Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ennätykset osio

tatti

New Member
Tulin tässä ihmetelleeksi kun täällä ei ole vielä ennätykset osiota
jossa vois keskustella kaikenlaisissta peli ennätyksistä.
 
Tähän mennessä se on hoidettu peliapu-osastolla. Siihen voisi toki laittaa otsikkoon "Peliapu ja -ennätykset" tms.
 
Pelien ennätysketju olisi kyllä paikallaan. Tyyliin Xbox Liven päivittyvät gamertagit. Mielestäni todella toteutuskelpoinen idea!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Pelien ennätysketju olisi kyllä paikallaan. Tyyliin Xbox Liven päivittyvät gamertagit. Mielestäni todella toteutuskelpoinen idea!


Pelkkä ketju olisi kyllä mielestäni liian kömpelö tapa. Jos uudistus tehtäisiin niin tatin ehdotus, uusi alue, olisi kyllä kätevämpi ratkaisu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lancer
Pelkkä ketju olisi kyllä mielestäni liian kömpelö tapa. Jos uudistus tehtäisiin niin tatin ehdotus, uusi alue, olisi kyllä kätevämpi ratkaisu.

Anteeksi, juuri tuota aluetta kyllä tarkoitinkin. Ketjunhan nyt voisi aloittaa kuka vaan. :p
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Kukaan ei sitten varmana huijaa omia pisteitään, eihän?

Niinkuin keiu joskus osuvasti lausui; "aika säälittävä täytyy ihmisen olla jos alkaa väärentämään/keksimään omia tuloksiaan jollekin hikiselle boardille", tai jotain tuohon suuntaan. KonsoliFinissä liikkuu suurimmaksi osaksi fiksua porukkaa, joten tuskin siitä mitään ongelmaa tulisi.
 
Täytyisi kyllä aika pönttö olla jos joku saisi kiksejä siitä että huijaisi tuloksia. Alue voisi olla ihan hauska.
 
Maailma on täynä monenlaisia tallustelijoita. Joku syvästi kateelinen foorumilainen voi potea tarvetta saada kunnioitusta muilta jäseniltä, ja mikä onkaan siihen parempi tapa kuin valehtelu? Säälittävää se on, mutta silti hyvin realistista. Tosin eipä se varmaan kenenkään eläämää kaada, jos joku valehtelemalla väittää olevansa parempi kuin sinä. Valehdelkoon jos huvittaa, mutta tosi mies ottaa valokuvan ruudusta todistaakseen tuloksensa, kuten vanhasa Nintendi-lehdessä oli tapana tehdä.
 
Ja kai ne hyvät enkat merkkaa enemmän itse tekijälle kuin muille, jolloin valehtelusta ei ole mitään hyötyä.
 
Ennätyslistat puhaltaa uutta intoa peleihin ainakin minun tapauksessani. Kun näkee että joku toinen on pärjännyt paremmin niin pitähän sitä alkaa parantamaan omaa tulostaan. :D Ehdotusta kannatetaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Ehdotusta kannatetaan.

Juu, ja mä olen jokaisen listan kärjessä !


Eli, noita "valehtelijoita" löytyy aina, vaikka se ei mitään hyödyttäisi. Valitettava tosiasia ja tuollaiset listat eivät siis koskaan toimi, jos tiedot ilmoitetaan itse.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Juu, ja mä olen jokaisen listan kärjessä !


Eli, noita "valehtelijoita" löytyy aina, vaikka se ei mitään hyödyttäisi. Valitettava tosiasia ja tuollaiset listat eivät siis koskaan toimi, jos tiedot ilmoitetaan itse.

Mikseivät muka? Yrittää ainakin kannattaisi! Vaikka sitten kuva sähköpostin kautta, jos ei muuten!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Juu, ja mä olen jokaisen listan kärjessä !

Eli, noita "valehtelijoita" löytyy aina, vaikka se ei mitään hyödyttäisi. Valitettava tosiasia ja tuollaiset listat eivät siis koskaan toimi, jos tiedot ilmoitetaan itse.

Riippuu ihan boardista. Jotkut Tiltteilijät nyt varmasti huijaisivat, mutta netissä olen muutamankin boardin nähnyt jossa meno ainakin näyttää toimivan, takeitahan ei tietystikään ole. Tosin kyseiset boardit ovat keskittyneet joko yhteen peliin tai pelityyppiin, joten sinne kerääntyy enimmäkseen tosifaneja joille huijaaminen ei tulisi mieleenkään. Boardien käyttäjämäärät ovat pieniä joten kaikki suunnilleen tuntevat toisensa ja luottamusta on. Tämä nyt on tietysti isompi paikka sekä käyttäjämäärältään että aihepiiriltään, mutta suurin osa aktiivisista keskustelijoista tuntuisi olevan luotettavan oloisia.

