Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enter The Matrix hakkeroitikoodeja

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja XB4ever
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

XB4ever

New Member
Gamefaqsin boardilla oli tälläisia:

1DDF2556... Näkymättömyys
0034AFFF... Viholliset eivät näe sinua
FFF0020A... Äänettömyys
FFFFFFF1... Viholliset eivät kuule sinua
4516DF45... Loputon healtti
69E5D9E4... Loputon focus
7F4DF451... Turbo moodi
FF00001A... Tuplanopea liikkuminen
D5C55D1E... Moninpeli
BB013FFF... Alhainen painovoima
7867F443... Faster Logos Flight Speed
312MF451... Taxilla ajo
13D2C77F... Bonus testi taso

Moninpelihakki on ehkäpä noista hyödyllisin (tulis vaan se peli eka) :o
 
Öööööööööööö...? Ensinnäkin, eikö ketään hävetä käyttää koodeja? Työllä ja vaivalla ansaittu rahat peliin, jonka pilaa koodeilla. Järkevääkin? Toisekseen nuo käsittääkeni vaativat GameSharkin tai mikä ihme xiitti-vempele olikaan.

Mistä tulee taito, jos käyttää koodeja? Pohtikaamme tätä kaikessa hiljaisuudessa.
 
Koodit ovat Enter The Matrix pelin sisään rakennettuja hakkerointisysteemiin perustuvia koodeja. Ja minusta ainakin taito karttuu kaverin kanssa huomattavasti paremmin kuin yksin pelatessa.
Koodejahan ei ole pakko käyttää vaan ne ovat vapaaehtoisesti käytettäviä.
Luulisi sinunkin nyt tuon hakkerointijutun tietävän.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
Koodit ovat Enter The Matrix pelin sisään rakennettuja hakkerointisysteemiin perustuvia koodeja. Ja minusta ainakin taito karttuu kaverin kanssa huomattavasti paremmin kuin yksin pelatessa.
Koodejahan ei ole pakko käyttää vaan ne ovat vapaaehtoisesti käytettäviä.
Luulisi sinunkin nyt tuon hakkerointijutun tietävän.

Taito karttuu tosiaan myös kavereita vastaan/kanssa pelattaessa, mutta yksinpeli myös tuo taitoa vähän korkeammalla tasolla kuin easy/medium.

Niinhän ne on, mutta siitä ei nyt ollutkaan kyse, vai?

Ja mikä saa sinut olettamaan minun tietävän jotain pelistä, josta olen nähnyt tasan yhden trailerin? Eipä EtM paljoakaan kiinnosta.
 
riipuu vahan pelista mutta yleensa kun pelin on menny lapi niin niita on kylla kiva pelata sen jalkeen kylla koodeilla
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
riipuu vahan pelista mutta yleensa kun pelin on menny lapi niin niita on kylla kiva pelata sen jalkeen kylla koodeilla

Näin minäkin koodeja yleensä käytän jos käytän.
Ja Unreal, sitäkään minä en ymmärrä miten taxilla ajo voi pilata pelin.
 
Koodien kokeileminen on kivaa, mutta pelistä menee into nopeasti, jos siinä ei ole mitään haastetta. Koodit voivat tosin auttaa jumipaikoissa, jotka myös vievät peli-ilon koodeja paremmin, mikä taas on kaksiteräinen miekka, koska tyydytyksen tunne on sanoinkuvaamaton, jos jonkun jumipaikan selvittää.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XB4ever
Näin minäkin koodeja yleensä käytän jos käytän.
Ja Unreal, sitäkään minä en ymmärrä miten taxilla ajo voi pilata pelin.

Siis, täh? Tossa onkin vain taksi-koodi. Mä puhuin kyllä _vähän_ globaalisemmin, kuin jostain taksi-koodista. Ja jos tosiaan tuota MP-tilaa ja erikoiskenttää ei saa muutoin kuin koodilla auki, silloin se on ok.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Koodien kokeileminen on kivaa, mutta pelistä menee into nopeasti, jos siinä ei ole mitään haastetta. Koodit voivat tosin auttaa jumipaikoissa, jotka myös vievät peli-ilon koodeja paremmin, mikä taas on kaksiteräinen miekka, koska tyydytyksen tunne on sanoinkuvaamaton, jos jonkun jumipaikan selvittää.

Tavallaan olet oikeassa. Parin päivän paussi ja silloin tällöinen pohdiskelu, että miten sen paikan pääsisi, auttaa paljon. Puhun kokemujksesta.
 
Siis pelissähän pelaaja pystyy itse hakkeroimaan tekstipohjaisella komentorivillä, ja sen, mitä hakkeroinnista saa irti, riippuu aivan omasta itsestään ja siitä kuinka paljon sitä jaksaa pelissä harrastaa ja kuinka hyvä siinä on. Minä ainakin haluan ottaa nämä koodit pelissä itse selville ns. hakkeroimalla, enkä niin että katsoo ne netistä. Mitäs haastetta siinä olisi?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Siis, täh? Tossa onkin vain taksi-koodi. Mä puhuin kyllä _vähän_ globaalisemmin, kuin jostain taksi-koodista. Ja jos tosiaan tuota MP-tilaa ja erikoiskenttää ei saa muutoin kuin koodilla auki, silloin se on ok.

Eihän peliin mitään järkeä ole koodisysteemiä itseensä rakentaa jos ne ne bonus-jutut muutenkin saisi. Ja topicin "aiheena" oli Enter The Matrix-koodit, eli globaalisella tarkoitit Matrix pelin koodeja vai kaikkia koodeja?
Peliin pitäisi tulla lisää koodeja nimittäin tuossa moninpelissä ei ole kuulemma edes niitä bullet-time tai seinälläjuoksemis-temppuja.
 
En tajua miten voit hakkeroida nuo koodit esille?! Mistä tiedät mitä kirjoittaa? Ja muuten onko kukaan kokeillut tuota Mp-moodia, sillä saattaisi olla ihan mukavakin mätkiä kaveria?
 
Itse sain tuon mp-modin päälle ilman koodeja, sillä en edes "yrittänyt" hakkeroida sitä niin sitten se yht'äkkiä ilmesty :). Mp-modi on aika paska, koska ei ole focusta, ja ohjattavuus ei vaan sovellu siihen, kyllähän sitä jaksaa vähän aikaa vääntää, mutta se käy tylsäksi. Peli on hyvä!

PS: Omistin tuon pelin PS2:ella. Mitään eroa siinä ei ole Xbox versioon.
 
Ylös Bottom