Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensimmäiset Wii:n pelisi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kikke
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Metroid Prime 3 ja Legend of Zelda: Twilight Princess.

Kysymys kuuluu: kun on kaksi tämän skaalan peliä hyppysissä ja into pelaamiseen rajaton, kuinka järjestää näiden pelaaminen? Molemmat vaativat kuitenkin paneutumista ja olisi ikävää hyppiä Samuksesta Linkiin tunnin välein. Onkin siis ryhdistäydyttävä ja paneuduttava jompaan kumpaan ensin. Näin aion ainakin itse menetellä.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Varmaankin Wii Sports tulee hankittua ekaksi. Sitten pääsee pelaamaan pieniä pelisessioita tyttöystävän kanssa ja totutella ohjaimeen ja yrittää saada tyttöystävä innostumaan...
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Ennakkotilauksessa on Wii ja Wii Sports, muiden pelien osalta pitää hieman sivistää itseään sekä odottaa varmoja tietoja hinnoista sun muista. Dragon Quest on ehkä mahdollinen tuttavuus; Zeldasta ja Metroidista taas en ole koskaan välittänyt.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Itse varmaan tulee hommattua Red Steel ja Wii Sport...
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

bf-man sanoi:
Jaa-a, joko red steel ja/tai zelda tulee ekaksi todennäköisesti. Saas nähä kun on niin paljosta mistä valita enkä aio valittaa :)


Muokkaanpa vähän. Kaksi ohjainta ja cod 3, red steel tai far cry tulee mukaan kaupasta.Riippuu siitä missä noista on paras moninpeli/online peli. Sekä tietty miten muuten on peli onnistunut, codia kohtaan on minulla odotukset nousseet aika korkealle :) Zelda ja metroid vasta sitten myöhemmin.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Kaippa tänne täytyy omakin lista pistää:

Itse konsoli,Scart-piuha, neljät ohjaimet, muutama muistikortti

Sitten pelejä:
Elebits,
Rayman Raving Rabbids,
Metroid Prime 3: Corruption,
Legend of Zelda: The Twilight Princess,
Dragon Quest Swords: The Masked Queen and the Tower of Mirrors,
Super Monkey Ball: Banana Blitz

...Siinä kai tärkeimmät, ai niin ja tietenkin kauhea kasa ladattavia paristoja/akkuja olkoon sitten AA / AAA -kokoa...:p

:) Tulis ny jo tietoa tosta julkaisupäivästä, toivottavasti 15 päivä tätä kuuta...;)
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Itse aion ostaa tämän ''uuden'' Zelda TP:n siinä samalla kun ostan konsolin.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Zelda ainakin ja ehkä lisäksi Red Steel. Siitä kuitenkin odotan ennakkoarvostelua.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Zelda ja Excite Truck varmaankin. Mario kunhan tulee myyntiin. Cube-pelejä vielä niin paljon pelaamatta hyllyssä, että ei tule hätää vähään aikaan... Toinen ohjain myös, mahdollisesti pari classic -padia
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Punisher sanoi:
Kaippa tänne täytyy omakin lista pistää:

Itse konsoli,Scart-piuha, neljät ohjaimet, muutama muistikortti


.....

Tarvitseeko Wii muistikortteja, eikö siinä ole HD?
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Mahewcoro sanoi:
Nintendo saattaa yllättäen mennä konkurssiin kun meteoriitti tuhoaa yhtiön pääkonttorin ja tärkeimmät pelistudiot
:D Tästä saisi kyllä hyvät naurut ja itkut!
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

katselin noita pelejä joita oli konsolinetin listoilla tällähetkellä ja kokosin niistä kiinnostavimmat.

nämä: http://kuvax.net/i/4846_pelit.jpg plus sonic on ne joista täytyy ratkasuja tehdä myöhemmin että mitä ostaa heti ja mitä jättää myöhemmäksi.

jos trauma center tosiaan on julkaisupeli niin se tulee varmasti napattua mukaan, wii playn ostan sillä 40e lahjakortilla jotta saa toisen ohjaimen...mutta sitten lisäksi tarttis kyl varmaan saada joko hupia (sonic vs. apina) tai räiskintää (far cry vs. red steel vs. splinter cell) ja sitten ensivuoden puolella ajopeliksi varmaan excite truck.

vaikeaksi menee valinnat kun parempi puoliskokin sanoo jonkin sanan tähän rahantuhlaukseen :)
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Monster 4 x 4:a ei voi oikein suositella kenellekään. Se on käännös vuoden vanhasta Xbox pelistä, jonka keskiarvo on gamerankingsin puolella 5.2.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Teppo_Holmqvist sanoi:
Monster 4 x 4:a ei voi oikein suositella kenellekään. Se on käännös vuoden vanhasta Xbox pelistä, jonka keskiarvo on gamerankingsin puolella 5.2.


about semmoiseksi sen meinasinkin kyllä siksi valinta ajopeleissä olis varmaan "ET"

mut toisaalta, toi ohjaustapa ei mulle oikeen iskostu ton uuden ohjaimen kanssa joten mielyttävämpi valinta vois olla sonic tai super monkey ball, kumpikohan niistä sitte olis pitkäkestoisempi valinta...aika hankalat taitaa loppupeleissä olla niidenkin ohjaus
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Jakke^ sanoi:
Miten niin hankalat?

ei tosiaan mitään kokemusta, mutta muutamaa videota kun olen varsinkin tuosta monkeystä katsellut niin kun vauhtia alkaa tulemaan enemmän niin todella hankala pysyä radalla ja aivan tyhmiä törmäyksiä tulee, samoin alamäessä ei näe eteensä kunnolla....

tietysti pelaajasta voi olla kiinni että minne törmäilee, mut voi olla et hankala ohjailla tai sit ohjaus tapahtuu liian suurella viiveellä tms.

samoin sonic on sen tason peli että viivettä ei saa olla yhtään.
 
Vastaus: Ensimmäiset Wii:n pelisi

Sehän se idea onkin että peli on haastava, ideaalinen peli minulle olisi sellainen mitä saisi tahkoa vuosia jotta sen pääsisi läpi.
Tuskin siinä mistään viiveestä on kyse.
 
Ylös Bottom