Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäinen DVD-levysi?

Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

The Passion of The Christ, jonka ostin kaksi kuukautta ennen kuin sain DVD-soittimen. On muuten vieläkin se ainoa täysihintaisena ostettu DVD (ellei sitten lasketa Hyvät, pahat ja rumat Special Editionia mukaan).
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

LotR jonka tosin äiti taisi maksaa, mutta ensimmäinen itse maksamani DVD oli... Animatrix tai Zoolander.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Ekat saamani olivat End of Days ja The Blair Witch Project. Ensimmäiset jotka ostin itse taisivat olla Resident Evil ja Star Wars Episode II (Ostan usein useamman leffan kerralla :p)
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Minun ensimmäinen leffani oli Matrix. Hintaa en tiedä koska sain sen synttärilahjaksi.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Ensimmäinen DVD taisi olla Farrelly-veljesten Me, Myself & Irene. Eka DVD jonka näin oli kaverilta lainattu Dogma.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Life of Brian, hintaa oli huimat 79 markkaa 50% -alessa Anttilassa vuonna 2001.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Sain joululahjaksi muutama vuosi sitten ensimmäiset DVD:ni American Pien ja Koko potin.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Ensimmäisen DVD:ni sain äidiltäni, kanuunakuularalli :p .. Ensimmäinen itse ostama DVD:ni oli Hiipivä tiikeri, piilotettu lohikäärme, kirppikseltä ostin hämeenlinnasta, hinta taisi olla 3e.. Ja molemmat vuonna 2004.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Ensimmäinen elokuva-DVD:ni oli muistaakseni Final Fantasy - The Spirits Within. Ehkä siksikin minulle on jäänyt siitä paremmat muistot kuin useimmille.
 
Vastaus: Ensimmäinen DVD-levysi?

Vuosi oli 1999 ja yo-kirjoituksiin olisi pitänyt lukea, mutta todella hyvänä vetona menin dvd-soittimen hankkimaan :rolleyes: . Ensimmäinen ostamani dvd taisi olla Paholaisen Asianajaja (Devil's Advocate), Anttilassa myytiin jo tuolloin kohtuu halvalla noita warnerin snappereissa olevia leffoja.
 
Ylös Bottom