Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eniten odottamasi Cube-peli, erä II

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Esa Mäkijärvi

KonsoliFIN Alumni
CubeFIN tiedustelee taas kerran kliseisesti, mikä on eniten odottamasi GameCube-peli tällä hetkellä? Edellinen kysely oli kaikessa tylsyydessäänkin jonkinmoinen menestys, mutta tällä kertaa kunnia voi karista allekirjoittaneen päättäessä mahdolliset vaihdoehdot. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta.

- Esa
 
F-Zero ja Zelda olivat kaikkein parhaat noista. Odotan innolla molempia. Valitsin Zeldan, koska sen julkaisu taitaa olla vähän lähempänä. Soul Calibur 2 on myös erittäin kova. Siinä on sentään Link mukana ja Link on mukana vaan kovissa peleissä;)
 
Zelda nyt on itsestäänselvyys, joten annoin ääneni F-Zerolle. Skies of Arcadian paikka ostoslistalla on yhtä vakaa. Onneksi vaihtoehtona ei ollut Ikarugaa. Se olisi tehnyt valinnan entistä vaikeammaksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
Kaikkihan nuo on hankittava :D

Kyllähän nuo kaikki tulee varmaan ennemmin tai myöhemmin hankittua, mutta enemmistön kanssa olen samaa mieltä siitä, että Zelda: Wind Waker on ehdottomasti odotuslistan ylivoimainen ykkönen tällä hetkellä.

- Esa
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi
Kyllähän nuo kaikki tulee varmaan ennemmin tai myöhemmin hankittua, mutta enemmistön kanssa olen samaa mieltä siitä, että Zelda: Wind Waker on ehdottomasti odotuslistan ylivoimainen ykkönen tällä hetkellä.


Zelda on niin itsestäänselvyys ykköshankintana, joten minä en halunnut olla tylsä ja vastata kuten enemmistö - siksi annoin ääneni Splinter Cellille :D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom