Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ennustus pallero...

idiot

New Member
En tiedä ootteko nähneet, mutta joko olen vain tyhmä tai tämä flash-jutska lukee ajatuksia... Ei ole vielä yhtäkään virhettä tehnyt minun kohdallani. Mystistä.
 
Minua viisaampi kaveri selitti jotain tämmöistä, kun mietin kanssa tätä tehtävää:

"Tuo perustuu siihen että kaikista mahdollisista luvuista tulee vastaukseksi 9-jaollinen luku, siinä listassa kaikki 9-jaolliset on samoja symboleja. 81-72-63-54-45-36-31-27-18-15-12-9 on aina samat symbolit, ja aina tulee vastaukseksi joku noista."
 
Njoo taitaa kaverisi olla aivan oikeassa. Mutta kyllähän minä siis tuon tiesin itsekin tottakai. :cool:
 
En epäillytkään hetkeäkään ettet tietäis. :D Minäkin vain tarkistin kaveriltani oman teoriani tuosta. ;) Ihan totta! :rolleyes:
 
Ota yhdellä kertaa useampi luku, niin huomaat että aina tulee sama vastaus. Eli aika simppelilta vaikuttaa.
 
Tämä menee vähän offtopic, mutta telkkarista on tullut jo ainakin kaksi kertaa ohjelma, jossa joku brittitaikuri vaeltaa musta nahkatakki päällä tekemässä erilaisia temppuja Lontoon kaduilla. Jossain baarissa työnsi tupakan kolikon läpi kaljapulloon, ja pöydässä olijat katselivat huuli pyöreänä ja hypistelivät sitä kolikkoa. Joillekin naisille teki korttitempun kadulla, ja se valittu kortti löytyi yhden naisen ranskalaisten seasta ym.

Pointtini on se että, hän tekee myös korttitempun katsojille, jossa pitää valita joku kortti pakasta, jonka hän viuhkaa kameralle. Molemmilla kerroilla hän kaivaa pakasta juuri sen kortin minkä minä olen valinnut! Kyseessä on siis uusinta, mutta en muistanut toisella kerralla minkä kortin olin valinnut ensimmäisellä kerralla. Eli olen valinnut molemmilla kerroilla saman kortin. Mihinkähän tuollainen temppu perustuu, onko kenelläkään tietoa? Onko se valitsemani kortti jotenkin siinä parhaiten esillä tms.? Muistaako kukaan muu tuota ohjelmaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Pointtini on se että, hän tekee myös korttitempun katsojille, jossa pitää valita joku kortti pakasta, jonka hän viuhkaa kameralle. Molemmilla kerroilla hän kaivaa pakasta juuri sen kortin minkä minä olen valinnut! Kyseessä on siis uusinta, mutta en muistanut toisella kerralla minkä kortin olin valinnut ensimmäisellä kerralla. Eli olen valinnut molemmilla kerroilla saman kortin. Mihinkähän tuollainen temppu perustuu, onko kenelläkään tietoa? Onko se valitsemani kortti jotenkin siinä parhaiten esillä tms.? Muistaako kukaan muu tuota ohjelmaa?
Oletko varma, että se temppu meni noin? Ainakin muistaakseni Copperfieldin Davidi on tehnyt pariinkin otteeseen tempun, jossa hän on näyttänyt neljä korttia kameralle ja sitten katsojan on pitänyt valita yksi kortti niistä neljästä. David on sitten ottanut ne neljä korttia, "poistanut yhden niistä" ja sitten näyttänyt kortteja taas kameralle, ja kuinka ollakaan se sinun valitsemasi kortti on poissa.

Tempunhan idea piilee siinä, että David vaihtaakin kaikki kortit uusiksi. Tuossa tempussa tietenkin toivotaan, että katsoja keskittyy vain omaan korttiinsa, eikä huomaa, että muutkin kortit vaihtuvat.
 
Nemin teorian todistaa sen sammon illuusio mainos... vai oliko se sammon? ensinäkin koitetaan kiinittää huomio ainoaan kuninkaaseen, jotta ei huomata että korttien maa vaihtuu tjs...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Nem
Oletko varma, että se temppu meni noin? Ainakin muistaakseni Copperfieldin Davidi on tehnyt pariinkin otteeseen tempun, jossa hän on näyttänyt neljä korttia kameralle ja sitten katsojan on pitänyt valita yksi kortti niistä neljästä. David on sitten ottanut ne neljä korttia, "poistanut yhden niistä" ja sitten näyttänyt kortteja taas kameralle, ja kuinka ollakaan se sinun valitsemasi kortti on poissa.

Tempunhan idea piilee siinä, että David vaihtaakin kaikki kortit uusiksi. Tuossa tempussa tietenkin toivotaan, että katsoja keskittyy vain omaan korttiinsa, eikä huomaa, että muutkin kortit vaihtuvat.

En nyt sataprosenttisen varmasti muista näyttikö heppu kaikki kortit, vai vaan muutaman, joista valita, mutta lopuksi hän näyttää vaan yhden kortin kameralle, ja se on ollut juuri se minun valitsemani. Kortteja oli kuitenkin varmasti enemmän kuin neljä, ja ne kortit olivat kaikki erilaisia :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
En nyt sataprosenttisen varmasti muista näyttikö heppu kaikki kortit, vai vaan muutaman, joista valita, mutta lopuksi hän näyttää vaan yhden kortin kameralle, ja se on ollut juuri se minun valitsemani. Kortteja oli kuitenkin varmasti enemmän kuin neljä, ja ne kortit olivat kaikki erilaisia :)
Lastentarhan temppu.

