Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäiset Wii:n pelisi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kikke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Kikke

New Member
Joo elikkäs mitäs pelejä porukka aikoo ostaa ensimmäisiksi peleiksi Wiille. Itse ostan melko varmasti Super Mario Galaxyn ja Metroid Prime 3:sen. Muitakin jos talous sallii. Tuli just eilen rippijuhlista 1200 nii ne vois heittää wiin ostoon.:)
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Aika pirusti sait rippilahjaksi rahaa.

Super Mario Galaxy olisi selvä ykkösvaihtoehto ja Warioware kakkonen, mutta koska molemmat eivät varmaankaan julkaisuun ehdi, joutunen tyytymään seuraaviin:

Metroid Prime 3: Corruption
Excite Truck
Wii Sports?

Jos edellä mainitut haukutaan, vaihtoehtoina julkaisuun ovat myös Red steel ja Disaster: Day of Crisis. Nämä siis vasta ennakoita, koska kaikkia julkaisupelejä ei ole vielä julkistettu.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Joo ihmettelin itekkin että mites nyt noin paljon napahti mut eipä mua haittaa :D
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Zelda ja Mario Galaxy luultavasti.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Kuinka väärässä olinkaan!

Kaipa minä Zeldan nappaan julkaisupäivänä kainalooni.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Boikotoin Nintendon miljoonamyyjiä ja päädyn Trauma Center: Second Opinioniin ja Elebitsiin, mikäli niistä on mihinkään. Ainoana Nintendon pelinä hankintaan menee Metroid Prime 3: Corruption.

Super Mario Galaxy ostetaan sitten 2007 alkupuoliskolla, kun se julkaistaan.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Riippuu aika paljon siitä minkälaisia arvosteluja eri pelit saavat. Tällä hetkellä kuitenkin kiinnostavimmilta tuntuu Red steel ja Super Mario galaxy. En varsinaisesti mikään fps-pelien fani ole, mutta on ainakin helppo kuvitella uuden ohjaussysteemin tuovan räiskintään jotain uutta ja hienoa. SMG taas on ainakin tähän mennessä näyttänyt videoissa sopivan rennolta ja hauskalta peliltä, vaikken Sunshinesta loppujen lopuksi niin tykännytkään. Myös Tony Hawk's downhill jam voisi olla kova juttu, kun aiemmista Toni Haukoista olen pitänyt. Tämän kohdalla pitää nyt kuitenkin vielä muita pelejä enemmän tukeutua arvosteluihin ostopäätöstä tehdessä.

EDIT: Niin ja minulla ei kyllä ole hajuakaan tulevatko kaikki näistä peleistä julkaisuun vai vasta myöhemmin.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Lloope sanoi:
En varsinaisesti mikään fps-pelien fani ole, mutta on ainakin helppo kuvitella uuden ohjaussysteemin tuovan räiskintään jotain uutta ja hienoa.
Toivottavasti saavat vaan toimimaan tuon ohjaimen paremmin. Tähän asti kaikki tähtäimellä pelatut pelit ovat olleet vähintäänkin kömpelön näköisiä.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Pibe sanoi:
Toivottavasti saavat vaan toimimaan tuon ohjaimen paremmin. Tähän asti kaikki tähtäimellä pelatut pelit ovat olleet vähintäänkin kömpelön näköisiä.
E3:lla tosiaan Red steel näytti aika tönköltä. Kuitenkin tuossa myöhemmin tulleessa videossa (mikä täällä konsolifinissäkin on jossain threadissa muistaakseni pyörinyt) ohjaus näytti jo paljon sulavammalta. Siis tarkoitan sitä videota, missä vedetään läpi jonkinlaisen harjoitusradan, ammutaan pahviukkoja, jne.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Edellä onkin mainittu about kaikki mitkä voivat olla tyrkyllä meikäläiselläkin ekoiksi peleiksi, paitsi Sonic Wild Fire. Peli näyttää trailerin perusteella todella vauhdikkaalta ja arcademaiselta, siinä läpäistään yksi kokonainen komean näköinen kenttä.

Ohjaus on äärimmäisen yksinkertainen eli Sonic juoksee automaattisesti koko ajan ennalta määrättyä reittiä ja ohjainta kallistellaan vasempaan tai oikealle. Eteenpäin kallistettaessa Sonic syöksähtää eteenpäin ja taaksepäin hidastaa lähes kävelyvauhtiin. Ohjaus on siis niin simppeliä kuin se voi olla :).3D-loikintojen kameraongelmat eivät vaivaa ja ainakin mulla tämä peli tuli aika puskista ostoslistan kärkisijoille. Tony Hawk yllätti myös ensivaikutelmansa puolesta, etenkin kun en odottanut oikein mitään - tällaiset yllätykset ovat todella mukavia.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Kyllä minä ainakin nappaan Zeldan ja Metroidin. Ja sitten kun ilmestyy niin hankin Project H.A.M.M.E.R:in ja Final Fantasy Crystal Bearersin.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Jos Wii:n hankin niin kyllä se Metroid varmaan mukaan lähtee, toisena tulee Zelda ja kolmantena Red Steel.

Täytyy kylläkin eka katella että minkälaista kritiikkiä pelit ja itse systeemi saa ...
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Ainoastaan Zelda kiinnostaa tämän hetken ilmoitetuista julkaisupeleistä.
 
Ylös Bottom