R ReQ-77 Active Member 12.03.2010 #21 Vastaus: Ennakkotilanneiden koodinvaihtoketju Tästä saa joku Valorille tarkoitetun ennakkotilaajakoodin. DEMC-H6BH-3P48 Itse kun käytän vain keveintä armoria, ei koodille ole käyttöä.
Vastaus: Ennakkotilanneiden koodinvaihtoketju Tästä saa joku Valorille tarkoitetun ennakkotilaajakoodin. DEMC-H6BH-3P48 Itse kun käytän vain keveintä armoria, ei koodille ole käyttöä.
B Balze New Member 12.03.2010 #22 Vastaus: Ennakkotilanneiden koodinvaihtoketju ReQ-77 sanoi: Tästä saa joku Valorille tarkoitetun ennakkotilaajakoodin. DEMC-H6BH-3P48 Itse kun käytän vain keveintä armoria, ei koodille ole käyttöä. Klikkaa laajentaaksesi... Kiitoksia. Armorille tulee varmasti käyttöä sitten, kun Valorille siirryn.
Vastaus: Ennakkotilanneiden koodinvaihtoketju ReQ-77 sanoi: Tästä saa joku Valorille tarkoitetun ennakkotilaajakoodin. DEMC-H6BH-3P48 Itse kun käytän vain keveintä armoria, ei koodille ole käyttöä. Klikkaa laajentaaksesi... Kiitoksia. Armorille tulee varmasti käyttöä sitten, kun Valorille siirryn.