Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen ja uusin Xbox-pelisi?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
eiköhän ne arvon moderaattoritkin pelaa tuontipelejä..kuka on maininnut mitään mistään muusta?

kyllä, koneessa on mod-piiri joka mahdollistaa tuontipelien pelaamisen. se on yksi ja sama onko sinulla usa-xbox vai mod-xbox, jos haluat pelata importteja...!

Arvon moderaattori pelaa kaupasta saatavia pelejä - välillä lehdistölle tarkoitettuja kappaleita, mutta samaa tavaraa. Vaikea tässä on enää uskoa, että noi pelit ostit.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Voihan sitä kaupastakin hakea tavaroita maksamatta, mutta kuten tässäkin tapauksessa, perästä kuuluisi. Vai moniko naapuri maksaa oman sähkölaskunsa ja naapurin pummin?

Kuten tässäkin tapauksessa!?

Muotoilen kysymyksen uudestaan:

Kuka ei lataa musiikkia netistä ja kuuntele sitä jollain laitteella? (tietokone tms) Käsi ylös!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Arvon moderaattori pelaa kaupasta saatavia pelejä - välillä lehdistölle tarkoitettuja kappaleita, mutta samaa tavaraa. Vaikea tässä on enää uskoa, että noi pelit ostit.

Enhän niin väittänytkään että olisin ostanut. Lue: sain.
Vaikka maailma on litteä niin sen reunoille mahtuu muitakin liikkeitä kuin playerone tahi konsolifin. Ja muita ihmisiä kuin suomalaiset. Sellaisia jotka saattavat myös pelata konsolipelejä.
Rivien välit
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Voihan sitä kaupastakin hakea tavaroita maksamatta, mutta kuten tässäkin tapauksessa, perästä kuuluisi. Vai moniko naapuri maksaa oman sähkölaskunsa ja naapurin pummin?

Olenko niin väittänyt, häh!?! Alax sä mulle?!½ Itse tuomitsen pelien waretuksen jyrkästi. Myönnän kyllä että musiikkia on tullut waretettua, mutta kyllä yleensä myös ostan levyn, jos kovin waretan. Vaikkei se nyt mikään puolustus ole. Syntinen kun olen :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paavi^
Olenko niin väittänyt, häh!?! Alax sä mulle?!½ Itse tuomitsen pelien waretuksen jyrkästi. Myönnän kyllä että musiikkia on tullut waretettua, mutta kyllä yleensä myös ostan levyn, jos kovin waretan. Vaikkei se nyt mikään puolustus ole. Syntinen kun olen :eek:

musiikkia kyllä joo. niin teen myös itse. mutta ostan myös alkuperäisiä. toisaalta en näe pelien ja musiikin waretuksessa eroa, joten ei parane itse lähteä juuri näsäviisastelemaan. mutta jokainen tekee tavallaan. ja vaikka warettaisin pelejä niin ainakaan niiden, jotka tekevät samaa hallaa musiikkibisnekselle ei kannata lähteä jeesustelemaan ja pönkittämään omaa virtual egoa.:rolleyes:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
Enhän niin väittänytkään että olisin ostanut. Lue: sain.
Vaikka maailma on litteä niin sen reunoille mahtuu muitakin liikkeitä kuin playerone tahi konsolifin. Ja muita ihmisiä kuin suomalaiset. Sellaisia jotka saattavat myös pelata konsolipelejä.
Rivien välit

Mitä sinä hölötät noista muista kaupoista, kun vain warettelet pelejä. Koneessasi on mod-piiri vain waretusta varten. (ehkä kattelet leffoja jne.)

Luuletko olevasi jokin sankari kun tulet tänne kerskumaan waretuksillasi.

Minun mielestäni tälläisten papukaijojen ei tarvitsisi kirjoitella täällä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Mitä sinä hölötät noista muista kaupoista, kun vain warettelet pelejä. Koneessasi on mod-piiri vain waretusta varten. (ehkä kattelet leffoja jne.)

Luuletko olevasi jokin sankari kun tulet tänne kerskumaan waretuksillasi.

Minun mielestäni tälläisten papukaijojen ei tarvitsisi kirjoitella täällä.

Kukaan mitään kersku. "Hölötät muista kaupoista".Opettele lukemaan rivien välistä.
Niin taisi tehdä moderaattorikin.
 
Minä käsitin aluksi, että Chip tarkoitti saamisella, lahjaksi saatuja pelejä. Aika monta lahjapeliä tuossa olis ollutkin, mutta miksi ei niin olis voinut käydä.
 
Nyt loppu !

Meni ohi aiheesta ja poistan joku päivä turhat viestit. Nyt takasin aiheeseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Dr Evil
Mitä sinä hölötät noista muista kaupoista, kun vain warettelet pelejä. Koneessasi on mod-piiri vain waretusta varten. (ehkä kattelet leffoja jne.)

Luuletko olevasi jokin sankari kun tulet tänne kerskumaan waretuksillasi.

Minun mielestäni tälläisten papukaijojen ei tarvitsisi kirjoitella täällä.

ja eikö se ole aika tekopyhää ruveta saarnaamaan mistään waretuksesta, jos sitä harrastaa itse. ihan sama oli se sitten musiikkia, elokuvia, pelejä tai tennissukkia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Minä käsitin aluksi, että Chip tarkoitti saamisella, lahjaksi saatuja pelejä. Aika monta lahjapeliä tuossa olis ollutkin, mutta miksi ei niin olis voinut käydä.

We have a winner!!!Nyt minun puolestani asia on closed.

Ehkä tohtorin lukutaito riittää tämän tulkitsemiseen.

Ja lahjojen määrästä...Synttärit on vain kerran vuodessa.:)
 
Ensimmäinen peli oli tietysti Halo ja viimeisin on Soul Calibur 2. Aika harvakseen on tullut pelejä viime aikoina ostettua, kun olen vanhoja rästejä koittanut pelata ensin pois tieltä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
We have a winner!!!Nyt minun puolestani asia on closed.

Ehkä tohtorin lukutaito riittää tämän tulkitsemiseen.

Ja lahjojen määrästä...Synttärit on vain kerran vuodessa.:)

Ai piti vielä jatkaa aukomista. Mutta eivät nuo pelisi ole alkuperäisiä vaan waretettuja, jos luulet että uskon sinun modanneesi koneen, vaihtaneen siihen kovalevyn, ja samaan aikaan saaneesi sille 14 alkuperäistä peliä, niin herätys. Hyväksy tosiasia, että olet iso paha piraatti ja me tiedämme sen.
 
Ensimmäiset oli Xboxin mukana tulleet Amped ja Rallisport Challenge. Eilen ostin juuri uuden pelin, Metal Gear Solid 2: Substancen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Chip
toisaalta en näe pelien ja musiikin waretuksessa eroa, joten ei parane itse lähteä juuri näsäviisastelemaan.
Ainoa ero on musiikin ja pelien warettamisella se, että musiikkia saa warettaa, kunhan ei levitä (fakta) ja pelejä, elokuvia ja ohjelmia ei saa warettaa/levittää.
 
Ylös Bottom