Ruutukaappaus on yksi tapa varmentaa tulokset, mutta kaikilla ei siihen kuitenkaan mahdollisuutta ole. Ehkä jos high-score board olisi invite only jonne vain harvat & valitut, ansioituneet ja luotettavaksi todetut ihmiset pääsisivät.
 
Tai kaikki joilla on näyttää todisteet saavutuksistaan. Saa olla kyllä aika sika tyyppi, jos alkaa jollain photoshopilla värentään kuvien tuloksia, tai nappaa kaverin pelistä kuvan ja väittää sitä omaksi.

Mutta miksipä ei tuollaista voisi perustaa, sittenpä sen näkee, miten homma alkaa rullaamaan. Itse olen sen verran huono pelaaja, ettei sinne viitsis omia tuloksia laitella näytille, mutta olishan se kiva nähdä mitä muut saavat ja sitten yrittäää itse päästä edes lähelle sitä tulosta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tai kaikki joilla on näyttää todisteet saavutuksistaan.

Ja niillä, jotka ovat todisteet esittäneet lukee tulosten vieressä "varmistettu" tms. Onhan sekin jo jotain jos on listan korkein varmistettu tulos vaikka ei muuten olisikaan paras. ;)

Ollaan jo suunnitteluvaiheessa vaikka ylläpito ei näytä hirveän innostuneelta ideasta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tai kaikki joilla on näyttää todisteet saavutuksistaan. Saa olla kyllä aika sika tyyppi, jos alkaa jollain photoshopilla värentään kuvien tuloksia, tai nappaa kaverin pelistä kuvan ja väittää sitä omaksi.

Mutta miksipä ei tuollaista voisi perustaa, sittenpä sen näkee, miten homma alkaa rullaamaan. Itse olen sen verran huono pelaaja, ettei sinne viitsis omia tuloksia laitella näytille, mutta olishan se kiva nähdä mitä muut saavat ja sitten yrittäää itse päästä edes lähelle sitä tulosta.

Ei se sen kummempi homma ole kuin vaihtaa jonkun nollan tilalle ykkösen.

Itsekkään en ole kovin hyvä, joten enpä paljon itsekään saisi nimeäni tuonne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ghegs
Ja niillä, jotka ovat todisteet esittäneet lukee tulosten vieressä "varmistettu" tms. Onhan sekin jo jotain jos on listan korkein varmistettu tulos vaikka ei muuten olisikaan paras. ;)

Ollaan jo suunnitteluvaiheessa vaikka ylläpito ei näytä hirveän innostuneelta ideasta...

Ja mitenköhän toikin saataisiin kunnolla varmistettua? Ottamalla screenshotteja ja laittamalla nettiin? Ei taida onnistua kovinkaan suuressa mittakaavassa nykyisellä keskustelijamäärällä..

- Esa
 
Kannatetaan ehdottomasti!

Luotetaan vaan kaikkien rehellisyyteen, mutta jos joku väittää pystyneensä aivan huippuluokan ennätyksiin, voitaisiin vaatia todisteita.
Jos kuva ei ole mahdollinen, niin eiköhän esim. tarpeeksi tarkka selostus suoritustavasta kelpaa todisteeksi?
Mutta eiköhän KonsoliFin-porukka ole rehellistä.:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Tuli tässä eilen pelatessa Waveracea, SSBM ja Super mario Sunshinea mieleen, että olisi todella mahtavaa saada tuo ennätykset osio.
Waveracen kierrosajat, SMS tähdet ja SSBM eventit, homerun + muut ennätykset listattuna saisivat ainakin minut todella yrittämään.
Kuten Telpe sanoi, kuvia ei luultavasti tarvittaisi sillä uskon, että täällä ei kovinkaan moni rupeasi ennätyksiä keksimään. Jos rupeaa niin sitten vain selostuksia tulemaan.
Varmasti muidenkin konsoleiden peleistä kuten esim. Gran Turismosta olisi hienoa listata omia ennätyksia ja verrata niitä muihin, joten miksi ei?

Päivittyvä ranking lista tyylin Gamertag, johon itse saisi lisättyä ennätyksensä eri konsolien peleistä olisi todella hyvä uudistus uusien sivujen alla. Jos vain tälläinen asia olisi jossain vaiheessa mahdollista?

(On mukava taas vaatia vanhaa asiaa)
 
Ylös Bottom