Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käytät vanhentunutta selainta. Kyseinen selain ei pakosti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
The Passion of The Christ, jonka ostin kaksi kuukautta ennen kuin sain DVD-soittimen. On muuten vieläkin se ainoa täysihintaisena ostettu DVD (ellei sitten lasketa Hyvät, pahat ja rumat Special Editionia mukaan).
Ekat saamani olivat End of Days ja The Blair Witch Project. Ensimmäiset jotka ostin itse taisivat olla Resident Evil ja Star Wars Episode II (Ostan usein useamman leffan kerralla )
Ensimmäisen DVD:ni sain äidiltäni, kanuunakuularalli .. Ensimmäinen itse ostama DVD:ni oli Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme, kirppikseltä ostin hämeenlinnasta, hinta taisi olla 3e.. Ja molemmat vuonna 2004.
Ensimmäinen elokuva-DVD:ni oli muistaakseni Final Fantasy - The Spirits Within. Ehkä siksikin minulle on jäänyt siitä paremmat muistot kuin useimmille.
Vuosi oli 1999 ja yo-kirjoituksiin olisi pitänyt lukea, mutta todella hyvänä vetona menin dvd-soittimen hankkimaan . Ensimmäinen ostamani dvd taisi olla Paholaisen Asianajaja (Devil's Advocate), Anttilassa myytiin jo tuolloin kohtuu halvalla noita warnerin snappereissa olevia leffoja.