaikki jotenkin liian paksun voimakkaan lihaksikkaita Bondiksi. Bondin on oltava lean ja suave.

Sanottakoon tähän väliin, en erityisemmin pitänyt Daniel Craigistakaan Bondina. Omat suosikit on tähän mennessä Brosnan ja Connery. Kukaan muu ei ole päässyt kovinkaan lähelle näitä kahta, jos minulta kysytään.
Madden on näistä mainituista selvästi vähiten lihaksikas, mikä on minustakin Bondimaisuutta ajatellen hyvä. Itseasiassa minusta Daniel Craig oli selvästi lihaksikkaampi Bondina kuin miltä Madden nyt näyttää. Minusta hänessä vain olisi hyvä aihio Bondiksi. Sopivan ikäinen, karismaattinen ja komea sekä tietysti brittein saarilta kotoisin. Ja kyllä minun silmään siellä on juuri sitä pilkettä, sulavuutta ja viekkautta.

Tuli muuten mieleen että joskus on nähty ehdotettavan myös Taron Egertonia Bondiksi, eikä hänkään välttämättä ihan huono vaihtoehto olisi.

Samaa mieltä että bond ei saa olla mikään lihaskippu eikä liian "hyvis". Sellainen klassisen komea herrasmies joka tarpeen vaatiessa osaa olla vähemmän herrasmies. Sellainen hurmaava liero joka osaa kaiken, tietää kaiken ja saa kaikki naiset.:cool: Brittinäyttelijä ehdottomasti.

Bond leffoista puheenollen, tänään alkaa taas Nelosella kaikki Bond leffat pyörimään kesäksi.
Alkoi jo menneenä maanantaina. Viikonloppuna sitten uusintana.

E
Itse asiassa tänäänhän tuota ei edes näy "pääkanavalla" eli Nelosella. Maanantaisin tosiaan Nelosella "ensiesitys" ja uusintana sitten torstaisin samalla kanavalla. Lisäksi lauantaisin uusinta Jim-kanavalla.

Viimeksi muokattu:
  • Like
Reactions: rap
Ylös Bottom