Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

En keksi nimimerkkiä...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Stormi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Kannattaa huomioida myös nimimerkin taivuttaminen, ettei käy niin kuin Hakkizil... Haksolle.
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

TemP? Eli voi tarkoittaa temporarya tai temperaturea. Samaan aikaan tuo vanha "nick" pysyisi muistoissa. Ja vääntyyhän se temperiksi myös. :) Monia asioita voisi tuollakin tarkoittaa..
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Tuosta TemP- nimestä tuli mieleen tällainen:
TempSuomi :D
Siinä on Tempsu ja Suomi. Ja voisin melkein luvata, että toista ei tule ihan heti vastaan..
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Silloin kun aloin pelata rekisteröitymistä vaativia pelejä, minullakin oli hieman ongelmia keksiä mitään ns. originaalia nimimerkkiä. Aluksi mietin että onko mitään tiettyä kirjainta jonka haluaisin esiintyvän nimimerkissä (omassa tapauksessa q, sinulla vaikkapa t). Sitten aloin vain pyörittelemään päässäni erilaisia kirjainyhdistelmiä (esim, knoq, groq, aqer jne.). Erilaisista kirjainyhdistelmistä jokin kuulostaa lopulta hyvältä (itse päädyin Squd) ja sen jälkeen voi alkaa etsimään siihen sopivaa päätettä (-ator, -toke jne.). Itselleni Squd riitti joten päätteelle ei ollut tarvetta.

Xbox Live:en rekisteröityessä Squd oli varattu, joten päädyin nimimerkkiin Naqqer. Muutin sen myöhemmin hieman "suomalaisemmaksi" Nakkeriksi, jota käytän nykyään kaikkialla.

Kyllä se oman nimimerkki aina löytyy. Täytyy vain jaksaa väännellä ja miettiä mikä miellyttää itseään tai sitten etsiä omaan elämään liittyvä asia (ja kenties väännellä sitä).
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Niin kuin aikasemmat viesti kertovat, paras nimimerkki on sellainen, jota on helppoa kirjoittaa ja muistaa, ettei tarvitse henkilö joka aikoo kutsua sinua ihmetellä kauan näppäimistössä. Numero saa olla mutta ei järkyttäviä pitkiä. (Vaikka itse käytän windy1368 ja täällä tunnetaan nimellä Aleksi0)

Minun nimimerkki perustuu melkein kutsumanimestäni (Alex), joka on taivutettu suomenkieliseksi ja perässä numero on vain helppo lausua. "Aleksi nolla" (Eli ei siis tarkoita mitään erikoista) Käytän siis nykyään kaikessa kyseistä nimimerkkiä, tarvittaessa Aleksi00 (Esim. Youtube)

Jos sinua ei nolota, niin voit vaikka kopioita jostakin nimen, josta pidät. (Esim. C.Tsubasa)
Tai väkerrä etu ja sukunimestäsi lyhenne, joko etukirjaimet tai vaikka nimen osasta. (Itsellä tulee LC tai LA) xD
Kyllä jostain englanti sanastakin voi saada hienon nimen. ;) (Kuten minun windy1368)

Minun nimiehdotus:
Tapsa
TapsaFin
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Aika hyvin ollaan saatu keskustelua yhdestä nimimerkistä :eek:

Miten olis... Tembba?
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Musta nickiksi käy melkein mikä vain, joka omasta mielestään tuntuu siistiltä. Tosin huomioon voi myös ottaa että tuntuuko nick sitten vuodenkin päästä yhtä siistiltä.

Ideoita voi kehitellä omasta ristimänimestä, harrastuksista, jopa pelityylistä. Pienenä muistutuksena kuitenkin tämä kaikkien hokema napakkuus, joka on aina plussaa. FootballManiacSniper90 ei ole kovin napakka :rolleyes:

Tähän mennessä ehkä aidoin suominick mikä on tullut vastaan, on PASKARUNKKARI.
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Pidän nickeistä, jotka ovat ytimekkäitä, mutteivät ole oikeita sanoja. Sellaiset ovat myös helppo muistaa. Esim. Slouwros (:)), Strider, Mauganra.
Sellaisia nickejä täytyy vain osata repiä. Itse otan vain yhden sanan, ja vääntelen sitä.

Vaikka tällaiset nickit eivät tarkoita mitään, niistä voi tulla eri asioita mieleen. Siispä on vältettävä sellaisia, jotka tuntuvat vähän lapsellisilta, kuten tässä ketjussa on selvästi annettu ymmärtää.

Slouwros, Strider, Mauganra, yms. ovat aika pitkälle väänneltyjä, mutta hyvä keino on myös tehdä omasta nimestä erittäin lyhyt versio.
Esim:

Tomo
Tome
Tem
Time
Teme
Temi
 
Vastaus: En keksi nimimerkkiä..

Sanoppas minkälainen noin muuten olet? Luonne, laiha lihava, punttiihmisiä kenties? Sitte vaan risteytä ne ja Teemu niin vuolaa!

Parhaat nikit mitä olen ikinä nähnyt top3:

1.Suurimies
2.Nisupulla
3.Heizz
 
Ylös Bottom