Esim. kaikki on kuvakortteja. Sitten ne kaikki vaihtuu niin että patojen tilalla on risti ja ruudun tilalla hertta, muuten samat. ja sitä ei sitten muka huomaa kun vain keskittyy siihen yhteen korttiin.

Ai Nem selitti sen jo. Näköjään hyppäsin sen viestin yli.
 
Ei näytä menevän jakeluun, että äijä näyttää kameralle kortit, valitsen niistä esim. ruutukutosen, äijä sekottaa pakkaa ja näyttää kameralle sitten vain YHDEN kortin, joka on juuri se valitsemani. Kaikki näytetyt kortit ovat erilaisia, eli olisin voinut valita vaikka patakakkosen, ristikympin, herttaässän, ym. ym. Ei tuossa ole millään maiden vaihtumisella mitään merkitystä.

Plääh. Whatever. Joku silmänkääntötemppuhan se kuitenkin on. Tai sitten olen vaan niin paksukalloinen, ettei teidän selitykset mene minulla jakeluun :)
 
Kyseessä saattaa olla David Blaine... Kaveri levitoi kadulla lukee ajatuksia jne... Yleensä tullut tuossa joulun pyhynä. Jätkä on todellä ihmeellinen!

www.davidblaine.com

ei mitään sisältöä, mutta kuitenkin! :)

3 n k ! n E
 
Mulle tuli tosta kristallipallo-jutusta mieleen toinen mielenkiintoinen juttu. Tässä on osoite josta löytyy melko pitkältä alhaalta otsikko: outoa.txt. Katsokaapas sitä. Mulla ja lähes kaikilla muilla toi homma, tai ne kaikki on toiminut..

Linkki
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan idiot
En tiedä ootteko nähneet, mutta joko olen vain tyhmä tai tämä flash-jutska lukee ajatuksia... Ei ole vielä yhtäkään virhettä tehnyt minun kohdallani. Mystistä.


No ei toi ainakaan mulla toimi, yhen kerran se osu oikeaseen kun sen viisi kertaa tein. Tosin syy voi olla siine että teen sen väärin :)
 
Re: Re: Ennustus pallero...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jiz
No ei toi ainakaan mulla toimi, yhen kerran se osu oikeaseen kun sen viisi kertaa tein. Tosin syy voi olla siine että teen sen väärin :)

Joo, nuo yksinkertaiset laskutehtävät voi olla tosi hankalia. :rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Tämä menee vähän offtopic, mutta telkkarista on tullut jo ainakin kaksi kertaa ohjelma, jossa joku brittitaikuri vaeltaa musta nahkatakki päällä tekemässä erilaisia temppuja Lontoon kaduilla. Jossain baarissa työnsi tupakan kolikon läpi kaljapulloon, ja pöydässä olijat katselivat huuli pyöreänä ja hypistelivät sitä kolikkoa. Joillekin naisille teki korttitempun kadulla, ja se valittu kortti löytyi yhden naisen ranskalaisten seasta ym.

Pointtini on se että, hän tekee myös korttitempun katsojille, jossa pitää valita joku kortti pakasta, jonka hän viuhkaa kameralle. Molemmilla kerroilla hän kaivaa pakasta juuri sen kortin minkä minä olen valinnut! Kyseessä on siis uusinta, mutta en muistanut toisella kerralla minkä kortin olin valinnut ensimmäisellä kerralla. Eli olen valinnut molemmilla kerroilla saman kortin. Mihinkähän tuollainen temppu perustuu, onko kenelläkään tietoa? Onko se valitsemani kortti jotenkin siinä parhaiten esillä tms.? Muistaako kukaan muu tuota ohjelmaa?

Kyseessä on siis Davis Blaine. Itse omistan monta jaksoa ja taidan olla jonkin sortin fani!
Tuo, että Blaine viuhkaa jonkun kortin katsojille perustuu siihen, että kortit menevät todella nopeasti ruudulla ja vain yhdestä saa kunnolla selvää.
Onko kukaan muu muuten nähnyt Davidin levitoivan tai jakson nimeltä Vertigo?
Olen opetellut kortinvaihtotempun minkä Blaine tekee Dallas Cowboyssille. Ai, että siinä olikin harjoittelemista.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Onko kukaan muu muuten nähnyt Davidin levitoivan
Tarkoitatko sitä, missä hän käänsi selän yleisöä päin, ja nousi kymmenisen senttiä ilmaan. Sitä varten piti mennä selän taakse, että David olisi voinut kaatua. Ja maha tuli kuulemma "kipeäksi". Tai voihan se tietysti tullakin, jos hän vaikka nousi ilmaan laittamalla jonkun kepin mahasta maahan, ja jännitti vatsalihaksia kovaa.

Vai onko Blaine tehnyt muitakin levitointitemppuja?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Griever
Tarkoitatko sitä, missä hän käänsi selän yleisöä päin, ja nousi kymmenisen senttiä ilmaan. Sitä varten piti mennä selän taakse, että David olisi voinut kaatua. Ja maha tuli kuulemma "kipeäksi". Tai voihan se tietysti tullakin, jos hän vaikka nousi ilmaan laittamalla jonkun kepin mahasta maahan, ja jännitti vatsalihaksia kovaa.

Vai onko Blaine tehnyt muitakin levitointitemppuja?

Minulla on video jossa hän tekee sen noin 10 kertaa, eri ihmisille ja eripaikoissa. Ja onhan se kuvattu myös edestä päin. Kaikki temput on siis tehty ihmisten nähden esim. Lontoon kaduilla. Maasta hän nousee noin 15-25cm.
 
Ylös Bottom