Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

En pääse kirjautumaan..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mika73

Well-Known Member
Jostain syystä PS3 ei hyväksy tunnusta(sähköpostiosoite) ja salasanaa..

´Forgot password´ kohta ei myöskään hyväksynyt kysymyksen vastausta.

Mitä nyt.. :confused:

Vastaus: En pääse kirjautumaan..

Ongelma ratkesi. Kiitos tukipuhelimen ja ystävällisen palvelun.

1.60 softassa on vielä mukana bugi/ominaisuus, joka lisää syötetyn ´muistisanan´perään välilyönnin ja sana ei tietenkään tällöin kelpaa.

Nyt toimii :)

Mika73 sanoi:
Ongelma ratkesi. Kiitos tukipuhelimen ja ystävällisen palvelun.

1.60 softassa on vielä mukana bugi/ominaisuus, joka lisää syötetyn ´muistisanan´perään välilyönnin ja sana ei tietenkään tällöin kelpaa.

Nyt toimii :)

Itsellä sama sama ongelma, kyllä eilen korpesi kun yritti kolme tuntia saada tunnusta aktivoitua.
Auttaako pelkästään tukeen soittaminen vai lähteekö pelittämään jollakin vippaskonstilla?

Hauskaa miten montaa versiota tuosta "muistisanasta" voikaan epätoivoisena saada aikaan...

Kokeilin myös tilata salasanaa sähköpostiin, mutta sieltä tullut ei kelvannut myöskään:confused:

Sähköposti tai pirautus tukee on varmasti nopein konsti (puh. 0600-411 911 (0,79 eur/min)
ma-pe klo 15.00 - 21.00, fi-hotline<at>nordiskfilm.com)

Jotenkin muistelisin että kun laitatte tunnukset ja salasanat niin kone heittää automaattisesti niiden perään aina välilyönnin ja jossette huomaa poistaa sitä niin silloin kirjautuminen onnistu.

Timppa78 sanoi:
Jotenkin muistelisin että kun laitatte tunnukset ja salasanat niin kone heittää automaattisesti niiden perään aina välilyönnin ja jossette huomaa poistaa sitä niin silloin kirjautuminen onnistu.

Jeps, kone laittaa välilyönnin automaattisesti kirjoituksen perään kun sen hyväksyy.
Pitää mennä takaisin tekstin syöttöön ja poistaa välilyönti painamalla "neliötä". Tämän jälkeen lähti ainakin minulla pelittämään.

Mulla on sellanen ongelma että kun kokeilen kirjautua tonne storeen niin siihen ei tule mitään tunnus sanoja eikä mitään pelkästään eka tulee syntymäaika ja sen jälkeen sähköposti ja salasana. Ja ihan sama mitä siihen laitan ne ei kuulemma täsmää:confused: :confused: voisiko joku ystävällinen henkilö auttaa miestä hädässä ja lähettää mulle vaikka sähköpostilla vastauksen tomi_alapartanen@hotmail.com Kiitoksia jo etukäteen.

t-o-m-i sanoi:
Mulla on sellanen ongelma että kun kokeilen kirjautua tonne storeen niin siihen ei tule mitään tunnus sanoja eikä mitään pelkästään eka tulee syntymäaika ja sen jälkeen sähköposti ja salasana. Ja ihan sama mitä siihen laitan ne ei kuulemma täsmää:confused: :confused: voisiko joku ystävällinen henkilö auttaa miestä hädässä ja lähettää mulle vaikka sähköpostilla vastauksen tomi_alapartanen@hotmail.com Kiitoksia jo etukäteen.
Muistaakseni salasanan tai tunnuksen perään tulee automaattisesti välilyönti kun olet kirjoittanut ja painat starttia, tarkista se miten siinä käy kun oot kirjoittanut ja pyyhi sitten se välilyönti. :)

Timppa78 sanoi:
Muistaakseni salasanan tai tunnuksen perään tulee automaattisesti välilyönti kun olet kirjoittanut ja painat starttia, tarkista se miten siinä käy kun oot kirjoittanut ja pyyhi sitten se välilyönti. :)
Kokeilin tota mut ei siihen mitään välilyöntiä tullu:( :( tuli vaan lukeen että " The sing-id and password combination is not correct. Please check your entries carefully." tarkistan vielä että eikös tohon pidä laittaa mun oma sähköposti eikä mitään mikä pitää rekisteröidä joissaki sivuilla?

Ylös Bottom