Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Rixa

Active Member
Mites on, saataisiinko tulevalle perjantaille alkaen klo 20-21 (ehdottakaa aikaa) pappakisat?
Tapani mukaan mä voin hoastailla eli teille jää mukaantulovelvollisuus ;)

Olisi hyvä jos ilmaisisitte kiinnostusta sekä aloitus / mukaan -tuloaikaa tähän niin tiedän teenkö tästä pappakisan vai julkisen.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Kiinnostaa, ja aikakin näillä näkymin ihan sopiva.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Juu, mukana, olettaen, että kelit pysyvät luvatun vihamielisinä mopoilua vasten.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Ilmoittaudun mukaan.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Messissä ollaan , jos en ole silloin vielä duunissa .
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Saattaisin vaikka ollakin mukana.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Kello 20.00 pistän palvelun pystyyn EU Universe, Nordic -> www.konsolifin.net Varokaa rollaattoreja
Catch up on. Mikkiä saa käyttää jos semmoisen omistaa.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Valitettavan laginen kisa. Kuuliko jengi kuinkaa selvästi mun ja Oliverin puheet? Tulipahan selvitettyä myös se että lagit ei johdu hoastista vaan servuista...
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Hauskaa oli taasen vaikkei voittoa tullut taaskaan. Aikamoista warppailua oli havaittavissa, ja ajoittaista lagiä myös, ilmassa lentävät autot hiemat hämäsivät.

Kerran jouduin hostiksi, ja joku jo heti hoputtelikin että "hosti vauhtia" ;) Tosin minulta yhteys katkesi serveriin silloin kesken kisan.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Rixa sanoi:
Valitettavan laginen kisa. Kuuliko jengi kuinkaa selvästi mun ja Oliverin puheet? Tulipahan selvitettyä myös se että lagit ei johdu hoastista vaan servuista...

Joo, kuului. Toinen, en tiedä kumpi, oli ajoittain katkonainen.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

hartzu sanoi:
Kerran jouduin hostiksi, ja joku jo heti hoputtelikin että "hosti vauhtia" ;) Tosin minulta yhteys katkesi serveriin silloin kesken kisan.
Taisin olla minä. :cool:
Ja juu, hirveetä katkomista oli havaittavissa ja muutakin hämminkiä. Lopulta peli heitti mut suoraan tuohon PS3:n alkuvalikkoon aina, kun yritin liittyä Rixan kisaan, joka ei todennäköisesti ollut enää ollenkaan hengissä. Tätäkin kautta menee kitinät eteenpäin asianosaisille, joten erikseen ei tarvitse ketään vaivata. :)

Noh, toivottavasti viimeistään toukokuun aikana tulee päivitys ja uskoisin uudistusten vaativan myös serverikoodin päivitystä, kun mukaan tulee mm. Time Trial Ranking.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Jännää, että peli reagoi lagaukseen tahmaamalla... aivan järkyttävää 10-15fps tökkimistä... pari erää olin mukana.
Muutenkin hiukan epäilyttää tuo peli teknisesti, kun meikäläiselläkin kaatunut pariin otteeseen.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Ei mulla ole yksinpelissä ole ollut mitään ongelmia, mutta tuo nettikoodi kyllä kaipaa säätöä.
Yksi melkoisen selkeä ongelma on Tenderizer pelkillä ATV-vehkeillä, joka itselläni on yhden kerran toiminut ongelmitta. Muilla kerroilla (5-6 kpl) on tullut tiltti (kuva jämähtää ja äänet looppaa) , joka on vaatinut konsolin buuttaamista takapanelin virtanappulasta.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Melkoista tahmaa oli juu välillä, ja ympärillä ilmassa pörrääviä buggyjä. Yhden kerran tuli bootti täysin pyytämättä ja yllätyksenä kun jouduin hostiksi. Mutta hyviä kisoja silti ja tulihan ne ekat voitotkin sieltä. :)
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Joo tää on välillä tätä kun on hauskaa niin servulla ei ole hauskaa tms. Nooh toivotaan että noi saa hiottua tota nettimättöä paremmaks :p
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Juu, toivotaan näin. Itse en kuullut kenenkään puhetta ja kulkuneuvot teleporttailivat ja pörräsivät ilmassa kuin kimalaiset :p Mutta oli se silti hauskaa ja häikät tekivät fiiliksestä vieläkin hektisemmän. Vähän kuraa silmillä ja tahmaa koodissa ei menoa haittaa :p :D
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Oli muuten jollain mukaan tulleella aivan mahdottomat voittoprosentit. En millään muista mikä oli tunnus, mutta reilusti oli 55% saldo. Äsken näin jollain toisella lähes 80% prosentit.
 
Vastaus: Ensimmäiset pappakisat Motorstormiin 20.4.07 perjantaina klo 20.00

Hyvä meininki! Tahtoo vaan rollaattorilla jäädä välillä jalkoihin jos ei älyä väistyä alta pois... ;)
 
Ylös Bottom