Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ennätyslista

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Track & Field, anyone?
Mä pelasin kerran about tunnin ja sit just ku olin vetämässä 100m enkkaa niin hellitin ehkä kymmenyksen liian aikasessa vaiheessa ja tunnin yrittämisen jälkeen tulokseks sain 9.31 sec. :mad: Tän tapauksen jälkeen mä en oo siihen peliin koskenu.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pepto
Mä pelasin kerran about tunnin ja sit just ku olin vetämässä 100m enkkaa niin hellitin ehkä kymmenyksen liian aikasessa vaiheessa ja tunnin yrittämisen jälkeen tulokseks sain 9.31 sec. :mad: Tän tapauksen jälkeen mä en oo siihen peliin koskenu.

Eihän se kuitenkaan ole ainoa tulos listalla? Muitakin lajeja on... Ja onhan vielä Championship-pojotkin!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


Eihän se kuitenkaan ole ainoa tulos listalla? Muitakin lajeja on... Ja onhan vielä Championship-pojotkin!
No luonnollisesti mä alotin mun ennätystehtailun tosta ekasta lajista listalla. Ja kun kämmäsin tolla marginaalilla niin jotenki lopahti kiinnostus. :rolleyes:
 
Herranjumala noita Crazy Taxi -tuloksia! Eilen meni iltapäivä yritellessä enkä päässyt edes lähelle! Oli pakko lähteä ulos kävelemään kun kädet alkoivat krampata liipasinten paukuttelusta.

No, täytynee keskittyä 18 Wheeleriin. Tonppa, illalla on tulossa meiliä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
No, täytynee keskittyä 18 Wheeleriin. Tonppa, illalla on tulossa meiliä...

18 Wheelerissä näyttää tosiaankin olevan skabailua päällä...
 
Sain tänään Crazy Taxi 2:sen ja menin rikkomaan yhden ennätyksen. Kunhan saan muistikortin, niin ennätyksiä alkaa satelemaan oikein kunnolla. (Toivottavasti) :cool:
 
Listalla alkaa olemaan aika huikeita tuloksia. Itse tsemppasin 18 Wheelerissä tosissaan ja onnistuinhan sinne ykköstuloksia lataamaan.

Tänään - jos ei tule pari DVD-leffaa postissa - tuhoan Jeppepupun Daytona USA-kuninkuuden! Yritys on ainakin hirveä. :D
 
Voi pojat, pojat... Taas täytyy ruveta hieromaan! Viikonlopun jälkeen on tarkoitus olla ykkönen jokaisessa 18 Wheelerin skabassa. Odottakaas vaan ;)
 
18 Wheeler

Ite tuli joskus iskettyä normaalitasolla 104tuhatta ja jotain, mutta tietenkään tarkempaa muistikuvaa tuloksesta ei ole eikä todisteita, niin... Tavoitteena on kuitenkin ylittää 105000... :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Sain tänään Crazy Taxi 2:sen ja menin rikkomaan yhden ennätyksen. Kunhan saan muistikortin, niin ennätyksiä alkaa satelemaan oikein kunnolla. (Toivottavasti) :cool:
Voi Trevor pitääks mun tosiaan kaivaa Crazy Taxi 2 naftaliinista? :D
 
Kai tässä pitää Crazy Taxi 2:eenkin vähän panostaa... :) Daytona on silti SE juttu, mikä mun pitäis hoitaa kotiin...

Mut onneks on 18 Wheelerissäkin mulla vielä vähän sanomista. :)
 
Noniin, Daytona-kuninkuus siirtyi juuri minulle. :) Kyllä sitä sai kruisaakin tosissaan. Listalla näyttää olevan muutenkin yllättävän paljon elämää. Paitsi noiden urheilupelien suhteen... Onko mun ja Anpan enkat liikaa muille?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Paitsi noiden urheilupelien suhteen... Onko mun ja Anpan enkat liikaa muille?

Ei niitä pelaa kukaan muu. :p
No joo... Pitääpä yrittää rikkoa noita 18 Wheeler aikoja, kunhan vain saan ensin koneeni takaisin. Tuota on tullut pelattua aika runsaasti sekä kolikkopelihallissa, että Dreamcastillä joten luulisin pystyvänä hieman parempaan.

Tai sitten en. ;)

R
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Ei niitä pelaa kukaan muu. :p
R

Itse asiassa jos katsotaan DC Gurujen pistelistaa, ESPN International Track & Field on saanut varsin kauniit moninpelipisteet. Joten luulisi pelaajia olevan. Mä uskon että me vaan ollaan liian hyviä. :D

Stunt GP pääsi juuri listalle. Muitakin pelejä ja uusi pisteitä on luvassa piakoin...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Kai tässä pitää Crazy Taxi 2:eenkin vähän panostaa... :)

Panosta ihmeessä! Eihän tässä päivän aikana muuta ehdi tekemäänkään kuin pelata Crazy Taxi kakkosta... niin addiktoiva tekele se on. :cool:

Noiden urheilupelien osalta ihmettelen kyllä vähän, ettei Virtua Tenniksessä olla saatu minkäänlaista tulosta. Mutta hätä ei ole tämän näköinen, huomenna lähtee meiliä. Voisiko muuten Doubles -moodin lisätä listaan?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Trevor
Panosta ihmeessä! Eihän tässä päivän aikana muuta ehdi tekemäänkään kuin pelata Crazy Taxi kakkosta... niin addiktoiva tekele se on. :cool:

No tällä hetkellä mulla on siinä pelissä kolme ykköstulosta ja yksi kakkostulos, joten panokseni on jo nyt aika vahva. :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa


No tällä hetkellä mulla on siinä pelissä kolme ykköstulosta ja yksi kakkostulos, joten panokseni on jo nyt aika vahva. :)

Mutta tarkoitushan on tavoittaa kaikki ykköstulokset. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Itse asiassa jos katsotaan DC Gurujen pistelistaa, ESPN International Track & Field on saanut varsin kauniit moninpelipisteet. Joten luulisi pelaajia olevan.
Mä uskon että me vaan ollaan liian hyviä. :D

Niin kai se on. :)
Tästä tulinkin mieleeni, että pitääpä heittää arvosanoja noille lopuillekin peleille tuossa listassa.

R
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ragi
Niin kai se on. :)
Tästä tulinkin mieleeni, että pitääpä heittää arvosanoja noille lopuillekin peleille tuossa listassa.
R

Taisit haistaa vitsini. Hyvä niin! :)

Jos ei saa ESPN:n sadassa metrissä 9.30 ajaksi niin ei silti kannata heittää pyyhettä kehään. Lajeja on vaikka kuinka ja ne Championship-pisteethän vasta kaiken ratkaisee...

Jooh, anna tulla vaan pisteitä peleille. Gurulistaa ei olekaan vähään aikaan päivitetty. Muutkin Gurut, huomio! Tarkistakaa tilanne!!!
 
18 Wheelerissä taistelu on jo helvetillinen, mutta antaako kukaan haastetta V-Rally 2:n suhteen?
 
Ylös Bottom